Wel bijzonder, en ook wel mooi, nog zo gedreven en bezeten op deze leeftijd.Oekiejoekie schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:16:
Ach gut... Ronaldo doet huilie huilie...
Onzin. Die pingel was niet heel slecht. Kon beter maar ik zie zat slechtere pingels er gewoon ingaan.Jorah_Newstone schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:15:
Een andere speler had hem gewoon erin geknald.
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 01-07-2024 23:18 ]
Het is echt triest. Morgen kunnen ze weer over Memphis.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Toch wel een iconische situatie dit. Kan in ieder geval vast de boeken in
Dat laat alleen maar zien dat het hem niet (alleen) om het geld gaat...cy-gor25 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:16:
jeez gaat Ronaldo nu echt huilen omdat je een penalty mist. Droog straks je tranen met al die Saoedische dollarbiljetten.
Nog een kwartier om het recht te zetten
Laatste 20 strafschoppen gemaakt en deze niet... Er lijkt een wonder in de maak, maar ik vrees toch dat het uiteindelijk toch Portugal wordt die aan het langste eind gaat trekken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Redding in de herhaling is toch echt machtig. Zo hard geschoten ook.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een paar jaar geleden was Ronaldo degene die zijn team moed in had gepraat tijdens de verlenging en strafschoppen, en nu is hij degene die ontroostbaar is. De poëzie... Sportief gezien heb ik echt te doen met die man.
Als dit pingels worden moet ik Portugal nog zien winnen. Die Oblak kan lekker keepen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zeker, mijn hooivork stat al klaar.St@m schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:17:
[...]
Dit is een account.
Wat een goedkope penalty.
een treffende spreuk
bwa..gewoon ook enorm veel aandacht nodig. Oblak is gewoon enorm goed, geen schaamte dat die deze tegenhield.gaizka schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:17:
[...]
Wel bijzonder, en ook wel mooi, nog zo gedreven en bezeten op deze leeftijd.
Cry baby.
Aan de andere kant, mooi dat ie z'n emoties toont. Dat is passie. En hij loopt niet weg voor z'n verantwoordelijk.
Maar toch, cry baby.
Aan de andere kant, mooi dat ie z'n emoties toont. Dat is passie. En hij loopt niet weg voor z'n verantwoordelijk.
Maar toch, cry baby.
Portugal is op papier beter met de pingels. Maar een wonder kan nog gebeuren.Fiber schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:17:
Laatste 20 strafschoppen gemaakt en deze niet... Er lijkt een wonder in de maak, maar ik vrees toch dat het uiteindelijk toch Portugal wordt die aan het langste eind gaat trekken.
St@m schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:17:
[...]
Deze pot verdient geen pingels.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Oblak zit wel lekker in de wedstrijd inderdaad. Die wil strafschoppen!hoevenpe schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:18:
Als dit pingels worden moet ik Portugal nog zien winnen. Die Oblak kan lekker keepen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
En gaat Ronaldo dan weer achter de bal staan?hoevenpe schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:18:
Verwijderd
Bij sommige wel inderdaad
Ik vind het wel grappig omdat ik gewoon het de underdog gun, maar verder totaal geen haat richting Ronaldo.
Och arme.. hij wil zoooo graag. Die man voelt in elke vezel van zijn lijf dat dit mogelijk het laatste kunstje is. Die leeft hiervoor.
20 jaar geleden vond ik het irritant. .. inmiddels al heel lang messi moe, maar al paar jaar steeds meer bewondering voor Ronaldo gekregen.
Nee had hem dit goaltje. Dit podium. Echt wel gegund. Toch mooi als dat jongensboek nog een klein vervolg krijgt. Nog 1 recordje ... 1 goaltje maar. Meer vraagt die man niet.
20 jaar geleden vond ik het irritant. .. inmiddels al heel lang messi moe, maar al paar jaar steeds meer bewondering voor Ronaldo gekregen.
Nee had hem dit goaltje. Dit podium. Echt wel gegund. Toch mooi als dat jongensboek nog een klein vervolg krijgt. Nog 1 recordje ... 1 goaltje maar. Meer vraagt die man niet.
Laat mij duidelijk zijn. Ik ben nu kritisch op Ronaldo (zeker geen haat), maar Memphis mag niet eens in zijn schaduw staan 😅St@m schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:17:
[...]
