Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:05
rudyman85 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:28:
Geweldig spel tot zover, ben wel geneigd de teksten die worden gesproken snel te skippen, met minder hints in de dialogen en teveel blabla :).

Performance geen last van, het spel wordt er niet minder leuk van, en denk dat bij de volgende patches de performance wordt verbeterd (zie BOTW).
In de Link's Awaking Remake had ik er minder last van dan nu. Ik vind het een heerlijk game, maar dit is een van de eerste games van Nintendo zelf die ik speel waarbij de technische kant mijn speelplezier negatief beïnvloed. ik vind het echt heel erg merkbaar en ik ben daar geen zeur in.

Absoluut jammer want ik vind het een fantastische game verder. Echt genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:45
Net als bij BotW en TotK kan je weer iets voedzaams maken. Ik zat te zoeken naar recipes, maar nog niets gevonden. Google kon ook niets nuttigs zeggen, behalve de recipes die ik dus (nog) niet online wil gaan zoeken.

Reddit to the resque. Er zijn geen recipes ingame te vinden. Je moet zelf gaan mixen en hopen dat het wat nuttigs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

Cyrax0508 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:34:
[...]

In de Link's Awaking Remake had ik er minder last van dan nu. Ik vind het een heerlijk game, maar dit is een van de eerste games van Nintendo zelf die ik speel waarbij de technische kant mijn speelplezier negatief beïnvloed. ik vind het echt heel erg merkbaar en ik ben daar geen zeur in.

Absoluut jammer want ik vind het een fantastische game verder. Echt genieten.
Ik heb er pas een uur of 2 ongeveer in zitten maar stoorde mij niet echt aan de fps. Gaat dat nog veel erger worden? Normaal ben ik daar heel gevoelig voor maar door het character van de game (of dus gewoon door de eerste uren) verpeste dat voor mij echt niet de ervaring.
Zeker een fantastische game!

De 30fps in een game zoals BOTW heb ik dan weer moeite mee omdat de camera veel meer te doen heeft ipv de isometric view van Echoes.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 27-09-2024 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:19
Vind het maar een redelijk klein mapje hoor, kan het mis hebben. Maar heb de gerudo woestijn tot en met het suidia woud ontdekt, maar dat is al behoorlijk klein.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:05
Anoniem: 1925548 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:06:
[...]

Ik heb er pas een uur of 2 ongeveer in zitten maar stoorde mij niet echt aan de fps. Gaat dat nog veel erger worden? Normaal ben ik daar heel gevoelig voor maar door het character van de game (of dus gewoon door de eerste uren) verpeste dat voor mij echt niet de ervaring.
Zeker een fantastische game!

De 30fps in een game zoals BOTW heb ik dan weer moeite mee omdat de camera veel meer te doen heeft ipv de isometric view van Echoes.
Ik ben niet veel verder hoor. Ik ben er normaal niet zo gevoelig voor, maar op een of andere manier is het voor mij erg merkbaar in deze game. Die constante wisseling tussen de 30 en de 60 fps is voor mij de bottleneck denk ik.

Het is geen groot drama, maar wel jammer. Ik geniet er nog steeds enorm van, maar ietsje minder dan zonder die dips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-06 19:24
Als je de mogelijkheid (en het originele spel) hebt, speel het dan op een PC emulator.

120 frames in 1440p is toch wel een verademing met deze game.

Voor de rest, absolute topgame

[ Voor 10% gewijzigd door James Pond op 27-09-2024 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
flugelisoke schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:24:
Vind het maar een redelijk klein mapje hoor, kan het mis hebben. Maar heb de gerudo woestijn tot en met het suidia woud ontdekt, maar dat is al behoorlijk klein.
De map is te vergelijken met A Link to the Past. Ben al heel wat leuke omgevingen tegengekomen die bekend zijn. Zoals
spoiler:
Stukje grond van Links huis, maar zonder het huis
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02:44
Cyrax0508 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:25:
[...]

Ik ben niet veel verder hoor. Ik ben er normaal niet zo gevoelig voor, maar op een of andere manier is het voor mij erg merkbaar in deze game. Die constante wisseling tussen de 30 en de 60 fps is voor mij de bottleneck denk ik.

Het is geen groot drama, maar wel jammer. Ik geniet er nog steeds enorm van, maar ietsje minder dan zonder die dips.
Ja, same. Was misschien een betere launchtitel voor de opvolger geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23
RollieBollie schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:52:
Net als bij BotW en TotK kan je weer iets voedzaams maken. Ik zat te zoeken naar recipes, maar nog niets gevonden. Google kon ook niets nuttigs zeggen, behalve de recipes die ik dus (nog) niet online wil gaan zoeken.

Reddit to the resque. Er zijn geen recipes ingame te vinden. Je moet zelf gaan mixen en hopen dat het wat nuttigs is.
Hier een reddit post met een complete lijst van Smoothie recepten voor wie hier naar op zoek is.
https://www.reddit.com/r/...0r1/all_smoothie_recipes/

Daar staat ook een link naar een spreadsheet met nog meer data. Kijken op eigen risico!!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ik heb de game ook binnen, ga er straks lekker voor zitten 😁

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-06 09:09
Ben al paar uur ver maar nog enkel maar de eerste dungeon gedaan, vind het geweldig dat ik de kaart kan ontdekken zonder vast te zitten in een lineair gedoe, maar dan wel met klassieke dungeons. Beetje combinatie van oud en nieuw zeg maar, het is goed gemaakt.

