Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop gewoon direct geel, zoals het zou moetenQuad schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:32:
[...]
Even afwachten tot er wel een heethoofd zover gaat, en dan eens zien wat de scheidsrechter doet.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 14-06-2024 21:33 ]
Da's ook waar. Maar bij deze penalty situatie bleven de schotten iig netjes op afstand. Dat was voor deze regelwijziging anders geweest.Quad schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:32:
[...]
Even afwachten tot er wel een heethoofd zover gaat, en dan eens zien wat de scheidsrechter doet.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het probleem is net zoals hier. Ze wisselen en dan hebben ze toch altijd het gevoel dat zij ook scheidsrechter moeten spelen. Plus ze zijn ontzettend eigenwijs daar, iets van kritiek is al snel een aanval.GAIAjohan schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:31:
[...]
De VAR in Engeland is de slechtst geïmplementeerde die er bestaat. En je snapt het echt niet dat ze het daar in het rugby gewoon voor elkaar hebben
Je moet gewoon een vaste VAR aanstellen, en duidelijk aangegeven wat de VAR checkt of heeft beslist.
Oh, en dus direct straffen bij gezeur. Dat gingen ze ook doen bij de PL, maar al snel werd het weer een probleem.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De Duitsers spelen op 50%. Totaal in controle.gambieter schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:34:
Er wordt vanavond haggis gemaakt van de Schotten.
Opzicht ook mooi om te zien.
AliExpress
Vivo
BYD
Hisense
Ik kan me nog een onder 21 EK/WK herinneren waar spelers de bal niet meer mochten aanraken nadat de scheids gefloten had. Dat was om te voorkomen dat spelers tijd zouden rekken door de bal weg te schoppen. Toen kregen spelers kaarten terwijl ze alleen de bal vriendelijk terug wilde geven aan de tegenstander. Dat was een erg zwart-wit beleid.Quad schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:32:
[...]
Maar op een 'echt' EK zijn de belangen natuurlijk anders en kan ik me prima voorstellen dat er een glijdende schaal is qua oordeel van de scheidsrechters.
Allemaal een dikke portemonnee, de uefa kennende niets opvallends aanHollovVpo1nt schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:37:
Opvallende sponsoren...
AliExpress
Vivo
BYD
Hisense
Tsja, zou mi ook wel ingegrepen mogen worden. Alleen Europese sponsoren op een EK.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:37:
Opvallende sponsoren...
AliExpress
Vivo
BYD
Hisense
BYD maakt de hele Autowereld kapot, Aliexpress maakt alles kapot, vivo en Hisense op zich wat minder
Dus ook geen Qatar airways
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 14-06-2024 21:40 ]
BYD dat het EK in autoland Duitsland sponsort. Pijnlijk. Zag ook wat reclames met Giovanni van Bronckhorst voorbij komen.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:37:
Opvallende sponsoren...
AliExpress
Vivo
BYD
Hisense
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Voorheen was het vaak VAG toch? En Hyundai met WK’s?Maarten_E schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:41:
[...]
BYD dat het EK in autoland Duitsland sponsort. Pijnlijk. Zag ook wat reclames met Giovanni van Bronckhorst voorbij komen.
Ford bij de CL.
Was het niet op het vorige WK dat er een radiografische VW ID4 het veld op reed of zo? Met de bal erin
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 14-06-2024 21:43 ]
Zijn nog niet in de buurt geweest. Met de bal dan...Miki schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:43:
Hebben de Schotten überhaupt wel op goal geschoten bij de Duitsers?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zou rood niet vreemd vinden..
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hoort als niet-Europees bedrijf natuurlijk niet op een EK. Eens met bovenstaande verder.
⏩ PVOutput☀️
In Schotland mogen dat soort acties misschien
Hier is dat niet handig
Twee benen vooruit is roodHarribo schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:45:
Rood niet, penalty wel
Hier is dat niet handig
BYD?Maarten_E schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:41:
[...]
BYD dat het EK in autoland Duitsland sponsort. Pijnlijk. Zag ook wat reclames met Giovanni van Bronckhorst voorbij komen.
HISense heb in echt nooit een apparaat van gezien hier.
Geen kaart?
Beetje offtopic, maar wat doet BYD verkeerd? Nog nooit in gereden, maar lijken me mooie auto's en de prijs is ook redelijk.
