Mechanisme om te voorkomen dat de deur sluit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefree7
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 23-05 17:53
Ik heb een standaarddeur voor mijn huis met een hendel aan de binnenkant en een knop aan de buitenkant. Dit betekent dat ik een sleutel nodig heb om de deur van buitenaf te openen zodra deze dichtgaat. Het probleem is dat de deur extreem gevoelig is en al bij een lichte windvlaag zou dichtvallen, waardoor ik buitengesloten zou raken.

Ik heb geprobeerd te zoeken, maar kon niets vinden - is er een soort voorziening die voorkomt dat de deur dichtgaat? Ik kan natuurlijk het slot een keer omdraaien met de deur open, maar ik zou liever iets hebben ook al zit de sleutel er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Een wigje onder je deur duwen? Of iets ervoor zetten? Zo lastig zou dat niet moeten zijn toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33

Reinier

\o/

Deurvastzetter, deuruitzetter, deurstopper, openhoudmagneet, openingsbegrenzer, haakje...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:44

D4NG3R

kiwi

:)

Inkoppertje; Deurstopper?

Ik heb zelf zo'n zuignapje op de klink van m'n voordeur zitten, zal niet overal een optie zijn maar m'n voordeur opent richting de toiletdeur. Voorkomt deuken, en houd 'em open als ik het wil.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6T2DJdXBCXIWZyYi0275C80y41U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VtsDfYQWlwBK1TVmcaJ571CZ.png?f=user_large

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-06 16:36
Je hebt eigenlijk juist een goed afgestelde deur want deze moet makkelijk dichtvallen zonder veel druk uit te hoeven oefenen.

Maar je zou zoiets kunnen proberen:

https://www.seton-signale...zRoCKdkQAvD_BwE#307TCA100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:08
Wellicht kan je overwegen om je sleutel op zak te hebben als je naar buiten gaat? Bij ons hangen er wat haakjes vlak naast de voordeur, zo is het erg snel een gewoonte je sleutel mee te nemen als je naar buiten gaat.
Je kan ook een sleutel bij je ouders leggen als die dicht wonen, als het om een keer in een jaar ofzo gaat.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
Je kunt natuurlijk ook een klink aan de buitenkant plaatsen, of een touwtje door de brievenbus 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

D4NG3R schreef op maandag 1 juli 2024 @ 09:31:
Inkoppertje; Deurstopper?

Ik heb zelf zo'n zuignapje op de klink van m'n voordeur zitten, zal niet overal een optie zijn maar m'n voordeur opent richting de toiletdeur. Voorkomt deuken, en houd 'em open als ik het wil.

[Afbeelding]
@D4NG3R waar koop je die? ideaal voor op de deur van de kinderen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

The Eagle schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:48:
[...]

@D4NG3R waar koop je die? ideaal voor op de deur van de kinderen.
Ik heb oprecht geen idee, meegenomen vanuit het ouderlijk huis waar ze ook al zeker een jaar of 6 op een paar deuren zaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

naftebakje schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:06:
Wellicht kan je overwegen om je sleutel op zak te hebben als je naar buiten gaat? Bij ons hangen er wat haakjes vlak naast de voordeur, zo is het erg snel een gewoonte je sleutel mee te nemen als je naar buiten gaat.
Je kan ook een sleutel bij je ouders leggen als die dicht wonen, als het om een keer in een jaar ofzo gaat.
Dat idd, gewoon sleutels in je zakken houden is het makkelijkste. Ander hang en sluitwerk met een klink / knop aan de voorkant en een echte klink aan de binnekant en een cylinderknop aan de binnenkant zal nog handiger zijn, maar duurder.

En anders gewoon een blokje hout of rubber er tussen. Desnoods leg je er de deurmat tussen, werkt ook.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:31

Reptile209

- gers -

-En4Cer- schreef op maandag 1 juli 2024 @ 09:33:
Je hebt eigenlijk juist een goed afgestelde deur want deze moet makkelijk dichtvallen zonder veel druk uit te hoeven oefenen.

Maar je zou zoiets kunnen proberen:

https://www.seton-signale...zRoCKdkQAvD_BwE#307TCA100
Het product dat je aanhaalt gaat je hier niet helpen:
Als een deur te hard wordt gesloten of door tocht dichtslaat, zal de deur zacht tegen het hulpmiddel aankomen en vervolgens zacht sluiten.
Het is gewoon een demper die de deur opvangt als hij (te) hard dicht gaat. Maar daarna loopt de boel gewoon rustig dicht en in het slot. Geeft je alleen een seconde extra reactietijd om de deur weer open te gooien ;).