Blur is vervelend en onnodig maar was er na eventjes wel aan gewend :)

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 11:00
Prima eerste uur. Ik ben geen groot fan van topdown Zelda’s en van items maken in Totk, dus had verwacht hier weinig aan te vinden, maar het speelt lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik ben nu in de eerste tempel aangekomen, op wat frame drops in de open wereld na geen problemen ondervonden en de game is best vermakelijk en uitdagend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Zeror schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:45:
[...]

Hier een reddit post met een complete lijst van Smoothie recepten voor wie hier naar op zoek is.
https://www.reddit.com/r/...0r1/all_smoothie_recipes/

Daar staat ook een link naar een spreadsheet met nog meer data. Kijken op eigen risico!!!
Yep. Daar had ik dus mijn vraag gesteld. Zag de recipes al, maar heb ze niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik ben nu in de desert, net nog een mini game gedaan, vind de game toch verrassend leuk, alleen af en toe toch het gevoel dat ik wil vechten terwijl je dat voor een groot deel nu anders moet doen :D

Ik zit ook in de woestijn. Was teveel aan het ontdekken merkte ik want ik kon een plek niet afronden omdat ik een quest niet had. Vanaf nu maar meer de quests volgen en dan pas ieder hoekje ontdekken.
De hoeveelheid echoes blijft maar groeien en is wat onoverzichtelijk aan het worden. Even afwachten hoe dat verder gaat.
Toch vermaak ik me heel goed met de game. :)
Vind het juist leuk, een keer niet het standaard vechten. Vergeet zelfs vaak om die Link buff te activeren. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 28-09-2024 01:04 ]

• Linksquest
  • Nu online
Ja inderdaad, dat met die Echoes word inderdaad wel een flinke lijst, vooral als je ook levels 1 en 2 van bepaalde items hebt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:54
spoiler:
wel grappig dat je stukken kan afsnijden door over binnen te lopen, maakt het iets meer 3d

[ Voor 4% gewijzigd door Megupe op 28-09-2024 10:47 ]

• RollieBollie
Ik had twijfels over de echoes bij de 1e trailer. Zat zelf te denken dat we uiteindelijk alleen maar bedjes gingen stapelen

• Zeror
Net even de amiibo check gedaan. Blijkbaar werken alleen de Zelda amiibo's en je kan er maar 3 per dag doen. Wat je krijgt zijn ingrediënten om smoothies te kunnen maken en wat je krijgt is willekeurig. Er is ook kans op een outfits om te Zelda mee aan te kleden. Dit is een functionaliteit die later in de game vrijspeelt.

Hier een video waarin alle Zelda amiibo's worden getest in de game:

spoiler: Date Cheat
Het is mogelijk om door de datum in je switch een dag te verzetten en om er weer 3 te kunnen scannen op de 'nieuwe' dag. Het maakt daarbij niet uit of je een dag vooruit gaat of een dag achteruit.

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 28-09-2024 16:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:23
RollieBollie schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:59:
Ik had twijfels over de echoes bij de 1e trailer. Zat zelf te denken dat we uiteindelijk alleen maar bedjes gingen stapelen
Had? Zijn de twijfels afgenomen of zit je al lekker in de Zelda wereld?

Welke items gebruiken jullie het meest? Tot nu toe hier de spider waarmee je muren kunt beklimmen en als kloon enemy de varkens met boomerang. Het bed en tafel om te stapelen. :)

[ Voor 55% gewijzigd door rudyman85 op 29-09-2024 09:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 15:35
Hier inmiddels ook al de nodige uren in de game zitten, bezig met de/een 2e dungeon.

Geweldig sfeertje maar écht nog even inkomen in de nieuwe manier van spelen. Vlak hiervoor Oot en Albw nog eens gespeeld op mijn 3DS en om dan nu geen zwaard en andere wapens te hebben is.... wennen... Ik ben al 5x game over gegaan omdat ik op knoppen aan het rammen was die niets deden. Game is op die manier best uitdagend, welke monster echo's zet je in om jezelf 'te beschermen', wat werkt wel en wat werkt minder. De game is niet zo vergevend en dat brengt extra uitdaging met zich mee. De puzzels zelf zijn tot op heden wat simpel en een feest der herkenning als je eerdere Zelda games hebt gespeeld.

Er wordt wel echt ontiegelijk veel gepraat in de game, Kaepora Gaebora praat zelfs nog minder... Hier verder weinig last van framedrops. Je hebt ze af en toe (vooral overword) en ja het is merkbaar, maar heeft nog niet tot problemen geleid bij mij in gevechten.

De overworked theme doet me mij vlagen trouwens denken dat ik in de Efteling was. Vliegende Hollander, iemand?

[ Voor 8% gewijzigd door Tommatje op 29-09-2024 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Gisteren helaas maar 45 minuten kunnen spelen, en ben zelf nu op weg naar de 2e Dungeon. Ik had alleen af en toe het idee of ze de muziek in de woestijn hergebruikt hadden van een level uit Super Mario 64.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
rudyman85 schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:23:
[...]

Had? Zijn de twijfels afgenomen of zit je al lekker in de Zelda wereld?

Welke items gebruiken jullie het meest? Tot nu toe hier de spider waarmee je muren kunt beklimmen en als kloon enemy de varkens met boomerang. Het bed en tafel om te stapelen. :)
Yep. Ik had twijfels, maar die zijn weg en ik zit lekker in de game.

Echoes die ik vaak gebruik zijn het bed, de trampoline, Moblins, Boarblins en Strandtula.