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En 13e minuut eerste doelpunt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha wat, duidelijk rood dit. 2 voeten vooruit en ook nog is op zijn onderbeen. Die zijn toernooi zit erop wat mij betreftHarribo schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:45:
Rood niet, penalty wel
Hier is dat niet handig
Toernooi al voorbij voor hem gok ik. Waren 40 mooie minuten.HollowGamer schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:47:
Terecht! Bye bye.. hoe je zo je eigen land kunt benadelen. Ook nog een handjeklap mee.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⏩ PVOutput☀️

Schotland gaat overklast worden. Wordt gewoon een gala voorstelling. 7-0 gaat worden als ze zo door gaan.
Niet slecht! Ik had de eerste rode kaart pas ergens in wedstrijd 3.Gonadan schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:47:
42e minuut had ik, kan slechter.
En deze wedstrijd had ik op 1-1 voorspeld dus ik neem mezelf totaal niet meer serieus deze poule.
Oh wait, verkeerde shirt dit keer
Tesla M3LR '21
Rode/gele kaart was enkel bij gelijke stand in de EK poule dacht ik.Gonadan schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:47:
42e minuut had ik, kan slechter.
⏩ PVOutput☀️
Door de twee benen vooruit is dit wel rood.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zag eerst niet dat hij met twee benen in kwam.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:47:
[...]
Haha wat, duidelijk rood dit. 2 voeten vooruit en ook nog is op zijn onderbeen. Die zijn toernooi zit erop wat mij betreft
Heb btw Havertz als topscorer van het toernooi, goed idee om hem die penalty's te laten nemen
Geen enkel Schot-landMiki schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:43:
Hebben de Schotten überhaupt wel op goal geschoten bij de Duitsers?
Ja, het waren twee benen vooruit.Vrietje schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:48:
Ik dacht eerst hij speelt de bal eerst dus waarom een penalty, maar dat linker been maakt al eerst de overtreding en gestrekt ook volgens mij
Compleet onnodig ook, want je was er toch niet bijgekomen.
Die dubbele straf slaat echt helemaal nergens op. Dat was toch ook niet meer verplicht?sNielz123 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:48:
Je zou verwachten dat geel bij 2-0 en penal wel voldoende zou zijn. Maar het was wel hard
Oke, uitleg is dan dat dit sowieso direct rood is?
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 14-06-2024 21:51 ]
Best goed dus na 1 helftChelseamarre123 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:09:
Musiala, Wirtz en Havertz is op papier wel een heerlijke creatieve voorlinie. Benieuwt hoe het uitpakt.
Persoonlijk zou ik eerst onze eigen prestaties en dat van andere landen (België) ook maar eens afwachten.gambieter schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:49:
Tja, dat krijg je met het uitbreiden van het toernooi. Dan komen ook kneusjes in het toernooi...
Gok dat Duitsland en Portugal ver gaan komen.
Tja, de vraag is wat de Duitsers nu gaan doen.plizz schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:49:
[...]
En dat is nog maar eerste helft voor de Schotten.
Rollen ze gewoon door in de tweede helft of denken ze, deze is mooi binnen, rustig uitspelen en naar de volgende. Schotland is wel klaar denk ik. Man minder en met 11 waren ze al kansloos op deze manier.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Behalve als er geen enkele intentie is om de bal te spelen zoals in dit gevalD-e-n schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:50:
[...]
Die dubbele straf slaat echt helemaal nergens op. Dat was toch ook niet meer verplicht?
Ligt er aan hoe de overtreding is. Vasthouden en dus geen intentie om bal te spelen is rood + penal. Zie Bergwijn op einde van het seizoen.D-e-n schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:50:
[...]
Die dubbele straf slaat echt helemaal nergens op. Dat was toch ook niet meer verplicht?
Nu was het wel intentie om bal te spelen, maar zeer gevaarlijk spel. Dus ook terecht rood.
Van 8pm naar 10pm is geen 45 minBao_mi1 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:51:
[Afbeelding]
Daar sta je dan na 45 minuten voetbal haha
Klopt, maar toch leuk om er dichtbij te zitten. En typisch iets voor mij om daar dan goed te zitten en verder de score te verprutsen.Quad schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:49:
[...]
Rode/gele kaart was enkel bij gelijke stand in de EK poule dacht ik.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit was er wel, maar twee benen vooruit is beetje te fanatiekSempy schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:51:
[...]
Behalve als er geen enkele intentie is om de bal te spelen zoals in dit geval
Schotland is qua selectie geen kneusje hoor. Er zijn echt veel meer slechtere selecties dan dit Schotland.gambieter schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:49:
Tja, dat krijg je met het uitbreiden van het toernooi. Dan komen ook kneusjes in het toernooi...
