"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik denk dat wedstrijden leuker worden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Kroatië:Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:28:
[...]
Als ik het mij goed herinner was het doel leeg bij 1 van die doelpunten en een eigen doelpunt bij Kroatië, maar het kan zijn dat ik wedstrijden mix
En idd ze zijn de best spelende ploeg met Zwitserland er vlak achter.
Edit : Heb even de samenvatting gekeken en mij geheugen liet mij duidelijk in de steek 😅
D. Carvajal 45' +2
F. Ruiz 32'
Á. Morata 29'
Italië:
R. Calafiori 55' (OG)
Albanië:
F. Torres 13'
Tegen Italië dus het eigen doelpunt. En Albanië, tja. Toen was Spanje al zeker van de groepswinst.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja had al een samenvatting gekeken en een edit gedaan maar snap dat het niet opviel. 404 error in het geheugen 😅bazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:33:
[...]
Kroatië:
D. Carvajal 45' +2
F. Ruiz 32'
Á. Morata 29'
Italië:
R. Calafiori 55' (OG)
Albanië:
F. Torres 13'
Tegen Italië dus het eigen doelpunt. En Albanië, tja. Toen was Spanje al zeker van de groepswinst.
Ah nee, toen was ik dit al aan het kopiëren en plakken denk ik.Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:34:
[...]
Ja had al een samenvatting gekeken en een edit gedaan maar snap dat het niet opviel. 404 error in het geheugen 😅
Maar goed. Ondertussen is het spel zo dat Georgië ook maar zo nog een doelpunt kan maken. Vermakelijk. Spanje lijkt verdedigend toch ook wel kwetsbaar. Hoewel Italië geen idee daarvan heeft.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
ValenciaBeakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:35:
Waar speelt deze top keeper? 🤩
sNielz123 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:36:
Meer mensen hier last van?
Hoor steeds dit.
[Afbeelding]
en bedankt, ik hoor al steeds zak patat
2 meter, 23 jaar en vaste basisspeler van Valencia.Beakzz schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:35:
Waar speelt deze top keeper? 🤩
3/6 strafschoppen gestopt, laat er gemiddeld 1 doelpunt per wedstrijd door. Afgelopen seizoen 13/37 clean sheets in La Liga.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 55% gewijzigd door bazzemans op 30-06-2024 21:39 ]
Ik alleen maar hatzeflatsesNielz123 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:36:
Meer mensen hier last van?
Hoor steeds dit.
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
Ohja Simons
[ Voor 25% gewijzigd door FreakNL op 30-06-2024 21:40 ]
En Uefa zal wel zeggen dat dit ook weer de juiste beslissing was.
[ Voor 68% gewijzigd door jbdeiman op 30-06-2024 21:41 ]
Dumfel DemfriesFreakNL schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:39:
Dit is net zoveel hinder als bij dat andere moment (help me even).
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nee, ik vind dit ook niet hetzelfde. Dumfries stond potentieel echt in de wegMillie-ano schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:40:
Leek mij minder dichtbij dan dumfries. In dat beeld dat je naar de goal kijkt zie je heel die speler niet.
If Spanje then x, else ysNielz123 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:41:
Ik snap de buitenspelregels niet meer
Toch ook niet helemaal ergelijkbaar? Dumfries stond op een halve meter van de Franse keeper. Hier kan de keeper gewoon vrijuit een poging doen om de bal te stoppen.HollowGamer schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:40:
Deze telt natuurlijk wel.
100% vergelijkbaar.bazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:41:
[...]
Toch ook niet helemaal ergelijkbaar? Dumfries stond op een halve meter van de Franse keeper. Hier kan de keeper gewoon vrijuit een poging doen om de bal te stoppen.
Dumfries stond nog niet bijna op een halve meter van de keeper. Die kon ook vrij duiken maar deed het niet.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja imposant om die zien hoe hij die lijnen uitzet. Spaanse Kroos.nocalimero schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:39:
Toch wel de kwaliteiten die voor dit doelpunt zorgen. Fantastische speler die Rodri
Van zijn manier van spelen kan V.Dijk nog puntje aan zuigen als leider.
Dat zien we al het hele EK.nocalimero schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:41:
Arbitrage echt dikke min
Arbitrage is echt om te janken.
Of totaal niet zichtbaar, of teveel aaanwezig.
if Spanje, Frankrijk of Duitsland then x, else y
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Deze stond in het zicht. Dumfries niet. Een ook Dumfries stond ver genoegbazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:41:
[...]
Toch ook niet helemaal ergelijkbaar? Dumfries stond op een halve meter van de Franse keeper. Hier kan de keeper gewoon vrijuit een poging doen om de bal te stoppen.
Dat hebben ze idd en ze kwamen tot de conclusie dat de VAR de juiste beslissing had genomen...Miki schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:41:
Blijkbaar is er in Genève gesproken over de discutabele beslissing van Ned-Fra waardoor deze wel telt.
Echt 100% niet vergelijkbaar.toolkist schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:42:
[...]
100% vergelijkbaar.
Dumfries stond nog niet bijna op een halve meter van de keeper. Die kon ook vrij duiken maar deed het niet.
Ik vond die van Dumfries discutabel. Deze niet. Keeper heeft zicht op de bal hoor. En kan duiken.D-e-n schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:42:
[...]
Deze stond in het zicht. Dumfries niet. Een ook Dumfries stond ver genoeg
Of jij een rodebazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:42:
Zijn jullie serieus dat je deze situatie vergelijkbaar vindt? Dan heb je echt een oranjebril op.
Ik snap sommige wel. Hij is vergelijkbaar.. want ansich is het dezelfde actie. Schot + potentieel speler die in de weg loopt. Maar als je daarna de details bekijkt staat morata gewoon verder weg.bazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:42:
Zijn jullie serieus dat je deze situatie vergelijkbaar vindt? Dan heb je echt een oranjebril op.