Ik vergeet telkens dat je zelf ook kan vechten. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik ben ook weer wat verder en vind de game heel leuk. Ik was nooit zo van de Zelda vroeger en BotW heb ik niet lang vol gehouden. Of het nu kwam door de 30fps of wapens die kapot gaan, geen idee.
Echoes vind ik dus wel heel leuk. Is in dat geval Links Awakening een aanrader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Anoniem: 1925548 schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:19:
Ik ben ook weer wat verder en vind de game heel leuk. Ik was nooit zo van de Zelda vroeger en BotW heb ik niet lang vol gehouden. Of het nu kwam door de 30fps of wapens die kapot gaan, geen idee.
Echoes vind ik dus wel heel leuk. Is in dat geval Links Awakening een aanrader?
Yep. Links Awakening is grafisch zelfde als EoW. Ik heb daar weinig/geen problemen gehad met framedrops.

LA is een korte game, maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik moet zeggen dat ik alleen op het plein van Hyrule Castle wat last heb gehad van framedrops, tenminste iets dat me wel direct opviel. Op de rest van de kaart ben ik het niet echt tegengekomen, tenminste niet waar ik het mekte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Dat plein aan het begin inderdaad. Dat was wel storend. Verder stoor ik mij er niet aan en normale ben ik een behoorlijke fps zeur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RollieBollie schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:34:
[...]

Yep. Links Awakening is grafisch zelfde als EoW. Ik heb daar weinig/geen problemen gehad met framedrops.

LA is een korte game, maar wel leuk.
Mooi dan ga ik die in de gaten houden in de store wanneer die voor een kleinere prijs te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik kwam daarstraks heftige drops tegen bij Jabul Waters. Of is dat de blur waarover jullie het hebben?

Helaas crashte hier de game midden in een dungeon. Gelukkig was er een autosave vlak daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:28
Zeror schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:37:
Even een snelle review. Ik heb nu ongeveer een uurtje gespeeld. De game engine is echt een enorme verbeterde versie van Link's Awakening (Switch). Je hebt vanaf het begin al best wel wat bewegingsvrijheid en dat is erg fijn. De echoes pak je makkelijk op en kies je net als in BotW/TotK uit een menuutje die je oproept met d-pad. Wel heeft dit systeem hetzelfde probleem als met BotW/TotK dat wanneer je veel echoes gaat hebben je je helemaal suf scrolt om bij de juiste echo te komen. Heb nog veel te ontdekken, maar ben nu al wel een blij man. Wat ook wel leuk is, is dat vanaf het begin via de options ook al gelijk een hero mode beschikbaar is. Je krijgt dubbele schade en er droppen geen hartjes.
Echoes in categorie monsters/items verdelen zou al een hoop helpen.

Maar wel een aantal leuke hommages. De menu's laten al zien hoeveel items er zijn, maar je ziet ze nog niet. Dat hadden oude Zelda's ook. Was je altijd benieuwd wat op welk plekje hoort. De zwaardvechter stand is erg kort, soms voel je je wat onthand door telkens maar monsters te spawnen om je werk voor je te doen.

Hartjes hoef je je eigenlijk geen zorgen over te maken, je hebt immers een bed bij je. :+ Even liggen en je regenereert traag weer wat hartjes.

De map is een feest van herkenning uit ALttP. Die kan ik na 30 jaar nog steeds dromen, dus nu kan ik ook snel mijn weg erin vinden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Señor Sjon schreef op zondag 29 september 2024 @ 14:49:
[...]

Echoes in categorie monsters/items verdelen zou al een hoop helpen.

Maar wel een aantal leuke hommages. De menu's laten al zien hoeveel items er zijn, maar je ziet ze nog niet. Dat hadden oude Zelda's ook. Was je altijd benieuwd wat op welk plekje hoort. De zwaardvechter stand is erg kort, soms voel je je wat onthand door telkens maar monsters te spawnen om je werk voor je te doen.

Hartjes hoef je je eigenlijk geen zorgen over te maken, je hebt immers een bed bij je. :+ Even liggen en je regenereert traag weer wat hartjes.

De map is een feest van herkenning uit ALttP. Die kan ik na 30 jaar nog steeds dromen, dus nu kan ik ook snel mijn weg erin vinden.
Je weet dat ze in de veldgids wel zijn gesorteerd? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja, maar je wil niet telkens dat menu oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Señor Sjon schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:01:
Ja, maar je wil niet telkens dat menu oproepen.
Inderdaad. Een aantal gesorteerde richtingen in het snel menu zou al veel beter zijn. Ik snap niet dat ze bij Nintendo dat niet door hadden.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 29-09-2024 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 15:35
Ik kom er inmiddels steeds meer in, de tweede Dungeon is overwonnen en nu lekker op mijn gemak Hyrule verkennen. Lekker veel smoothies inslaan, wat Moblins afslachten en vooral heel veel bedden stapelen. Leuke zondag zo!!

spoiler:
De “ik ben mijn Cucco’s kwijt minigame in Karakiro in ruil voor een bottel… Het komt me vaag bekend voor…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 1925548 schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:14:
[...]