We slijpen onze messen en doen ons witte haarbandje alvast om!St@m schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:17:
[...]
die slovenen spelen op zijn ouderwets portugees
Het is maar waar je een stijfje van krijgt..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hij heeft inmiddels een zwarte volgens mij....Deruxian schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:19:
[...]
We slijpen onze messen en doen ons witte haarbandje alvast om!
Altijd. En dan maakt hij hem natuurlijk wel...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Oblak weer.
⏩ PVOutput☀️
Zal niet beweren dat de penalty onterecht is. Het is alleen wel overduidelijk dat die speler naar niks anders op zoek was. Het was geen poging om hier tussen vier man uit te komen maar te zoeken naar een been. Heel begrijpelijk maar toch ook een beetje lelijk. Dan is het wel lekker als die penalty gepakt wordt.
(Bovenstaande geldt uiteraard niet als Robben het doet tegen pakweg Mexico. Dan is het briljant!
)
(Bovenstaande geldt uiteraard niet als Robben het doet tegen pakweg Mexico. Dan is het briljant!
Geen regenboog?DutchOwnage schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:20:
[...]
Hij heeft inmiddels een zwarte volgens mij....
Het voetbal moet ook naar tijdstraffen ipv gele kaarten. Deze kaart doet Slovenië geen pijn, 5 minuten met 10 man spelen zou leuker zijn.
Is die niet alleen voor de perco's?DutchOwnage schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:20:
[...]
Hij heeft inmiddels een zwarte volgens mij....
Even ter vergelijking, dit is Wesley Sneijder @ 39Millie-ano schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:19:
Och arme.. hij wil zoooo graag. Die man voelt in elke vezel van zijn lijf dat dit mogelijk het laatste kunstje is. Die leeft hiervoor.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/03OawJRgIMsBH88khFmeQmtK.jpg?f=user_large)
De man is ongelofelijk fit. Alleen de finesse en vorm zijn helmaal weg…
/edit
Beetje flauw natuurlijk, als je van Basten in de studio ziet, daar zit ook geen grammetje teveel aan. Sommigen laten zich gewoon gaan na hun carrière..
[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 01-07-2024 23:24 ]
Zou kunnen hoor, volg het ook weer niet zo nauwkeurig die randzaken. Maar laatste wat ik zag van 'm, had ie een zwarte om. Dacht op de training?
Zou leuk zijn voor donkergeel. Als het net niet erg genoeg is voor een 2e gele kaart bv dat je dan een powerplay krijgt. 2x geel heb ik nooit een goed systeem gevonden, want die 2e is bijna nooit zo erg om van het veld te moeten.gaizka schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:21:
Het voetbal moet ook naar tijdstraffen ipv gele kaarten. Deze kaart doet Slovenië geen pijn, 5 minuten met 10 man spelen zou leuker zijn.
Zet ze tegenover elkaar in een bitterballen eetwedstrijd dan moet ik het nog zien hoorFreakNL schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:22:
[...]
Even ter vergelijking, dit is Wesley Sneijder @ 39
[Afbeelding]
Tja hij speelt in de zandbak.FreakNL schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:22:
[...]
[Afbeelding]
Daar zal je vorm gewoon volledig verdwijnen aangezien het niveau er gewoon vrij laag is
lekkere vatsige vent die SnijderFreakNL schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:22:
[...]
[Afbeelding]
Portugezen zijn ook tuinmannen, zo schoffelen.
⏩ PVOutput☀️
Mooi verwoord, ik heb exact hetzelfde met hem. Je kan er heel veel van vinden, maar hij leeft en ademt voor het voetballen, en gezien zijn lichamelijke conditie in relatie tot zijn leeftijd is het toch wel echt een absurd knappe prestatie om nog steeds zo goed te zijn.Millie-ano schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:19:
Dit is een mooi moment voor een goal.
Je moet voor de grap eens opzoeken hoe professionele eetwedstrijd spelers er uit zien. Spoiler: het postuur van Ronaldo is meer representatief dan die van WesleyExocet schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:23:
[...]
Zet ze tegenover elkaar in een bitterballen eetwedstrijd dan moet ik het nog zien hoor
Waarom heeft Slovenië een rode stip op TV? Geen rode kaart toch?
edit; Hij is alweer weg
edit; Hij is alweer weg
[ Voor 17% gewijzigd door Divak op 01-07-2024 23:25 ]
Ik vind die spelers die opwarmen tegen de zijlijn best wel irritant. Staan alleen maar te stoken.
