Vandaag uitgespeeld (99,9%), denk iets van
. Ik kan het niet preciezer zeggen omdat mijn Profile nog geen play time geeft en de All software gesorteerd op play time alleen naar de huidige Switch kijkt, waardoor ik het ook niet echt lekker af kan leiden van andere games die ik gespeeld heb.
In die tijd wel alle collectibles gehaald behalve
spoiler:1 Heart Piece omdat ik geen zin heb in de Mango Rush
, wel aan het einde met een guide erbij om de missende te vinden.
Ik geef het een 8 als score, het is een solide en vermakelijke game, ik had geen last van performance-dipjes of iets, maar ik had wel wat moeite met de wereld die aan de ene kant volledig open is terwijl je er eigenlijk lineair doorheen moet omdat je anders in gebieden komt waar eigenlijk nog niets te beleven is en bepaalde controls zijn nogal onhandig (targeting, echo selecteren). Ander probleem met de echoes is dat je er al vrij snel vrij veel hebt, en sommige zijn alleen nuttig voor bepaalde puzzels maar doordat je die echoes verder nooit nodig hebt denk je er niet zo snel aan. En soms krijg je dan wel een hint doordat je de specifieke echo net daarvoor kan krijgen, maar op een aantal plekken gebeurd dat ook niet en dan kan je je er echt stuk op kijken.
spoiler:Bijvoorbeeld in die grot vlak bij de hut van Dampé, daar moet je een drukschakelaar achter een hek in drukken waar een rots voor staat. Ik heb me op die puzzel best wel kapot zitten staren omdat ik eerst dacht dat ik nog een upgrade op Bind moest gaan krijgen om die rots helemaal naar de drukknop te kunnen verplaatsen, maar die upgrade kwam niet en alle echoes die ik plaatste kwamen meteen terug naar mij toe in plaats van de knop op te lopen. Blijkt dat er dus een aantal echoes zijn (die ik ook al had) die de beweging maken in het verlengde van welke kant ze op kijken...