Inderdaad. Een aantal gesorteerde richtingen in het snel menu zou al veel beter zijn. Ik snap niet dat ze bij Nintendo dat niet door hadden.
Ze hadden zoiets moeten doen:
code:
1
2
3
4
5
6
               ⬆
              var1
              var2
<- Echo Echo [var3] Echo Echo Echo ->
              var4
               ⬇

Dus echo lijst horizontaal. En dan varianten verticaal selecteerbaar. En dan ook nog de optie erbij om 5 favorites ofzo in te kunnen stellen die altijd vooraan in de lijst staan. En als bonus (hoeft niet, maar zou leuk zijn) bepaalde echo's kunnen uitzetten, zodat die niet in de d-pad echo lijst zichtbaar zijn, maar alleen in je notebook. Of het verbergen van lagere level echo's als je al een hogere hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 29-09-2024 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
En dan de laatst gekozen in het rijtje onthouden. Een beetje zoals de blueprints van ToTK waarbij je ook favorieten kon opslaan.
Kleine update. :P

code:
1
2
3
4
5
6
                    ⬆
       ⬆           var1
    Favorites      var2
<- [Monster] Echo [var3] Echo Echo Echo ->
    Item           var4
      ⬇             ⬇

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 30-09-2024 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:33
Zeror schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:23:
Net even de amiibo check gedaan. Blijkbaar werken alleen de Zelda amiibo's en je kan er maar 3 per dag doen. Wat je krijgt zijn ingrediënten om smoothies te kunnen maken en wat je krijgt is willekeurig. Er is ook kans op een outfits om te Zelda mee aan te kleden. Dit is een functionaliteit die later in de game vrijspeelt.

Hier een video waarin alle Zelda amiibo's worden getest in de game:

[YouTube: SECRET OUTFITS?! Scanning ALL 28 ZELDA AMIIBO in Echoes of Wisdom!]

spoiler: Date Cheat
Het is mogelijk om door de datum in je switch een dag te verzetten en om er weer 3 te kunnen scannen op de 'nieuwe' dag. Het maakt daarbij niet uit of je een dag vooruit gaat of een dag achteruit.
op het moment dat je ver genoeg bent en je Amiibo een armor piece kan geven kun je op dat moment nog een keer de Amiibo's erop doen (mits er armor als reward komt). Ik kon dus gister 2 vd 3 nog een keer erop doen voor een Red Link armor en een Zelda Jurk.

Vanaf de 26ste al bezig en het begon wat traag, even uitzoeken wat werkt en niet.
Gisteravond gestopt toen ik Eldin Temple neerhaalde.

Ik vroeg mij zaterdag nog af waar je je rupees nu aan kwijt kunt en gister de grot kunnen vinden, zelfs nog 300 gold te weinig voor de laatste upgrade van 1000 gold.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 11:00

code:
1
2
3
4
5
6
                    ⬆
       ⬆           var1
    Favorites      var2
    Item           var4
      ⬇             ⬇
Precies! Eigenlijk absurd dat even kort brainstormen dit probleem had kunnen verhelpen. Alsof de developers hun eigen game niet hebben gespeeld.
De framerate-issues storen me ook steeds meer. Je zou zeggen dat het team dat wel had moeten weten na Link's Awakening en dat er betere maatregelen tegen genomen werden.

Hopelijk volgend jaar vloeiend speelbaar op Switch 2 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Señor Sjon schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:45:
En dan de laatst gekozen in het rijtje onthouden. Een beetje zoals de blueprints van ToTK waarbij je ook favorieten kon opslaan.

code:
1
2
3
4
5
6
                    ⬆
       ⬆           var1
    Favorites      var2
    Item           var4
      ⬇             ⬇
Die drie categorieën is leuk, maar gaat alleen niet werken. Je hebt de d-pad ingedrukt namelijk. Dus je hebt alleen die rechterpook. Dus die favorites zou ik vooraan de twee andere lijsten zetten. En de schakeling tussen de twee categorieen met L en R doen. Verder wel mee eens dat monsters en voorwerpen gescheiden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
spoiler:
Ik had een Fee ontdekt, waardoor je meer kleding item kunt vasthouden, wel moet je er deze keer voor betalen

Ik heb net alle voorbereidingen getroffen en kan nu naar de 3de tempel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren avond nog verder gegaan met de game en wat is het genieten. Op de Echoe situatie waar het over hadden na is het heel goed te doen allemaal.

Gisteren zat ik vast bij een vervelende stroom tegenstander en geen enkele echo die ik probeerde werkte. Vanavond fris begonnen, waterblokken op zijn kop en klaar. Eenvoudig blijven denken is ook hier key. ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 30-09-2024 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Linksquest schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:09:
spoiler:
Ik had een Fee ontdekt, waardoor je meer kleding item kunt vasthouden, wel moet je er deze keer voor betalen

Ik heb net alle voorbereidingen getroffen en kan nu naar de 3de tempel gaan.
je bedoelt
spoiler:
cosmetic fee?, gister de laatste upgrade gehaald voor 1000 gold. Kan nu 5 items dragen

Gister een dungeon gedaan die echt fun en moeilijk was, linksbovenin zat ie. Zat ook vast in een kamer, snapte de puzzle niet (inmiddels wel), hint alvast voor als je er niet uit komt
spoiler:
bewegen en tot gelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Met de nieuwe Zelda bezig, maar merk dat ik ietsjes gefrustreerd raak van de knop om te schakelen naar vechter. Als dat nou gewoon de a,b,y of x knop was, maar crosspad up is echt vervelend als je tijdens een baas omhoog wil duwen, maar ook ontwijken. Maar wellicht wordt dat beter voor mij uiteindelijk met veel spelen.

