Oos gaat weer 110% plankgas
Na de drama wedstrijden van gisteren, is het vandaag best vermakelijk!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja nee ja nee ja nee. Jammer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lekker begin!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Diezelfde die helemaal mis zat dat de Tsjechen nog 2 goals nodig hadden.Pierre schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:04:
Wat een zaad commentaar, wie is dat ? op de NOS
FreakNL in "[Voetbal] Centraal EK 2024 topic"
Dat gefluit elke keer dat Oostenrijk de bal heeft..
Zie je niet vaak, scheids met zichtbare tatoeages.
⏩ PVOutput☀️
Je zou vergeten dat de wedstrijd pas 7 minuten oud is. De kansen vliegen om de oren waar Turkije de snelle klutsgoal had.
Hoop dat Turkije doorgaat, en vandaag toevallig 7 (gunstige) kaarten pakt
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Alleen vanwege dat fluitje al gun ik het Turkije niet om de volgende ronde te bereiken. Gooi die knakker die dat doet direct de gevangenis in!
Ja waarom eigenlijk?BlazeMuis schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:07:
Elect a clown, expect a circus.
Liever gefluit dan getuutuurDingdong schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:08:
Alleen vanwege dat fluitje al gun ik het Turkije niet om de volgende ronde te bereiken. Gooi die knakker die dat doet direct de gevangenis in!
Omdat dom.
De hele wereld is stom behalve Turkije
Zit een of andere pipo in het publek op een fluitje te blazen. Irritantje.
Hoppa, Kokcu is de eerste.
⏩ PVOutput☀️
En dat is 1....
HANDTEKENING!!!
Dat is de eersteSt@m schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:08:
Hoop dat Turkije doorgaat, en vandaag toevallig 7 (gunstige) kaarten pakt
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat een snelheid hebben beide ploegen trouwens in de as van het veld. Verschil met Nederland hoor..
⏩ PVOutput☀️
1 down, five to go
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De eerste is binnen... Zal niet de laatste worden. Eigenlijk voor de gein poltje starten hoeveel gele kaarten elke zijde zal krijgen.
Hik heeft nieuwe vlechtjes en hij neemt alle vrije trappen.. kom op jongens.. ben wat meer gewend van jullie
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Marcel a.k.a. Ice-T Savitser.
the original gangster
aus õsterreich, da's dan weer jammer
the original gangster
aus õsterreich, da's dan weer jammer
Wat een lelijk stadion trouwens.
Laat ze allebei maar lekker veel kaarten pakken inclusief verlenging
Ik zeg twee geschorsten bij Oostenrijk, drie bij Turkije.mnarijnm schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:12:
De eerste is binnen... Zal niet de laatste worden. Eigenlijk voor de gein poltje starten hoeveel gele kaarten elke zijde zal krijgen.
Denk dat ik na de Engelsen de Turken echt het kutst vindt qua supportersBlazeMuis schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:07:
Veel meer dan fluiten en tuuteren kunnen ze dan ook nietBlazeMuis schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:07:
Twente komt eraan!
De Turken kunnen snel spelen doordat ze bij de aanname al weten wie waar om hen heen staan. Basiskwaliteit maar goed in uitvoering hoor.
⏩ PVOutput☀️
Lijkt een beetje op het stadion van Porto.FreakNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:13:
Wat een lelijk stadion trouwens.
:strip_exif()/f/image/GW3m3xNR1re7nQHXeNUbH2c2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ir0K7Aa2OHwB3UwjSy0UnRWW.jpg?f=fotoalbum_large)
Jammer dat je bij sofascore niet kan zien wie er al heel heeft
Van buiten prima maar wat zit dat publiek hoog en ver van het veld. Ik dacht dat juist dichter op het veld tegenwoordig de tendens was.Vlassie1980 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:16:
[...]
Lijkt een beetje op het stadion van Porto.
[Afbeelding][Afbeelding]
Wat vinden de Nederlandse Turken van dat fluiten? Ik vind het zo getuigen van disrespect? En het is bijna alleen te horen bij de Turken...
Hopelijk spelen we tegen Oostenrijk, want dat kinderlijke gefluit ben ik wel beu.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
https://www.uefa.com/euro...ics/players/disciplinary/d-vine schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:17:
Jammer dat je bij sofascore niet kan zien wie er al heel heeft
Links kun je klikken op een land.
