Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:16
Echo's heb ik ook compleet en die might powerups was ik vergeten te noemen, nog 2 moet ik daar van.
spoiler:
Moet wel zeggen dat ik het tof vind dat ze die wat je al gevonden hebt op de kaart laten zien

Enige waar ik momenteel nog zelf over het brainstormen ben, en ik heb nog niet lopen Google erop, is waar deze Zelda in de tijdlijn thuis hoort.
spoiler:
Ik zou gezien de map enzo hem in "the Hero is Defeated" tijdlijn zetten, en gezien alles eromheen zou ik hem dan voor A Link to the Past plaatsen".

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:15

vliegnerd

Nintendo fan.

Uitgespeeld. Nog een paar echo's niet. En vooral een boel stempels niet. Die stempels lijken mij (een andere keer) nog wel leuk om te zoeken. Maar 1 echo die je dan "ergens op hyrule field" moet gaan zoeken, ach, ja, laat maar.

Vermakelijke zelda! Beetje makkelijk, maar leuke "snack".

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:10
Zonder het hele topic te hebben gelezen (spoilers) vraag ik mijn of deze leuk is voor de kinderen. Ik heb twee dochters van 6 en 8. Beide doen ze hun best is botw maar die is nog best lastig in combat. Zou deze Zelda geschikter zijn? De leeftijds rating is wel een stuk lager.

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:01
ymoona schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:56:
Zonder het hele topic te hebben gelezen (spoilers) vraag ik mijn of deze leuk is voor de kinderen. Ik heb twee dochters van 6 en 8. Beide doen ze hun best is botw maar die is nog best lastig in combat. Zou deze Zelda geschikter zijn? De leeftijds rating is wel een stuk lager.
Mijn dochtertje van 5,5 speelt de game graag, maar wel als een soort sandbox game. Alles is makkelijk, maar de dungeons vereisen soms wel wat puzzelwerk of hand-oog coördinatie. Een 8 jarige moet het zeker wel kunnen denk ik, 6 is wellicht te jong om zelf uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
ymoona schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:56:
Deze game is heel goed te spelen en zeker ook leuk voor met je dochters te spelen. Hoewel je misschien denkt dat de combat wat lastig is, denk ik wel dat je dochters dit aankunnen. Kinderen zijn vaak vindingrijker dat je denkt. En als ik me niet vergis is de tekst gewoon Nederlands, dus ook dat komt wel goed. Lees anders gerust mijn review hier op Tweakers eens door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:17
Mijn kinderen hebben BOTW en TOTK 'meegespeeld' met mij en ook zelf karakters gemaakt en mee gespeeld. Ze grijpen toch telkens terug naar BOTW. Makkelijker te bedienen en minder 'nasty' surprises als bv de ghoul hands die je tegen kan komen. Dan kondigt een Guardian zich toch wat beter aan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:54
Linksquest schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 20:17:
[...]

Deze game is heel goed te spelen en zeker ook leuk voor met je dochters te spelen. Hoewel je misschien denkt dat de combat wat lastig is, denk ik wel dat je dochters dit aankunnen. Kinderen zijn vaak vindingrijker dat je denkt. En als ik me niet vergis is de tekst gewoon Nederlands, dus ook dat komt wel goed. Lees anders gerust mijn review hier op Tweakers eens door ;)
Het scheelt ook dat je 90% van de echoes hooguit één keer gebruikt - of zelfs helemaal niet. Met bedden, tafels en stenen kom je het eerste deel van de game qua obstakels wel door, en voor de gevechten kun je gewoon zwaardmoblins spammen of zo. Als je eenmaal Darknuts kunt oproepen zijn dat wel zo'n beetje mijn go-to echoes, samen met af en toe guays. En waterblokken, die kun je écht overal gebruiken, zelfs om vijandjes mee te verzuipen.

• Linksquest
Klopt inderdaad, ik gebruikte op een bepaald moment ook dezelfde Echoes, meer ook voor het gemak en omdat ik gewoon wist wat ik eraan had :P

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:54
Of juist niet, natuurlijk. Die automaatjes (zoals de NL versie ze noemt, de game kan inderdaad in het Nederlands) van Dampé heb ik sowieso nooit gebruikt. Of ja, voor één ding - een menneke in het kasteeldorp wil alle verschillende Zol monstertjes zien, en de laatste waar hij om vraagt is één van die Dampé gevallen.

Maar dat maakt de game wel automatisch een stuk makkelijker - en tegelijk ook wel onoverzichtelijk. Dat menu is echt niet handig, maar dat was het in TOTK ook al niet. Idealiter hadden ze in het échte menu een optie gemaakt dat je daar kunt regelen welke items je op dat snelmenu hebt staan, zodat je het spul dat je niet gebruikt er ook niet in hebt staan.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:17
Bij TOTK hebben ze dat wel gedaan met de blauwdrukken, daar kan je enkele favorieten opslaan. Ik speel het spel af en aan, maar nu alweer een paar maanden niet (net de koning bevrijd). Ook al heb ik de blauwe meter geupgrade, de vechtstand is nog steeds maar erg kort. Elke keer met echoes klooien en zelf maar weg moeten rennen gaan wel mijn vingers van jeuken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:52
Nintendo heeft een update uitgebracht voor Echoes of Wisdom.
Je kunt nu je favoriete Echoes markeren en alleen je favoriete Echoes in een aparte lijst bekijken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Dat is een hele handige update, daar ben ik dan ook erg blij mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik heb speciaal op de S2 gewacht om deze game te spelen. Dus een beetje late to the party. Maar wat een ontzettende charme. Ik ben nog maar net het kasteel uitgevlucht. Lees alles voor aan mijn dochter die zowat de TV inkruipt.

spoiler:
Zwaar geschokt toen de koning zei dat prinses Zelda de gevangenis in moest :D

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Whahahaa, leuk je spoiler comment :P Ik wens je heel veel speel plezier man, het is echt een leuke game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Hoe hebben jullie dit spel uitgespeeld zonder die favorites? Mijn hemel :D Dat hele menu had anders gemoeten.

Ik heb mijn tweede dungeon gehad en ben nu opweg naar hoofdmissie 2 (dungeon 3). Ik vind het echt een geweldige game.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Het is te doen, maar soms was het wel even scrollen 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:55
Het voordeel is dat je kan sorteren op laatst gebruikt. En je komt heel ver met een beperkte set van echoes.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:52
Mog schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:25:
Hoe hebben jullie dit spel uitgespeeld zonder die favorites?
Veel eigenwijs zijn en de eerste de beste echo pakken die ik zie en kijken of het lukt. Je wordt daar wel heel inventief en creatief van iig :9 Bepaalde dingen echt op hele vreemde methoden gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 12-06-2025 14:24 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Kun je geen genoeg krijgen van Zelda? Maak dan ook gerust gebruik van het main Zelda topic: Het 'Legend of Zelda' topic