Qua stijl vind ik het wel prima. Framedrops hoop ik dat ze wel iets aan doen, maar heb er zelf weinig last van verder. Ja, ik zie ze, maar that is it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Arunia schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:45:
Met de nieuwe Zelda bezig, maar merk dat ik ietsjes gefrustreerd raak van de knop om te schakelen naar vechter. Als dat nou gewoon de a,b,y of x knop was, maar crosspad up is echt vervelend als je tijdens een baas omhoog wil duwen, maar ook ontwijken. Maar wellicht wordt dat beter voor mij uiteindelijk met veel spelen.

Qua stijl vind ik het wel prima. Framedrops hoop ik dat ze wel iets aan doen, maar heb er zelf weinig last van verder. Ja, ik zie ze, maar that is it.
Ik heb juist dat ik hem constant aandruk als ik een echo wil selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Señor Sjon schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:55:
[...]

Ik merk ook het tegenovergestelde. Dat ik hem activeer en meteen annuleer door een andere knop per ongeluk in te drukken zodat ik het lijstje krijg van verschillende echo keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Señor Sjon schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:55:
[...]

Ja dit dus, dat heb ik dus ook al een paar keer gehad vandaag 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
pstalman schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:11:
[...]

je bedoelt
spoiler:
cosmetic fee?, gister de laatste upgrade gehaald voor 1000 gold. Kan nu 5 items dragen

Gister een dungeon gedaan die echt fun en moeilijk was, linksbovenin zat ie. Zat ook vast in een kamer, snapte de puzzle niet (inmiddels wel), hint alvast voor als je er niet uit komt
spoiler:
bewegen en tot gelijk
Ja die inderdaad, ben nu aangekomen in de 3de tempel, hoop vanavond nog even een uurtje te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman

denk dat ik zelfs de eerste 2 dagen gespeeld heb zonder Link te gebruiken, maar het verschil is toch wel zo groot dat als je Link 1x gebruikt hebt je sneller weer omhoog drukt.

En nu merk ik soms dat ik te veel knoppen indruk waardoor ik mijn hele energie balk leeg heb en maar een paar hits heb kunnen doen. En vaak random echo's gedropt en in het Echo scherm Y gedrukt :(

Tot nu toe bevalt het spel mij erg goed, (half) gedwongen een volgorde doen is toch wel mijn favoriet ipv compleet eigen keuze te hebben. De puzzles zijn goed, maar vaak wel hetzelfde in dezelfde dungeon.
En vaak kun je dingen op meerdere manieren oplossen, gister heel veel het blokje water gebruikt omdat je hier gewoon mee de bocht om kan.
Ik hoop alleen dat ik nu nog niet bij de 1na laatste dungeon zit, zit nu op 11 hearts dus er komen nog vast 3 opdrachten ofzo voor de endboss in beeld is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-06 19:26
pstalman schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:15:
[...]

Ik hoop alleen dat ik nu nog niet bij de 1na laatste dungeon zit, zit nu op 11 hearts dus er komen nog vast 3 opdrachten ofzo voor de endboss in beeld is.
Hier intussen 15 harts, waarvan 6 door 24 gevonden hart stukjes. Nog 1 stukje en heb nog een volledig hart.

[ Voor 6% gewijzigd door felder op 01-10-2024 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Je weet dat je in de Switch controller settings de buttons kunt remappen? Wellicht kun je dat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Zeror schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:48:
[...]

Je weet dat je in de Switch controller settings de buttons kunt remappen? Wellicht kun je dat proberen.
Wist ik niet, maar is inderdaad een idee. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik heb net tempel 4 gedaan zeg maar
spoiler:
de koning gered, ik moet nu 3 nieuwe schuuren gaan oplossen

[ Voor 4% gewijzigd door Linksquest op 02-10-2024 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Linksquest schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:58:
Ik heb net tempel 4 gedaan zeg maar ...
Jouw spoilertag werkt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Dingdong schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:18:
[...]

Jouw spoilertag werkt niet.
Heb het gefixt, had het blijkbaar niet gezien na het posten. Bedankt voor het melden en sorry voor het ongemak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Bijna uit. Het concept van de Echoes is leuker dan de uitvoering. Had toch wel wat meer in gezeten. Toch wel mee vermaakt. Solide 6,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timothy3000 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:13:
Bijna uit. Het concept van de Echoes is leuker dan de uitvoering. Had toch wel wat meer in gezeten. Toch wel mee vermaakt. Solide 6,5.
Werd jij niet hartstikke motion sick van de game?

Ik heb ‘m nog niet uit maar dit gaat meer dan een 6,5 worden voor mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 02-10-2024 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Anoniem: 1925548 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:52:
[...]

Werd jij niet hartstikke motion sick van de game?
Ja, maar handheld viel was minder dus zo gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
spoiler:
Gister ging ik neer bij een van de bosses en zag aan mijn save game dat ik al een uur bezig was om hem neer te halen. Alles getest wat maar dmg doet, het leek erop dat bommen iets deden en die spikevis dingen, maar nee hoor. Uiteindelijk vind je natuurlijk de oplossing.
Vervolgens splitst de boss zich op en daarna weer en nog een keer zodat je tegen 8 of 16 kleine bosses moet vechten. Geweldig dit :)

Inmiddels op 14 hartjes dacht ik en weer leuke puzzles gehad. Het blijft elke avond nog steeds de Switch leegspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier gaat de game ook sinds release iedere avond weer aan, vermaak me heel goed. Dit weekend zal die wel uit zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Gisteren nog even kort gespeeld. Ben wel zoekende geweest naar de eerste echte tempel. Of in ieder geval de keuze die ik heb gemaakt
spoiler:
Gerudo desert
.
Ben wel wat aan het klooien met die echo's, maar toch nog steeds mis aan het drukken en al een paar keer game over gegaan om die reden. Wel frustrerend en ook wel een reden om even te stoppen. Wat ik eigenlijk niet echt eerder heb gehad op een Skyward Sword na op de Wii. :+ Oh nee, BotW en TotK zelfde idee. Die eerste met de Guardians in ieder geval. De 2e speel ik wat minder omdat het hetzelfde gevoel geeft als de eerste. Beetje moe daarvan.
Ofwel, controls, controls, controls.