Over 2 jaar. Dan hebben we weer gewoon 90 minuten trommelafrikanen...nocalimero schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:17:
Wat vinden de Nederlandse Turken van dat fluiten? Ik vind het zo getuigen van disrespect? En het is bijna alleen te horen bij de Turken...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Hele wedstrijd fluiten en daarna nog toeteren.
Gek wordt je van die gasten
Gek wordt je van die gasten
Was mooi geweest Guler.
⏩ PVOutput☀️
Mwah, dit is hun manier van 12e man. De Turken gaan er niet heen om een potje voetbal te kijken, maar om hun land te supportennocalimero schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:17:
EU DNS: 86.54.11.100
Maar dit is niet supporteren. Dat doe je als je zelf de bal hebt.c-nan schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:20:
[...]
Mwah, dit is hun manier van 12e man. De Turken gaan er niet heen om een potje voetbal te kijken, maar om hun land te supporten
laat die turken lekker fluiten en tutututututeren, boeiend
Lijkt mij gewoon gevalletje tegenstander zieken.nocalimero schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:21:
[...]
Maar dit is niet supporteren. Dat doe je als je zelf de bal hebt.
Elect a clown, expect a circus.
Ook hele grote blij natuurlijk!nocalimero schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:17:
NOT RESPECT!
mert mullur? is dat de turkse broer van gert muller?
Supporten kan ook vanuit negatieve grondhouding. In feite verschilt dit gefluit niet zo veel van de oerwoudgeluiden van NL tribunes bij voetballers van kleur aan de bal.nocalimero schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:21:
[...]
Maar dit is niet supporteren. Dat doe je als je zelf de bal hebt.
Geen van beiden is goed te praten.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Hopelijk scoort Oostenrijk snel. Dan pakt Turkije nog wat gele kaarten. Vind dit publiek zo onsportief.
Turkije speelt hard zeg. Ik zie die pussies van Nederland hier niet zo snel van winnen hoor
Sjurm schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:14:
Is er ergens een duidelijk overzicht met spelers die op scherp staan deze wedstrijd?
:fill(white):strip_exif()/f/image/7LsJDgHUd5JsRDX8kPwubxV4.png?f=user_large)
bron: https://www.ek2024duitsla...t_geel_en_op_scherp_staan
Kokcu mist dus als ik het goed heb de volgende wedstrijd.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nou, ik krijg onderhand hoofdpijn van dat gefluit. Ik ga wat anders doen, ik lees wel wie door gaat.
Vond Kokcu in de eredivisie een overschatte schijtspeler. Maar hij speelt volwassen. Verfrissend, leuk om te zien. (Ben nog geen fan)
Kijk je via canvas of nos? Ik merk via canvas weinig van dat gefluit, maar het is ook wel een saaie wedstrijd dus iets anders doen is geen slecht idee.eric.1 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:28:
Nou, ik krijg onderhand hoofdpijn van dat gefluit. Ik ga wat anders doen, ik lees wel wie door gaat.
Arnautovic deed daar mi niets verkeerd.. Turk ging te makkelijk liggen.
⏩ PVOutput☀️
Pakte tegen Tsjechië inderdaad ook geel dus volgens mij is dat correct. Na de kwartfinale worden de gele kaarten kwijtgescholden.gws24 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:28:
[...]
[Afbeelding]
bron: https://www.ek2024duitsla...t_geel_en_op_scherp_staan
Kokcu mist dus als ik het goed heb de volgende wedstrijd.
Deze wedstrijd heeft meer kleur nodig.
Verlenging en dus veel gele en rode kaartenDr. Strangelove schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:33:
Deze wedstrijd heeft meer kleur nodig.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Oostenrijk speelt heel stroperig vandaag.
En de Turken doen ook niks na de mazzel goal. Saaie pot inmiddels, na een leuk begin.
En de Turken doen ook niks na de mazzel goal. Saaie pot inmiddels, na een leuk begin.
Ik heb zowel de NOS livestream als SVT geprobeerd, ik vond het bij beiden te irritant;p. Dus bij deze heeft Oostenrijk mijn steun.cy-gor25 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:31:
[...]
Kijk je via canvas of nos? Ik merk via canvas weinig van dat gefluit, maar het is ook wel een saaie wedstrijd dus iets anders doen is geen slecht idee.
