Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440P op hoge FPS en hoge kwaliteit. Ik koop elke 5 jaar een nieuwe PC dus ik wil ook een beetje bestand zijn tegen de toekomst
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2,5 K
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen volledig nieuwe kast, de rest heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen verder bijzonderheden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De behuizing is een absolute must, ik heb een brede houten kast waar hij in moet maar die is niet diep. Dus deze kast is vrijwel de enige met een beperkte diepte die past. Daarnaast is hele goede airflow belangrijk omdat hij dus deels in een houten kast staat met alleen de voorkant open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur stil maar dat is niet een harde eis
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel nog het meeste over het moederbord en de videokaart, heb ik hier de beste keuzes gemaakt? Daarnaast doe ik de aanname dat ik hiervoor en 1000 W voeding nodig heb. Daarnaast vroeg ik mij af of ik de beste bracket versteviger heb gekozen voor de GPU
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440P op hoge FPS en hoge kwaliteit. Ik koop elke 5 jaar een nieuwe PC dus ik wil ook een beetje bestand zijn tegen de toekomst
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2,5 K
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen volledig nieuwe kast, de rest heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen verder bijzonderheden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De behuizing is een absolute must, ik heb een brede houten kast waar hij in moet maar die is niet diep. Dus deze kast is vrijwel de enige met een beperkte diepte die past. Daarnaast is hele goede airflow belangrijk omdat hij dus deels in een houten kast staat met alleen de voorkant open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur stil maar dat is niet een harde eis
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel nog het meeste over het moederbord en de videokaart, heb ik hier de beste keuzes gemaakt? Daarnaast doe ik de aanname dat ik hiervoor en 1000 W voeding nodig heb. Daarnaast vroeg ik mij af of ik de beste bracket versteviger heb gekozen voor de GPU
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 336,99 | € 336,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 167,- | € 167,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX OC Edition 24GB GDDR6 | € 1.009,99 | € 1.009,99 |
1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow RGB Zwart | € 144,73 | € 144,73 |
1 | Casemodding | Lian Li GB-002 Graphics Card Anti-Sag Bracket Multi-ways | € 12,38 | € 12,38 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken 360 RGB Zwart | € 209,10 | € 209,10 |
1 | Ventilators | NZXT F-Series Core RGB, Single Pack, Zwart, 120mm | € 17,19 | € 17,19 |
1 | Ventilators | NZXT F-Series Core RGB, Twin Pack, Zwart, 140mm | € 48,80 | € 48,80 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 113,99 | € 113,99 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 1000W | € 159,50 | € 159,50 |
1 | SSD's | Samsung 980 1TB | € 81,90 | € 81,90 |
1 | SSD's | WD Black SN770 2TB | € 115,99 | € 115,99 |
Totaal | € 2.417,56 |