Ga hem zeker wel door spelen, maar denk dat ik er langer over ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Echoes of Wisdom is de eerste Zelda game die geen Shigeru Miyamoto in de credits heeft staan.

https://dailynintendo.nl/...nder-miyamoto-in-credits/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Zo ver ben ik nog lang niet in de game :P Maar heel apart dat ze de naam van de bedenker, die nog altijd voor Nintendo werkt, er niet in vermeld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben trouwens ergens achter gekomen. Geen idee of dit in een tutorial verteld wordt ofzo, want dan heb ik dat gemist. :P Zal het in het spoiler zetten als je liever zelf alles ontdekt.
spoiler:
Als een echo enemy iets specifieks wilt laten aanvallen, moet je dat ding targetten. Dan valt ie dat ding aan. Anders zie je ze vaak een beetje ronddwalen als dit ding geen vijand, maar bijvoorbeeld een schakelaar is.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 04-10-2024 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Volgens mij werd dit wel in de Tutorial uitgelegd, want ik heb het al regelmatig nodig gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Zeror schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:10:
Ik ben trouwens ergens achter gekomen. Geen idee of dit in een tutorial verteld wordt ofzo, want dan heb ik dat gemist. :P Zal het in het spoiler zetten als je liever zelf alles ontdekt.
spoiler:
Als een echo enemy iets specifieks wilt laten aanvallen, moet je dat ding targetten. Dan valt ie dat ding aan. Anders zie je ze vaak een beetje ronddwalen als dit ding geen vijand, maar bijvoorbeeld een schakelaar is.
Ik heb een vermoeden dat ik weet waar je dit voor nodig had.
spoiler:
cave met knop achter muurtje?

Oh. En wat een cute
spoiler:
Lynel
.

[ Voor 3% gewijzigd door RollieBollie op 04-10-2024 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Zeror schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:10:
spoiler:
spoiler:
hoe kan je schakelen tussen diverse tegenstanders?

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Megupe schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 17:01:
[...]

spoiler:
hoe kan je schakelen tussen diverse tegenstanders?

[/quote]
Naar een andere vijand kijken en opnieuw targetten ;)
RollieBollie schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:58:
[...]

Ik heb een vermoeden dat ik weet waar je dit voor nodig had.
spoiler:
cave met knop achter muurtje?

Oh. En wat een cute
spoiler:
Lynel
.
Nee, niet daarvoor.

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 04-10-2024 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Zeror schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 17:38:
[...]

Naar een andere vijand kijken en opnieuw targetten ;)

[...]
Ja dat vermoedde ik al, maar dat vind ik niet zo soepel werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Mee eens, dat wisselen had voor mijn gevoel makkelijker gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De game uitgespeeld. Leuk concept met de echoes. Het waren er heel veel maar een hoop gebruikte ik zo goed als nooit dus het was te doen met de overdosis.
Heb me goed vermaakt met de game het enige nadeel wat ik kan noemen is de Switch zelf (nog steeds) op is. Nintendo weet nog steeds goede games te maken maar ik kan niet wachten om te zien met wat voor games ze komen volgende generatie. Op dit moment krijg je haast medelijden met de Switch die met alles zijn stinkende best moet doen.
Deze game krijgt een 7.5 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
A nice man, ook een mooie score. Mag ik vragen, mag je ook achter de spoiler tag doen, hoelang heb je er over gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

@Linksquest ik heb geen idee. Vind de speelduur prima gevoelsmatig in ieder geval. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik
spoiler: title
12u
volgens mij.

Ik dacht dat ik het had zien staan maar er staat enkel 8 dagen geleden eerst gespeeld.

[ Voor 84% gewijzigd door Timothy3000 op 04-10-2024 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• felder
Hier jammer genoeg ook juist uitgespeeld. Wat een pracht van een spel weeral. Helemaal een zelda zoals link awakening, volledig mijn ding. Van begin tot einde super mee geamuseerd. Voor mij een meer dan verdiende 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:12
Vandaag uitgespeeld (99,9%), denk iets van
spoiler:
15-20 uur
. Ik kan het niet preciezer zeggen omdat mijn Profile nog geen play time geeft en de All software gesorteerd op play time alleen naar de huidige Switch kijkt, waardoor ik het ook niet echt lekker af kan leiden van andere games die ik gespeeld heb.

In die tijd wel alle collectibles gehaald behalve
spoiler:
1 Heart Piece omdat ik geen zin heb in de Mango Rush
, wel aan het einde met een guide erbij om de missende te vinden.