Echt Hollands weer druk maken en discussiëren over gele kaarten en supporters die hun team voor de volle 100% steunt.
Een tip van mij, misschien is verdiepen in de wisselspelers van Turkije die eventuele geschorste spelers prima kunnen vervangen.
Een tip van mij, misschien is verdiepen in de wisselspelers van Turkije die eventuele geschorste spelers prima kunnen vervangen.
Waarom pakt hij daar geel? Zo gevaarlijk was dat nog niet...
Niets Hollands aan, andere landen zouden net zo over eventuele opponenten hebben.beezjeh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:38:
Echt Hollands weer druk maken en discussiëren over gele kaarten en supporters die hun team voor de volle 100% steunt.
Wel eens dat er genoeg spelers op de bank zitten bij teams on geschorste spelers te kunnen vervangen. Maar die moeten in de wedstrijd tegen Nederland ook een keer vervangen worden waarschijnlijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 02-07-2024 21:40 ]
⏩ PVOutput☀️
Je bent alleen maar aan het zeuren hier, je lijkt de Turkse supporters wel met je onsportief gedrag.nocalimero schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:38:
Waarom pakt hij daar geel? Zo gevaarlijk was dat nog niet...
EU DNS: 86.54.11.100
Hoe is fluiten je team voor de volle 100% steunen. Dat doe je namelijk door je team aan te moedigen. Niet de tegenstander uit te fluiten. Totaal gebrek aan respect voor je tegenstander.beezjeh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:38:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha maak je druk om iets anders, dit is TURKS dus accepteer het gewoon in plaats van klagen over iets wat altijd heeft bestaan.carpebios schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:40:
[...]
Hoe is fluiten je team voor de volle 100% steunen. Dat doe je namelijk door je team aan te moedigen. Niet de tegenstander uit te fluiten. Totaal gebrek aan respect voor je tegenstander.
En nummer 2
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kan wel zijn, is gewoon ongewenst.beezjeh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:42:
[...]
Haha maak je druk om iets anders, dit is TURKS dus accepteer het gewoon in plaats van klagen over iets wat altijd heeft bestaan.
⏩ PVOutput☀️
Wat is dit voor rare reactie. Dus iets is Turks in hoofdletters zelf, en daarom moet de hele wereld maar zijn mond houden?beezjeh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:42:
[...]
Haha maak je druk om iets anders, dit is TURKS dus accepteer het gewoon in plaats van klagen over iets wat altijd heeft bestaan.

En dan zeggen dat je niet moet klagen over iets dat altijd al bestaan heeft. Hahahaha, Rasicme, haat, etc. etc, allemaal onze mond houden!
[ Voor 15% gewijzigd door carpebios op 02-07-2024 21:44 ]
Dat als ongewenst ervaren wordt, betekent wel dat het effectief supporteren is...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Het zou wat zijn als ze straks geen elftal meer kunnen opstellen tegen Nederland...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Beide ploegen gooien er ontzettend veel energie in, maar dat het nou hoogstaand voetbal is? Beetje veel hotsebotseknotse over het middenveld and thats it
Turkije #1carpebios schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:43:
[...]
Wat is dit voor rare reactie. Dus iets is Turks in hoofdletters zelf, en daarom moet de hele wereld maar zijn mond houden?![]()
![]()
Zo denken ze. Geen respect voor tegenstanders.
Vreselijk om te zien en ook saai. Blijft 1-0 tot het eind. Oostenrijk heeft niks van het spel tegen Oranje............jammer.Grindtegel schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:44:
Beide ploegen gooien er ontzettend veel energie in, maar dat het nou hoogstaand voetbal is? Beetje veel hotsebotseknotse over het middenveld and thats it
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Dit was dus de commentator waar ik Kuuksuu vandaan heb.. Kuuksuu vindt Meweene
Turkije dwingt het ook wel af, staan goed en leggen er ook veel energie in.aveenhuysen schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:46:
[...]
Vreselijk om te zien en ook saai. Blijft 1-0 tot het eind. Oostenrijk heeft niks van het spel tegen Oranje............jammer.
⏩ PVOutput☀️
Tuurlijk, trek de hele wereld er maar weer bij 😂.carpebios schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:43:
[...]
