Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hello. Is it me you're looking for?
Hier ook. Stop the countJoosie200 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:33:
Duurt even maar we zijn halverwege naar de 5-1. Ik had zelf 3-1 ingevuld dus vlag maar af.
Ik dacht dat het aan mij lag, ik zappen naar een ander kanaal om te checken, kom ik terug 3-1Quad schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:33:
Kan iemand de cameralens ff poetsen?
Elect a clown, expect a circus.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
⏩ PVOutput☀️
De beste stuurlui....KlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:35:
Erg matig verdedigd. Vroeger bij de E'tjes leerde je al dat je niet zo moet instappen. Dan ben je meteen gezien.
Ik vindt hem leuker om naar te kijken dan Yamal. Is nog veel doel gerichter volgens mij.cy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:35:
En die Williams speelt maar bij Bilbao. Kwestie van tijd voordat Madrid of PSG hem opkopen
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja echt wel. Heb hem wel eens eerder zien spelen maar nooit zo goed als dit ek.nocalimero schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:36:
[...]
Ik vindt hem leuker om naar te kijken dan Yamal. Is nog veel doel gerichter volgens mij.
⏩ PVOutput☀️
Ik dacht dat Bilbao alleen met Basken wilde spelen, Williams klinkt niet echt Baskisch.cy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:35:
En die Williams speelt maar bij Bilbao. Kwestie van tijd voordat Madrid of PSG hem opkopen
Of dachten ze: de Duitsers hebben ook hun Goretzka
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 30-06-2024 22:38 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heb je het begin van de wedstrijd gemist?Quad schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:37:
Ik dacht dat Williams net pas in het veld is gekomen. Heb 'm de hele wedstrijd eigenlijk niet gezien kd gehoord.
Samen met zijn broer geloof ikGAIAjohan schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:37:
[...]
Ik dacht dat Bilbao alleen met Basken wilde spelen, Williams klinkt niet echt Baskisch.
Diep van binnen zijn we allemaal Bask
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 30-06-2024 22:38 ]
Geboren in Baskenland, Ghanese roots.GAIAjohan schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:37:
[...]
Ik dacht dat Bilbao alleen met Basken wilde spelen, Williams klinkt niet echt Baskisch.
Bron Wikipedia trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 30-06-2024 22:40 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat is niet waar, pas veel later leer je dat je schuin moet lopen en dan nog zul je als verdediger een keuze moeten maken tussen instappen of meelopen en dat weet de spits ook.KlaasjeNL schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:35:
Erg matig verdedigd. Vroeger bij de E'tjes leerde je al dat je niet zo moet instappen. Dan ben je meteen gezien.
Bij de jongere elftallen draait het om positionering, leren omschakelen. Trust I know
Laat Ai maar een schil leggen over de spelers en bereken op basis van oppervlakte hoeveel % buitenspel iemand staat. Stel een grens redelijk aanvallend maar in ieder geval meer dan 50 % van het lichaam en dan gewoon doorgaan.
Soms mis ik wel eens wat. Dan word ik afgeleid door de discussies hier.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Puik teampje dat Spanje
⏩ PVOutput☀️
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nog 1 doelpunt voor Spanje en ik heb vandaag 100% goed.
Ik had Olmo in de.poulefase... nu maar eruit gehaald
Met bellingham, musiala en havertz heb ik het nog redelijk ingehaald. ..
Zo'n wedstrijd waar je dan heel veel van verwacht maar dan vaak een tactisch schaakspel is en weinig enerverend. Hopen op een positieve uitzondering natuurlijk!Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:46:
Spanje - Duitsland, de vervroegde finale.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar ik praat over +30 jaar geleden. En E'tjes was misschien overdrevenMiki schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:39:
[...]
Dat is niet waar, pas veel later leer je dat je schuin moet lopen en dan nog zul je als verdediger een keuze moeten maken tussen instappen of meelopen en dat weet de spits ook.
Bij de jongere elftallen draait het om positionering, leren omschakelen. Trust I know
Maar goed. Gelukkig geen 5-1, en alsnog blij met mijn 3-1
⏩ PVOutput☀️
Maar die gasten mogen trots zijn 👍
Klopt. Ik zag het ook en toen ik het opzocht bevestigde google dat.Quad schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:53:
Hm volgens mij zag ik Güzübüyük als 4e official vandaag?
Yup. Die hadden het Engeland of Nederland heel lastig gemaakt.Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:53:
Had Georgië nog best kans op meer gegeven bij veel andere teams , maar balen dat je dan zo snel Spanje tegen komt.
Maar die gasten mogen trots zijn 👍
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Cat linux.txt
Vind dat we vaker Rob de Nijs referenties moeten plaatsenGemmeke schreef op maandag 1 juli 2024 @ 16:13:
Ik zal met een bang hartje kijken vanavond, ik hoop dat België Frankrijk kan verslaan maar...
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/79419074
Ik vrees dat jullie verdediging niet bestand zal zijn tegen Griezmann & Mbappe.Gemmeke schreef op maandag 1 juli 2024 @ 16:13:
Ik zal met een bang hartje kijken vanavond, ik hoop dat België Frankrijk kan verslaan maar...
Maar hopelijk een mooie wedstrijd met veel doelpunten!
Ik vermoed een soort 3-4-3/ 352
De rest scoort toch niet
Rabiot etc
Here's to you Nicola and Bart
Helaas heb je nog own goal en penalty die moeilijk te verdedigen zijnHarribo schreef op maandag 1 juli 2024 @ 17:57:
Heel simpel voor België... 3 man op Mbappe, 3 man op griezmann.
De rest scoort toch niet
Rabiot etc
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alleen voor Fransen.Verwijderd schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:25:
Gratis kaarten voor iedereen!
Maar is niet erg
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
In de wet staat niks over gele kaarten.JukeboxBill schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:26:
Waarom niet, Frankrijk staat niet boven de wet.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zit je daar fel op dan wordt Frankrijk een stuk minder dreigend
Ik ben het er gewoon mee eens. Hadden ze alleen al 40j eerder mogen invoeren. Mond dicht net als bij rugbyChelseamarre123 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:25:
Wat een scheids dit. 2 belachelijke kaarten voor de Fransen. Dat niks mogen zeggen tegen de scheids passen ze totaal niet menselijk toe
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Onmogelijk...sNielz123 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:34:
Die Belgische commentator is bijna erger dan Jeroen Grueter 😂
Goed gedaan hoor
Klopt. Dat is me een partij een zeverzakBlazeMuis schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:36:
Die Jeroen is nu de commentator die we horen op NPO 1?
Verder geen commentaar
Komop Belgie!!
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 32% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-07-2024 18:46 ]
Maar hij wil voetballen
Maar als kapitein mag je dit wel.Dr. Strangelove schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:45:
Wat ijlt die DeBruyne nou daarover. Frankrijk kreeg voor minder geel.
Mja. Je wil bijna iemand toejuichen voor het feit dat hij zich gewoon aan de regels houdt.Harribo schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:46:
Als Mbappe was gaan liggen had ie een penalty gehad
Maar hij wil voetballen
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024

:strip_exif()/f/image/wH9Bb1pHks8U3VU2UQStW7iO.jpg?f=fotoalbum_large)