⏩ PVOutput☀️
Portugal bij mijDivak schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:25:
Edit
Oh dat stipje.
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 01-07-2024 23:26 ]
Ja, viel mij ook al op, maar volgens mij heeft alleen de coach rood gekregen.Divak schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:25:
De coachDivak schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:25:
edit; Hij is alweer weg
Zonde van zo'n kans Sesko.
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 01-07-2024 23:28 ]
Pepe toch!
Amai.
⏩ PVOutput☀️
Oh wauw. Wat een geluk voor Portugal
Sowieso schrijf je zo!
Geeft die Pépé het nog bijna weg 😅 Wat een kans
Pepe zijn leeftijd speelt hem toch parten na bijna 120 minuten voetbal.
Joe Biden: "Zo'n Ronaldo, het begint gewoon pijnlijk te worden. Waarom wordt die man niet tegen zichzelf in bescherming genomen?" #porslo
— Diederik Smit (@DiederikSmit) 1 juli 2024
Dan toch de individuele kwaliteiten die ontbreken..
⏩ PVOutput☀️
Zonde, daar laat hij het liggen...
De klok/timer is ook kapot of niet?
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Het is weliswaar laat in de wedstrijd maar zulke kansen moet je gewoon maken. Het is ook niet de eerste 1 op 1 situatie.Quad schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:28:
Dan toch de individuele kwaliteiten die ontbreken..
117:14.
⏩ PVOutput☀️
FreakNL schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:29:
Die had zelfs Ronaldo gemaakt
EU DNS: 86.54.11.100
Op je 41e nog 2 uur ballen .... Lig ik hier.. 37, uitgezakte menpouch met een zak nootjes op de bank. Geeft je te denken.
Niets anders dan respect voor Pepe op die leeftijd
Sowieso schrijf je zo!
118'
⏩ PVOutput☀️
schiet eens eentje binnen jongens, ik moet helaas werken morgen
dat knollenveld is wel in het voordeel van slovenie
Ja die nootjes zijn killers 😅 Voor ik een vriendin kreeg die diëtist is zag ik dat als gezonde snack 😂Millie-ano schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:30:
Op je 41e nog 2 uur ballen .... Lig ik hier.. 37, uitgezakte menpouch met een zak nootjes op de bank. Geeft je te denken.
Ik heb effe tukkie gedaan ondertussen. Ben wel 43 😃Millie-ano schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:30:
Ik denk dat Portugal nog wel de pingels gaat winnen, als het zover komt. Maar wat een verdedigende prestatie van de Slovenen, die kale vooral.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat is een gezond alternatiefBeakzz schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:32:
[...]
Ja die nootjes zijn killers 😅 Voor ik een vriendin kreeg die diëtist is zag ik dat als gezonde snack 😂
EU DNS: 86.54.11.100
Ongelooflijk, we gaan gewoon penalty's nemen.
⏩ PVOutput☀️
Wortels
Kapsalon.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Knap hoor van Slovenië!
jeuuu pingels, altijd leuk als je neutraal bent
Nouja het is niet perse ongezond maar calorieën bommetjes (dus voor mij ongezond)
Alternatieven in mijn ervaring : Alles wat ik niet echt lekker vind
Nou, ik ga slapen. Veel plezier met de pingels jongens!
Spannend. Zal Ronaldo de eerste of de 5e nemen?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
leuke wedstrijd, maar nu ook definitief het poultje op werk verloren met deze eindstand :-)
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
en waarom mogen coaches niet meer bij het team komen?
AllemaalHupske schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:35:
Spannend. Zal Ronaldo de eerste of de 5e nemen?
Truste! Zie je bij de copa vannacht 👋Superkiwi schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:34:
Nou, ik ga slapen. Veel plezier met de pingels jongens!
Ik ben daar niet zo zeker van. Ronaldo met knikkende knieën, Pepe op zijn laatste benen en de Slovenen met Oblak op goal. Kan een leuke serie worden.gambieter schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:33:
Ik denk dat Portugal nog wel de pingels gaat winnen, als het zover komt. Maar wat een verdedigende prestatie van de Slovenen, die kale vooral.
Niet eens. Gewoon doorspelen met 1 speler minder per 5 minuten. Is meer voetbal volgens mij...Grindtegel schreef op maandag 1 juli 2024 @ 23:34:
jeuuu pingels, altijd leuk als je neutraal bent
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024