@TS: sleutel bij je hebben, of aanleren om de mat o.i.d. er even tussen te leggen zijn de handigste oplossingen. En evt een extra sleutel in een glazen potje met deksel begraven op een handige plek in de tuin, zodat je er toch nog weer in kan als alles mis is gegaan :+

[ Voor 13% gewijzigd door Reptile209 op 01-07-2024 10:56 ]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:53

Mappy

Piramide van Austerlitz

Reptile209 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:54:
En evt een extra sleutel in een glazen potje met deksel begraven op een handige plek in de tuin, zodat je er toch nog weer in kan als alles mis is gegaan :+
De inbreker met botanische kennis weet dat ie onder de primula (sleutelbloem) moet graven :P

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als ik even naar buiten hop dan doe ik vaak de knip uitzetten. Dan valt de deur ook niet in het slot als een luchtstroom de deur een duwtje geeft.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carefree7
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 23-05 17:53
Bedankt iedereen! Ja, ik ben me er natuurlijk van bewust dat ik de sleutel in mijn zak moet steken of een deurstopper moet gebruiken, anders zou ik mezelf elke dag buitensluiten.

Ik hoopte dat er een gewoon apparaat was dat ik aan de deur kon bevestigen om dit probleem op te lossen, maar ik denk dat dat niet het geval is. Ik blijf dus gewoon een deurstopper gebruiken.
spone schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:15:
Als ik even naar buiten hop dan doe ik vaak de knip uitzetten. Dan valt de deur ook niet in het slot als een luchtstroom de deur een duwtje geeft.
Ja, dit lijkt me de beste oplossing, maar ik heb wel een sleutel nodig om dit te laten werken. En ik heb liever niet dat er een sleutel in zit, want als ik mezelf per ongeluk buitensluit en de sleutel zat in de deur, dan heb ik een nog groter probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:30
Daarvoor kan je of een cilinder kopen waar van beide zijden een sleutel in kan, en werkt of een cilinder met aan 1 kant een draaiknop en aan de andere kant een sleutel. Dan kan je in geval van calamiteiten ook makkelijk naar buiten.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

carefree7 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:24:
Ja, dit lijkt me de beste oplossing, maar ik heb wel een sleutel nodig om dit te laten werken. En ik heb liever niet dat er een sleutel in zit, want als ik mezelf per ongeluk buitensluit en de sleutel zat in de deur, dan heb ik een nog groter probleem.
Knopbediening plaatsen aan de binnenkant?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxYUnyh8wvYNo09fyXMG7elW1Ko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n8ldxVPbMpGLZ49qjVqgQsvb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:45

mrc4nl

Procrastinatie expert

Bedankt iedereen! Ja, ik ben me er natuurlijk van bewust dat ik de sleutel in mijn zak moet steken of een deurstopper moet gebruiken, anders zou ik mezelf elke dag buitensluiten.

Ik hoopte dat er een gewoon apparaat was dat ik aan de deur kon bevestigen om dit probleem op te lossen, maar ik denk dat dat niet het geval is. Ik blijf dus gewoon een deurstopper gebruiken.

[...]

er bestaan wel deurdrangers met vastzetmechanisme/ vasthoud functie, als dat is wat je bedoeld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w0nZFz34X7zQz4ZS3ZHnBdHvUQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0tS3mVfIba3SMtDvCHM8fJeh.jpg?f=fotoalbum_large
D4NG3R schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:26:
[...]

[Afbeelding]
Dat is slechts deels een oplossing, als de deur dicht dichtslaat en je heb de sleutel niet bij je kan je alsnog nie tnaar binnen.Scheelt wel als je bij iemand dichtij kan aankloppen voor de sleutel.

[ Voor 35% gewijzigd door mrc4nl op 01-07-2024 11:32 ]

ora et labora

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:47
Een deuropvanger?
Een deurvastzetter?

Er is zat te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Of een Nuki, dan kan je de deur met je telefoon openen: https://nuki.io/nl/

Een cilinder met noodfunctie is altijd aan te raden.

[ Voor 27% gewijzigd door fsfikke op 01-07-2024 11:38 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Zo'n foam halve maan die je aan je deur klemt ken ik iig.

