Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-06 12:20
Hoihoi, ik hoop dat ik hier goed zit.

Ik zit in het proces om over te schakelen naar Capture one, na jaren een volledige adobe suite gehad te hebben en sinds april 2023 enkel een fotografie bundel ging ik er vanuit dat de Nederlandse wet gold voor de aankoop (aangezien je naar een lokale versie van adobe.com wordt gebracht). In Nederland mag je na een jaar de aankoop maandelijks opzeggen. Nu wil adobe dat ik mijn lidmaatschap in 1x afkoop voor het geldende gedeelte van het 2e jaar van mijn lidmaatschap. Iemand hier ervaring mee om hier onderuit te komen? Ik kwam via de support chat niet heel veel verder met een helpdesk medewerker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-06 10:43
Hallo @TomR toevallig heeft Tweakers hier laatst een artikel over geschreven: nieuws: Adobe wordt aangeklaagd om 'misleidende, lastig opzegbare abonnementen'

In de reacties staan in ieder geval goede inzichten en tips

[ Voor 28% gewijzigd door Grote Schurk op 30-06-2024 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
dankjewel @Grote Schurk , goede timing, ik ga daar verder lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:23

g0tanks

Moderator CSA
Dit topic is wellicht ook interessant voor je: Adobe CC stilzwijgend verlengd, nu contract afkopen

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20
TomR schreef op zondag 30 juni 2024 @ 19:44:
Hoihoi, ik hoop dat ik hier goed zit.

Ik zit in het proces om over te schakelen naar Capture one, na jaren een volledige adobe suite gehad te hebben en sinds april 2023 enkel een fotografie bundel ging ik er vanuit dat de Nederlandse wet gold voor de aankoop (aangezien je naar een lokale versie van adobe.com wordt gebracht). In Nederland mag je na een jaar de aankoop maandelijks opzeggen. Nu wil adobe dat ik mijn lidmaatschap in 1x afkoop voor het geldende gedeelte van het 2e jaar van mijn lidmaatschap. Iemand hier ervaring mee om hier onderuit te komen? Ik kwam via de support chat niet heel veel verder met een helpdesk medewerker.
Ik liep hier laatst ook tegen aan. Ik heb m'n lidmaatschap toen om gezet naar een duurder abonnement, deze heeft namelijk dan weer een maand opzeg termijn en zo kon ik er onder uit, was binnen 5 min geregeld. Weet niet of het trucje nog steeds werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
@FreezingPixels goed om te weten. Heb ondertussen adobe uit mn paypal automatische overschrijvingen gehaald, probeer morgen nog eens met de Nederlandse support te praten en documenteer ik het. Mochten ze achter mij aankomen heb ik bewijs dat ik het heb willen opzeggen. Had dat bij mn laatste chat niet gedaan. Dan heb ik een poot op te staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomR
Het heeft 2x chatten met de helpdesk (de Amerikaanse) gekost maar het is mij uiteindelijk gelukt, volhouden helpt. Het ging eerst van bijna 60eur naar 20eur en toen naar ;oke we cancellen het nu'.
Pagina: 1