Ik geef het een 8 als score, het is een solide en vermakelijke game, ik had geen last van performance-dipjes of iets, maar ik had wel wat moeite met de wereld die aan de ene kant volledig open is terwijl je er eigenlijk lineair doorheen moet omdat je anders in gebieden komt waar eigenlijk nog niets te beleven is en bepaalde controls zijn nogal onhandig (targeting, echo selecteren). Ander probleem met de echoes is dat je er al vrij snel vrij veel hebt, en sommige zijn alleen nuttig voor bepaalde puzzels maar doordat je die echoes verder nooit nodig hebt denk je er niet zo snel aan. En soms krijg je dan wel een hint doordat je de specifieke echo net daarvoor kan krijgen, maar op een aantal plekken gebeurd dat ook niet en dan kan je je er echt stuk op kijken.

spoiler:
Bijvoorbeeld in die grot vlak bij de hut van Dampé, daar moet je een drukschakelaar achter een hek in drukken waar een rots voor staat. Ik heb me op die puzzel best wel kapot zitten staren omdat ik eerst dacht dat ik nog een upgrade op Bind moest gaan krijgen om die rots helemaal naar de drukknop te kunnen verplaatsen, maar die upgrade kwam niet en alle echoes die ik plaatste kwamen meteen terug naar mij toe in plaats van de knop op te lopen. Blijkt dat er dus een aantal echoes zijn (die ik ook al had) die de beweging maken in het verlengde van welke kant ze op kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Spel bevalt me ook uitstekend, weer het echte Zelda gevoel, heb echter wel 1 grote ergernis. Wie bedenkt dat je de d-pad moet gebruiken om naar de vechtmodus te gaan, jezus wat irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
richards3 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:25:
Spel bevalt me ook uitstekend, weer het echte Zelda gevoel, heb echter wel 1 grote ergernis. Wie bedenkt dat je de d-pad moet gebruiken om naar de vechtmodus te gaan, jezus wat irritant.
Omdat je niet perse d-pad vechtmodus nodig hebt om te kunnen vechten als je slim met je Echoes omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
Zeror schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:18:
[...]

Omdat je niet perse d-pad vechtmodus nodig hebt om te kunnen vechten als je slim met je Echoes omgaat.
Inderdaad, ik heb de vechtmodus bijna niet gebruikt. Heel af en toe maar bij een baas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:07
Heb er nog maar een klein tiental uur mee kunnen spelen, maar snap sommige commentaren wel. Ik heb alleen de indruk dat sommige mensen nooit gemerkt hebben dat je ook echoes kan kiezen via de L knop. Dit helpt bij mij enorm om eventuele problemen met switchen tussen echoes en zwaardvechten te vermijden. De sorteermethodes zijn zeker nuttig, desondanks had Nintendo inderdaad de manieren om echoes te kiezen zeker kunnen verbeteren - bvb. met een "favorieten" selectie.

Nu eerlijk gezegd, ik gebruik de vechtmodus zo weinig mogelijk omdat Zelda als een necromancer/summoner gebruiken minstens even tof is :)

Al bij al tot nu toe
spoiler:
ik heb net twee dungeons en hyrule castle gedaan
een heel vermakelijke game. Weinig last van de performance issues die voornamelijk zichtbaar zijn in Castle Town en op plekken waar er weinig gameplay gaande is. Echoes of Wisdom is tot nu toe wel echt aan de makkelijke kant en ik hoop dat men meer geheimen op de overworld verstopt heeft dan ik tot nu toe opgemerkt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de Link modus ook haast niet gebruikt. Vooral bij bazen. Ouderwets vechten miste ik ook niet, leuk een keer een andere aanpak dmv de echoes.

Voor nu heb ik wat andere games in het vooruitzicht maar door deze game wil ik Link’s Awakening ook een keer aanschaffen. En ik kijk uit naar Zelda op de volgende Switch. Het idee dat de volgende Nintendo console nog op zich laat wachten is best balen. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 05-10-2024 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Zeror schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:18:
[...]

Gaat allemaal wel een stuk sneller in die modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik heb wat lopen verkennen en vooral wat losse schuren opgelost.
spoiler:
Ik ben nu op weg naar de Gorons, maar ik moet zeggen ik zie heel veel A Link to the past hierin terug, en als je map naast elkaar legt, dan komen sommige dingen heel erg overheen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Linksquest op 07-10-2024 06:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Linksquest schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 06:33:
Ik heb wat lopen verkennen en vooral wat losse schuren opgelost.
spoiler:
Ik ben nu op weg naar de Gorons, maar ik moet zeggen ik zie heel veel A Link to the past hierin terug, en als je map naast elkaar legt, dan komen sommige dingen heel erg overheen :D
Joh, hij is alleen 16:9 ipv 4:3 nu, dus er is wat bijgekomen. :+

Ik loop de kaart grotendeels uit mijn hoofd in de oude stukken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ja, als je van
spoiler:
linksboven Lost Woods tot onderkant Lake Hylia een vierkant tekent, heb je basicly de kaart van LttP. Alleen Kakariko Village moet dan nog een stukje opschuiven.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 07-10-2024 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb de game ook uitgespeeld nu. Nu nog die 100% complete halen (excl. amiibo spul).

Dit is een erg fijne Zelda game. Het heeft echt de ziel van de topdown Zelda games verfijnd. Ik was eerst bang dat die Echoes de game misschien te makkelijk zouden maken, omdat je met bouwen overal op kunt lopen enzo. Maar dat bleek niet zo te zijn. Er zitten genoeg Zelda-waardige zoektochtjes en puzzles in. Alleen niet al te moeilijk (zeker voor de doorgewinterde Zelda-gamer), maar dat geeft niet. Ik heb er zeer van genoten.

spoiler: Lore talk - klikken op eigen risico
Ik vond alleen het onderliggende verhaal niet heel bijzonder. Die eindbaas Null is geen sterk badguy. Meer een slappe versie van Demise. Het idee dat er niks was en Null daarover regeerde en dat de Goddesses dat teniet hebben gedaan, vond ik niet heel sterk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Ik heb de game uitgespeeld, in
spoiler:
30
uur.