Niet vergelijkbaar, en blijkbaar heeft de keeper gewoon zicht gehad op het schot.
⏩ PVOutput☀️
bazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:42:

Vind je het nu nog steeds?
Mwah neuh. Behalve mijn poule boeit mij dat weinig.
⏩ PVOutput☀️
Mja hij stond niet op zijn voet en die Georgiër ging er ook vol in.Quad schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:45:
Wel fijne gele kaart voor Morata.
Raar. Want de bal gaat precies over de plek waar Morata stond toen er geschoten werd...bazzemans schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:45:
[...]
Ja. Zoals ik al zei, die van Oranje vind ik discutabel. Deze niet.
Klopt, maar gelijke monniken gelijke kappen op een ek?eric.1 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:44:
Jongens...als je even niet terugdenkt aan oranje dan zou je dit toch nooit van zijn leven als buitenspel bestempelen?
⏩ PVOutput☀️
Same here. Als je vanuit buitenspel het zicht van de keeper op de bal blokkeert vind ik het toch echt hinderlijk buitenspel.sNielz123 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:41:
Ik snap de buitenspelregels niet meer
Geen idee hoe het in de regels staat, mar dit kan de bedoeling niet zijn.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit is zoveel later, de bal zit hier al in de goal.
"mijn" foto is echt een fractie voordat Simons em raakt.
Verschillende scheidsrechters verschillende beslissingen.GAIAjohan schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:47:
[...]
Klopt, maar gelijke monniken gelijke kappen op een ek?
Doet er niet toe. Want hij raakt hem niet. Sterker nog hij, hij gaat weg van de bal om hem te ontwijken. In een schot doet hij niet mee.sNielz123 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:47:
Deze was nog erger dan Dumfries. Dumfries kon de bal niet raken. Deze speler zou de bal kunnen raken waardoor de keeper kan verwachten dat de bal anders gaat dan nu
Ja anders zou ik gewoon met 1 speler constant voor de keeper gaan staan en dan is het dus goed zolang je de bal niet raakt en hij kan duiken 😅cheiron schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:48:
[...]
Same here. Als je vanuit buitenspel het zicht van de keeper op de bal blokkeert vind ik het toch echt hinderlijk buitenspel.
toolkist schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:48:
[...]
Dumfries deed ook geen poging om de bal te spelen toch?Millie-ano schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:49:
[...]
Doet er niet toe. Want hij raakt hem niet. Sterker nog hij, hij gaat weg van de bal om hem te ontwijken. In een schot doet hij niet mee.
Nee, maar stond dus wel meer hinderlijker de wegtoolkist schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:49:
[...]
Dumfries deed ook geen poging om de bal te spelen toch?
Amen to that.cheiron schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:48:
[...]
Same here. Als je vanuit buitenspel het zicht van de keeper op de bal blokkeert vind ik het toch echt hinderlijk buitenspel.
Daar gaat een eerder betoog ook over. Zoveel vage regels en nog meer van zulke beslissingen, dat het niet meer te begrijpen is hoe het nu zit en je geen idee hebt wat je nu moet verwachten omdat het van de scheidsrechter en de var afhangt hoe ze het oppakken/ interpreteren.
Nee want de keeper had die hoek nooit gehaaldMillie-ano schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:50:
[...]
Nee, maar stond dus wel meer hinderlijker de weg
Waarmee je dus eigenlijk al toegeeft dat dit onvergelijkbaar is met de situatie van Dumfries. Daar was het oordeel hinderen van de keeper om te een redding te kunnen maken. Hier zou het dan zijn hinderen door het zicht op de bal te ontnemen. Van dat laatste is echter geen sprake, omdat de keeper het moment dat er geschoten wordt gewoon kan zien en dus kan anticiperen. Er zit namelijk enige afstand tussen schot en Morata. Die hindert m.i. (en ook volgens de VAR) de keeper dus niet.toolkist schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:46:
[...]
Raar. Want de bal gaat precies over de plek waar Morata stond toen er geschoten werd...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Enige reden die ik kan bedenken dat ze nu denken dat het niet hinderlijk is is dat de keeper duikt.Millie-ano schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:50:
[...]
Nee, maar stond dus wel meer hinderlijker de weg
Doet ie een poging em uit de hoek te kijken zonder te duiken, zoals Maignan deed dan weet ik 90% zeker dat ze em buitenspel geven.
Als hij de bal had geraakt had hij sowieso buitenspel gestaan. Dus als die klopte dan had de keeper helemaal niet hoeven duiken.sNielz123 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:47:
Deze was nog erger dan Dumfries. Dumfries kon de bal niet raken. Deze speler zou de bal kunnen raken waardoor de keeper kan verwachten dat de bal anders gaat dan nu
Zeg ook niet dat ik het ermee eens bent. Vond beide een goal. Maar t.o.v. de uitleg die je hebt i.c.m. interpretatie van de al lastige regels kan ik mij voorstellen dat die van Dumfries meer kans maakt op afkeur.
toolkist schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:48:
[...]
/f/image/yxEETOheX5hddt4q98YAri9J.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZR4GI9g65WMYxDHSUyi6Vjxs.png?f=fotoalbum_large)
Moment van schieten, Dumfries staat veel dichterbij en (potentieel) in de weg. Morate belemmert hoogstens het zicht wat
Het beeld van achter het doel laat dit duidelijk zien, keeper doet ook geen misbaar.
100 procent terecht doelpunt, snap de controverse niet zo.
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
/f/image/BRzYpxIXcpNsNhJ35v1k5CYQ.png?f=fotoalbum_large)