/eerste google results:
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/51OUqxxomNL._AC_UF350,350_QL80_.jpg
https://www.amazon.de/-/e...-Protection/dp/B0C3MDYWPF

[ Voor 31% gewijzigd door YakuzA op 01-07-2024 11:49 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
[...]

[Afbeelding]
En hoe ga je die bedienen als je buiten staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

mrc4nl schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:27:
Dat is slechts deels een oplossing, als de deur dicht dichtslaat en je heb de sleutel niet bij je kan je alsnog nie tnaar binnen.Scheelt wel als je bij iemand dichtij kan aankloppen voor de sleutel.
jongetje schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:01:
[...]

En hoe ga je die bedienen als je buiten staat?
Als het goed is niet, zou wat zijn als dat van buiten kon. :P

De reactie was op een latere opmerking van de TS:
De TS geeft aan dat dit een goede oplossing is, maar liever niet met de sleutel in de deur - die combinatie is schijnbaar nog erger dan jezelf buiten sluiten zonder dat de sleutel in de deur zit. Geen idee hoe overigens. :D

[ Voor 38% gewijzigd door D4NG3R op 01-07-2024 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Een echte tweaker doet natuurlijk een smartlock zodat ie altijd van buiten (of in een andere stad) de deur kan open doen

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb dat probleem ook en woon alleen, de kat kan de deur niet openen ;) . En zoals bij mijn broer, waar de kat de deur niet kan openen maar wel dicht kan krijgen en zo hen buiten kon sluiten :+

Alternatieve, meer lange termijn oplossing. Ik heb een key safe aangeschaft en die zit verborgen in de niet-afgesloten schuur. Verder reserve-sleutels op het werk en bij vrienden die in de buurt wonen.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 01-07-2024 12:29 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:16

franssie

Save the albatross

De geopperde hendel aan de buitenkant is de beste oplossing (en eenvoudig te realiseren). En daarnaast inderdaad een cilinder met noodfunctie zodat deze altijd te openen is met een sleutel van buiten. Je verliest van de blokkeer mogelijkheid van de cilinder en daarvoor zou je een kierstandhouder kunnen monteren of iets dergelijks.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Misschien denk ik te simpel, maar iets als een windhaak?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:59
gambieter schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:27:
Alternatieve, meer lange termijn oplossing. Ik heb een key safe aangeschaft en die zit verborgen in de niet-afgesloten schuur. Verder reserve-sleutels op het werk en bij vrienden die in de buurt wonen.
Verberg de sleutel zonder dat waardeloze kastje, het enige wat je bereikt met dat kastje is dat de sleutel makkelijker te vinden is (want groter) en misschien een gevoel van schijnveiligheid.
Die dingen zoun zo absurd makkelijk te openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:34
Omlopen en via de tuindeur weer naar binnen gaan?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

GarBaGe schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:39:
Gaat wel lastig als TS in een appartementje woont, neem aan dat er geen andere ingang is als deze vraag gesteld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:34
Oon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:40:
[...]

Gaat wel lastig als TS in een appartementje woont, neem aan dat er geen andere ingang is als deze vraag gesteld wordt
Valt wel mee, toch?
Toen ik op een appartementje woonde, waren alle balkons aan elkaar gekoppeld.
De politie heeft ooit eens voor mijn deur gestaan met de vraag of ze over mijn balkon naar mijn overburen mochten gaan... :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joe28965
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 01-06 09:37
Je hebt gewoon zo'n ding nodig, heb ik ook in mijn huis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSsVZkmh15wdyHmC7jgNU-6y_NE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/swv2KHp9kzSnfvInZtsEvp7k.jpg?f=user_large

Dat pennetje rechts kan je uittrekken dan gaat je dagschoot naar binnen. Dan kan je het pennetje omhoog draaien en blijft de dagschoot ingeschoven. Als dan de deur dicht valt kan je hem eenvoudig van buiten gewoon weer open duwen, want niks houdt de deur dicht.

Karwei heeft het bijvoorbeeld ook (daar komt de afbeelding ook vandaan):
https://www.karwei.nl/ass...kt-skg-1754vs-1/p/B110239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:41

CyBeRSPiN

sinds 2001

Of kopie sleutel bij een aantal buren afgeven zodat in geval van nood je nog naar binnen kan (sowieso een goed idee denk ik in geval van nood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalexSun
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:16
Volgens mij zoek je een telescopische raamuitzetter. Het zorgt ervoor dat er altijd weerstand is. Je hoeft het niet voor ieder gebruik van de deur in te stellen. Dit zat bij mijn ouderlijk huis op alle naar buiten draaiende ramen.

https://www.bol.com/nl/nl...aaibaar/9300000129031130/

LG monobloc s 5kW U44, 3kWp zuid, Model 3 SR+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:47
@carefree7 Zoiets?