En dan kan je op de kaart zien wat je mist (in mijn geval paar echos, wat stempels, veel haartjes en heel veel might crystals).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Megupe schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:13:
Ik heb de game uitgespeeld, in
spoiler:
30
uur.

En dan kan je op de kaart zien wat je mist (in mijn geval paar echos, wat stempels, veel haartjes en heel veel might crystals).
Vond het een leuke game, af en toe wel wat herhaling erin zitten. Weet niet of ik zin heb om te gronden tot alles binnen...

Aangezien ik nog maar 2 echos moest die maar gedaan. 1 was relatief makkelijk, maar voor de
spoiler:
lynel
moest ik na 3x eternal forest toch ff online kijken. Grappig gedaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Megupe op 08-10-2024 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is weleens fijn dat een game niet 100-200+ uur hoeft te kosten. Als je ALttP continu speelt, heb je in een uur of 6-7 ook wel alles. En dat is dan zonder fast travel met saves. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik heb nu 20+ uur in de game zitten, moet nog 1 zegel vinden en dan zal ik ook denk ik wel richting het einde gaan :D Leuke game, maar ben ook eerlijk dat hij niet in mijn top 10 favoriete Zelda games komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, daar is hij mij iets te laagdrempelig voor, maar voor kinderen misschien des te beter. Toch hoop ik nog op een spelmodus dat je onbeperkt in Link kan veranderen. Soms doen je minions er wel verdomd lang over om iets dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Señor Sjon schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:57:
Nee, daar is hij mij iets te laagdrempelig voor, maar voor kinderen misschien des te beter. Toch hoop ik nog op een spelmodus dat je onbeperkt in Link kan veranderen. Soms doen je minions er wel verdomd lang over om iets dood te krijgen.
Dan kies je misschien niet de juiste Echoes. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Señor Sjon
Soms heb je gewoon geen zin om een andere te zoeken in de ellenlange rij. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Zo. Hyrule is weer gered. Nu alleen nog 3 hartjes en enkele side questen.

Ik zag bij de credits wel een Miyamoto bij animation. Zou dat een zoon of dochter van Shigeru zijn?

[ Voor 41% gewijzigd door RollieBollie op 09-10-2024 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik speel iedere dag even. Maar man, wat voel ik me toch soms dom net als met TotK. Te veel opties en ik vind eigenlijk dat die lijst van Echoes wel wat meer aangepast mag worden door de speler, want hoe meer je er hebt, hoe langer je aan het scrollen bent.
Daarnaast bij de Gerudo zitten zoeken hoe je een bepaalde ruimte in komt en dus een specifiek echo kunt vinden.
spoiler:
deels blind, ander deel gewoon niet goed kijken wat je er mee kunt

Wel tof hoe je dingen anders op kunt lossen dan de oorspronkelijke intentie.

Het bed is toch mijn favo tool hoor.
Zag ook mensen met een bed en een andere echo onderdelen bereiken. Ook tof om wat aan te klooien later.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:09
RollieBollie schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:32:
Zo. Hyrule is weer gered. Nu alleen nog 3 hartjes en enkele side questen.

Ik zag bij de credits wel een Miyamoto bij animation. Zou dat een zoon of dochter van Shigeru zijn?
Nee, dat is zijn oom die bij Nintendo werkt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik moet nu naar de Lost woods gaan, hier ook rustig aan gedaan, lekker voor ontdekt en gedaan. Denk vandaag verder spelen en misschien uitspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Arunia schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:42:
Ik speel iedere dag even. Maar man, wat voel ik me toch soms dom net als met TotK. Te veel opties en ik vind eigenlijk dat die lijst van Echoes wel wat meer aangepast mag worden door de speler, want hoe meer je er hebt, hoe langer je aan het scrollen bent.
Daarnaast bij de Gerudo zitten zoeken hoe je een bepaalde ruimte in komt en dus een specifiek echo kunt vinden.
spoiler:
deels blind, ander deel gewoon niet goed kijken wat je er mee kunt

Wel tof hoe je dingen anders op kunt lossen dan de oorspronkelijke intentie.

Het bed is toch mijn favo tool hoor.
Zag ook mensen met een bed en een andere echo onderdelen bereiken. Ook tof om wat aan te klooien later.
Het luxe bed naast een critter ter afleiding geeft toch wel weer een hartje herstel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Heb de game nu ook uitgespeeld en ook alle submission gedaan, moet alleen nog 3 stempels en 7 hard stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Linksquest schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:05:
Heb de game nu ook uitgespeeld en ook alle submission gedaan, moet alleen nog 3 stempels en 7 hard stukken.
Moet ook nog wat stempels zoeken. Die zitten beter verstopt dan ik dacht.
Verder heb ik ook nog iets van 10 hart stukjes nodig en nog een wat van die might powerups.
Mn echo's heb ik wel compleet.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 10-10-2024 22:10 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Kun je geen genoeg krijgen van Zelda? Maak dan ook gerust gebruik van het main Zelda topic: Het 'Legend of Zelda' topic