Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 23-08 17:57
Het zou kunnen dat ik een probleem zie in iets wat totaal geen probleem is en de functie is zoals ie is, maar..:

Hoe krijg ik mijn foto's met het restoren vanuit de prullenbak weer op volgorde van datum in mijn >recent< map?(ja meestal komen ze ook in recent)

Heel vervelend want nu komen alle oude foto's of foto's die niet relevant zijn helemaal vooraan.

Ik snap wel, zit ik mij nu te bedenken, dat je recente acties kwa foto's weer voorraan komen te staan, maar in dit geval is het totaal niet praktisch.

Ik heb Photo Exif al geprobeerd maar dat wilde nog niet baten.

Dank jullie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:12

Yucon

*broem*

Toch zit het in die exif hoek. Wat werkt niet?

Mochten iets al eerder de exif data gestript hebben (google takeout?) heb je kans dat je op basis van het verschil tussen 'datum aangemaakt' en 'datum gewijzigd' nog iets kunt. Zie je dat onderscheid in het rechtermuisknop/eigenschappen scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:49
De Recent map is geen echte map, maar een systeem functie die bestanden laat zien die je het laatste hebt aangeraakt.
Je kunt beter naar Albums kijken.

Daarnaast, bij kopieren van bestanden veranderd de datum van het fysieke bestand, daar zijn ook tooltjes voor. Kijk ook eens naar dit topic:
Metadata lijkt incorrect te zijn bij foto's op mijn mobiel

[ Voor 42% gewijzigd door swhnld op 28-06-2024 10:09 ]