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/3XpkJnLQ61QR/pYZJpyp/550x464.jpg

https://www.bol.com/nl/nl...urveren/9300000166602702/
Ik had iets dergelijks om deuren van mijn containerombouw open te houden. Je hebt verschillende formaten, deze is puur ter illustratie. Ene kant op je muur, andere op je deur.. deur opent en klemt dan in deze houder.

[ Voor 8% gewijzigd door DonJunior op 01-07-2024 14:58 . Reden: plaatje ter illustratie ]

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:36
vassago schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:36:
[...]

Verberg de sleutel zonder dat waardeloze kastje, het enige wat je bereikt met dat kastje is dat de sleutel makkelijker te vinden is (want groter) en misschien een gevoel van schijnveiligheid.
Die dingen zoun zo absurd makkelijk te openen.
Vergaat een reservesleutel niet een beetje zodra je deze in de tuin of ergens buiten verstopt? Qua roest en vuil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-05 22:42
fsfikke schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:35:
Of een Nuki, dan kan je de deur met je telefoon openen: https://nuki.io/nl/

Een cilinder met noodfunctie is altijd aan te raden.
Die ligt binnen naast zijn sleutel ;)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11:58
GarBaGe schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:39:
Hoe vaak ik al niet over mijn poort ben geklommen om via de achterdeur weer binnen te komen omdat mijn voordeur is dichtgewaaid... |:(

Matje ertussen werkt bij mij niet, de deur duwt de mat aan de kant.
En als ik het slot op de knip doe, dan gaat de deur niet dicht, maar wordt wel het kozijn beschadigd door de knip.
Ik vind de vondst van @YakuzA wel wat. Als ik dat vlak bij de deur leg en snel erom doe als ik toch naar buiten loop. Dat heb ik zeer waarschijnlijk sneller gepakt dan de sleutels. (Kan het eventueel om de klink aan de binnenkant doen, dan heb ik die echt snel bij de hand.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

[...]

[Afbeelding]
De nachtschoot gebruiken als deuropener is een garantie op een beschadigde deurpost en krom geslagen nachtschoot... En dan ben je nog wat verder van huis :P

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Joe28965 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:26:
Je hebt gewoon zo'n ding nodig, heb ik ook in mijn huis.
En je kan er een touw/kabel aan bevestigen zodat je vanaf een bovenverdieping of door je brievenbus hem kan openen.
Ideaal ook in de stad bij een bovenwoning en je voordeur onderaan de trap zit.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Sleutelkluis gebruiken en die buiten bevestigen? Hangen bij (oudere) mensen ook veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:10
Als ik voor het huis bezig ben steek ik mijn sleutel aan de buitenkant in het slot.
Is evenveel werk als alles wat je ertussen stopt.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18:18
YakuzA schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:47:
Zo'n foam halve maan die je aan je deur klemt ken ik iig.

/eerste google results:
[Afbeelding]
https://www.amazon.de/-/e...-Protection/dp/B0C3MDYWPF
Ik heb deze voor de slaapkamer deuren van mijn kinderen.
Die mogen nog niet dicht van ze, en ik hou niet van geklapper snachts.

Maar als de wind echt aan de haal gaat met een deur dan slaat hij de deur met foam ook nog dicht.
Maar dan moet er wel echt hele flinke tocht staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:31
Ik draai de deur altijd op slot van binnen, en heb een setje sleutels (voordeur en mailbox) dan vlak naast de deur hangen. Dan vergeet je nooit de sleutels als je naar buiten gaat en laat ze niet zo snel in de cilinder zitten binnen. Ook nooit moeilijk met de sleutel vinden als je even snel iets buiten wilt doen. Ik wil nog eens een deurklink ook aan de buitenkant plaatsen, ik snap niet wat daar zo op tegen is in Nederland :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:54
rens-br schreef op maandag 1 juli 2024 @ 17:20:
[...]

Sleutelkluis gebruiken en die buiten bevestigen? Hangen bij (oudere) mensen ook veel.
Dit. Hier ook gedaan voor puberkinderen mochten die een keer hun sleutel vergeten (of kwijt raken :X ) en wij niet thuis zijn.
Pagina: 1