Wat is dit voor rare reactie. Dus iets is Turks in hoofdletters zelf, en daarom moet de hele wereld maar zijn mond houden?![]()
![]()
En dan zeggen dat je niet moet klagen over iets dat altijd al bestaan heeft. Hahahaha, Rasicme, haat, etc. etc, allemaal onze mond houden!
Jij doet toch precies hetzelfde over iets HOLLANDS?beezjeh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:42:
[...]
De Oostenrijkers vallen aan als een kip zonder kop. Gaan in de tweede helft als een nachtkaars uit.Grindtegel schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:44:
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ow straks nog Frankrijk België op vrt1, spannend!
⏩ PVOutput☀️
Altijd #1 in goeie en slechte tijden en het mooiste is om het hier in Nederland luid en duidelijk kenbaar te maken.BlazeMuis schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:44:
[...]
Turkije #1
![]()
Zo denken ze. Geen respect voor tegenstanders.
ja, denk het ook als ze zo doorspelen, iets meer rust er in zou verstandig zijnZewatanejo schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:48:
[...]
De Oostenrijkers vallen aan als een kip zonder kop. Gaan in de tweede helft als een nachtkaars uit.
Ik heb het spectrum van het geluid geanalyseerd en het blijkt geen gefluit te zijn maar een Beko wasmachine die gaat centrifugeren.
HANDTEKENING!!!
Belgie gooit er een verkeerd spotje in... Wie gaat er door ? Kijk straks naar Belgie-Frankrijk...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Begon leuk maar nu is het een draak van een wedstrijd. Enige interessante is de score in gele kaarten want als het om spel gaat maakt het weinig uit welke van deze teams je treft.
Spelers op scherp.
Turkije mist er al twee voor de kwartfinale
Speler Land
Maximilian Wöber Oostenrijk
Philipp Mwene Oostenrijk
Christoph Baumgartner Oostenrijk
Konrad Laimer Oostenrijk
Kevin Danso Oostenrijk
Marko Arnautovic Oostenrijk
Stefan Posch Oostenrijk
Leopold Querfeld Oostenrijk
Kaan Ayhan Turkije
Ugurcan Çakir Turkije
Zeki Çelik Turkije
Arda Güler Turkije
Orkun Kökçü* Turkije
Mert Günok Turkije
Mert Müldür Turkije
Salih Özcan Turkije
Kenan Yildiz Turkije
Ismail Yüksek* Turkije
* Geschorst voor een mogelijke kwartfinale
Turkije mist er al twee voor de kwartfinale
Speler Land
Maximilian Wöber Oostenrijk
Philipp Mwene Oostenrijk
Christoph Baumgartner Oostenrijk
Konrad Laimer Oostenrijk
Kevin Danso Oostenrijk
Marko Arnautovic Oostenrijk
Stefan Posch Oostenrijk
Leopold Querfeld Oostenrijk
Kaan Ayhan Turkije
Ugurcan Çakir Turkije
Zeki Çelik Turkije
Arda Güler Turkije
Orkun Kökçü* Turkije
Mert Günok Turkije
Mert Müldür Turkije
Salih Özcan Turkije
Kenan Yildiz Turkije
Ismail Yüksek* Turkije
* Geschorst voor een mogelijke kwartfinale
Als ik goed tel staan er 7 van de huidige basisspelers op scherp, da’s wel heftig als die allemaal geschorst raken;beezjeh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:38:
Maar hoop dat NL elftal kijkt, qua vechtlust/strijd kunnen ze wat leren van deze wedstrijd
Geen idee van de bank van Turkije but I'll take any advantage I can getbeezjeh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:38:
Daar waren ze toch maar weer op het eind van de eerste helft. Turkije is er nog niet. Ik vind Turkije overtuigend spelen. Prima voetbal ook, ondanks de druk van Oostenrijk. Zo kan het dus ook zou ik zeggen.Superman schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:49:
Oostenrijk lijkt wel uitelkaar gevallen
Zowel de Turken als de Oostenrijkers spelen kut.
Oostenrijk lijkt een soort verrast door het agressieve spel van de Turken. Net zoals Oranje was tegen hen.
Gun het Oostenrijk meer.
Oostenrijk lijkt een soort verrast door het agressieve spel van de Turken. Net zoals Oranje was tegen hen.
Gun het Oostenrijk meer.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024