Al spelen ze echt wel een non wedstrijd.
Vooral werkers, er zit niet zoveel echt talent in. Ze hebben niets dat het spel kan maken.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:54:
Schotland is qua selectie geen kneusje hoor. Er zijn echt veel meer slechtere selecties dan dit Schotland.
Al spelen ze echt wel een non wedstrijd.
Of is het de KNVB die de straffen oplegt, dan wordt het weer een klassieke 3/1.
Hebben ze wel, zit alleen op de bank: Gilmour.gambieter schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:57:
[...]
Vooral werkers, er zit niet zoveel echt talent in. Ze hebben niets dat het spel kan maken.
En een aantal wedstrijden erna ook mag ik hopen als je zo inkomt. Wedstrijdje of 5 minimaalParaDroid2 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:59:
Lijkt me toch ook wel einde toernooi voor die Porteous?
Of is het de KNVB die de straffen oplegt, dan wordt het weer een klassieke 3/1.
Hoe bedoel je?Deruxian schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:01:
En de NOS gaat weer voor een VI Oranje sfeertje. Blijft toch een beetje ongemakkelijk altijd.
⏩ PVOutput☀️
Vind ik ook hoor, maar bij de KNVB bestaat die optie niet meer bedoelde iktoolkist schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:00:
[...]
En een aantal wedstrijden erna ook mag ik hopen als je zo inkomt. Wedstrijdje of 5 minimaal
Beetje dat popi-jopi geneuzel met niet experts.
Mensen die er zitten omdat ze 'leuk' zijn.
Ja. Je mag natuurlijk best van Duitsland verliezen, maar ze zakken inderdaad compleet door de ondergrens, nu.Vlassie1980 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:59:
Ik had meer van de Schotten verwacht, ze hebben wel de gunfactor. In de kwaliteit waren ze wel sterk maar ze zakken nu echt door het ijs.
Ik kreeg haast tranen in m'n ogen bij het volkslied, en dan dit op de mat leggen...
... not as I do.
Aha, ik stoor mij er niet aan iig. Diepgaande analyses hebben ze toch geen tijd voor, dan kan je het maar beter even zo gezellig mogelijk maken.Malfunctions schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:03:
[...]
⏩ PVOutput☀️
The Flower of Scotland was inderdaad prachtig. Zoveel Schotten daar in het stadion die ook wel beter verdienen dan dit slechte voetbal.Clush schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:03:
[...]
Ja. Je mag natuurlijk best van Duitsland verliezen, maar ze zakken inderdaad compleet door de ondergrens, nu.
Ik kreeg haast tranen in m'n ogen bij het volkslied, en dan dit op de mat leggen...
NOS is vrijwel mijn laatste keuze, die weten nog alle sfeer uit een oranje wedstrijd te krijgen.Deruxian schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:01:
En de NOS gaat weer voor een VI Oranje sfeertje. Blijft toch een beetje ongemakkelijk altijd.
ZDF dit maal aangezien het Duitsland is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is toch altijd met eindtoernooien, dat er wat willekeurige BN'ers aanschuiven. Vind het vandaag ook wel prima, want meer dan "de Schotten bakken er niks van" valt er niet te analyseren.Malfunctions schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:03:
[...]
Regeren is vooruitschuiven
Duitsers hebben ook wel een uitstekend elftal hoor, zeker sinds de terugkeer van Kroos.Vlassie1980 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:59:
Ik had meer van de Schotten verwacht, ze hebben wel de gunfactor. In de kwalificatie waren ze wel sterk maar ze zakken nu echt door het ijs.
En geel, terecht.
⏩ PVOutput☀️
Ze maken simpelweg de Europese autoindustrie Kapot. Natuurlijk doen de Europese merken dat ook zelf, maar het op onze markt dumpen van Chinese auto’s en bussen is markt ontwrichtendMalfunctions schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:46:
[...]
Beetje offtopic, maar wat doet BYD verkeerd? Nog nooit in gereden, maar lijken me mooie auto's en de prijs is ook redelijk.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
En 10% Jim LeightonQuad schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:31:
Toch wel de Wout Weghorst van de Duitsers.
⏩ PVOutput☀️
Hopelijk staat deze wel wat meer beide voeten op de grond.Quad schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:31:
Toch wel de Wout Weghorst van de Duitsers.
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024