Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:19:
[...]

Iedereen die je tegenkomt verdoordeelt je bij een eerste indruk. Zo is de mens.
Onzin. Bij de vrouwen waar ik me het meest tot aangetrokken heb gevoeld, was dat niet liefde op het eerste gezicht. Ook fysieke aantrekkingskracht kan groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:51
Arjan90 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:17:
We zitten hier alleen niet op een datingsite.
Dat denk je maar, wie weet ben je al tientallen keren naar rechts geswiped... :P

Het wordt tijd voor een slotje: in een paar weken van celibaat naar seksueel zelfverzekerde partner en van sociale huurwoning naar drie masterstudies op z'n zachtst gezegd bijzonder.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ansa
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 05-05 13:41
Arjan90 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:20:
[...]

Ik heb het even aangepast voor je zodat het beter klopt.
Ja, jij bent eigenlijk veel verder geevolueerd dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:28
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:19:
[...]

Iedereen die je tegenkomt verdoordeelt je bij een eerste indruk. Zo is de mens.
Zo ben jij. Veroordelen is een houding, een hele nare houding. Of bedoel je oordelen? Anders ligt daar misschien het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
Ow ze heeft een huurwoning?

SWIPE! next :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:20:
[...]

Dat denk je maar, wie weet ben je al tientallen keren naar rechts geswiped... :P

Het wordt tijd voor een slotje: in een paar weken van celibaat naar seksueel zelfverzekerde partner en van sociale huurwoning naar drie masterstudies op z'n zachtst gezegd bijzonder.
Ik had ptss en zat in de ziektewet en kon daarom sociaal huren. Na EMDR geen PTSS meer en dus weer aan het werk. Zo gek is het niet toch? De grens voor sociale huur is 40k op jaarbasis. En ptss maakt je erg onzeker. Ik voel me nu een stuk zelfverzekerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
ppeterr schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:22:
Ow ze heeft een huurwoning?

SWIPE! next :P
Kopen in deze markt is onzin. Ik wacht tot het klapt en ik de erfenis van mijn ouders heb zodat ik een lage hypotheek moet betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:51
15 mei nog besloten tot bewust celibaat en nu nog geen maand verder op zoek naar de perfecte man.
Hoe serieus kunnen we dit nog nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:23:
[...]

Kopen in deze markt is onzin. Ik wacht tot het klapt en ik de erfenis van mijn ouders heb zodat ik een lage hypotheek moet betalen.
Ja kom op zeg, dan liever toch een rijke dominante man......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Trichoglossus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:23:
15 mei nog besloten tot bewust celibaat en nu nog geen maand verder op zoek naar de perfecte man.
Hoe serieus kunnen we dit nog nemen?
In het licht van effectieve EMDR, beter zijn, weer kunnen werken en dus een gelijkwaardige partner zijn en eisen kunnen stellen ipv een last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:22:
[...]

Ik had ptss en zat in de ziektewet en kon daarom sociaal huren. Na EMDR geen PTSS meer en dus weer aan het werk. Zo gek is het niet toch? De grens voor sociale huur is 40k op jaarbasis. En ptss maakt je erg onzeker. Ik voel me nu een stuk zelfverzekerder.
Fout
Maximaal € 47.699 voor eenpersoonshuishoudens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xeroxr0x
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik reageer zelden op Tweakers omdat ik eigenlijk niet zoveel interessants heb bij te dragen, zal nu ook wel zijn, maar je komt erg onsympathiek over hoe je over je medemens spreekt. Zal waarschijnlijk ook niet helpen in je zoektocht naar de perfecte match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Trichoglossus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:24:
[...]

Fout
Maximaal € 47.699 voor eenpersoonshuishoudens
Ja, en daar kom ik niet aan, ook niet in LB12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:02
Uiteindelijk zijn beide kanten gewoon een rol. Een rol welke als doel heeft om een bepaalde mentale stimulans te triggeren. Tenminste, dat is het concept in een notendop.

Maar goed, voor het uitgebreide antwoord zijn er op Google/DuckDuckGo/bing genoeg meer kundige mensen te vinden die het voor je uit hebben gelegd.

Interessante materie, al is het maar om te zien hoe anders mensen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Xeroxr0x schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:24:
Ik reageer zelden op Tweakers omdat ik eigenlijk niet zoveel interessants heb bij te dragen, zal nu ook wel zijn, maar je komt erg onsympathiek over hoe je over je medemens spreekt. Zal waarschijnlijk ook niet helpen in je zoektocht naar de perfecte match.
Ik hoef niet sympathiek te zijn. Mijn doel als vrouw is niet keep sweet and be quiet. Ik mag prima een mening hebben over gedrag dat ik zorgelijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
eric.1 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:25:
[...]

Uiteindelijk zijn beide kanten gewoon een rol. Een rol welke als doel heeft om een bepaalde mentale stimulans te triggeren. Tenminste, dat is het concept in een notendop.

Maar goed, voor het uitgebreide antwoord zijn er op Google/DuckDuckGo/bing genoeg meer kundige mensen te vinden die het voor je uit hebben gelegd.

Interessante materie, al is het maar om te zien hoe anders mensen kunnen zijn.
Ik wil JOUW visie. Googlen kan ik zelf ook wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• talkatoo
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:48:
[...]

Zijn er vrouwen die een natte poes krijgen van een sulletje dan? Een zonder sociale vaardigheden, toekomstplannen, die overal afwachtend toekijkt?
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:23:
[...]

Ik laat dit even hier voor je, ter zelfreflectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:17:
[...]

Ik wil geen gezin, of ooit nog samenwonen. Ik wil een LAT-relatie met een man met minimaal hbo-niveau, een 9-5 baan, en een eigen leven. Lijkt me niet zo extreem. Iedereen in mijn omgeving voldoet daar aan.
Maar even los van je vervolg post waar nog een reeks dingen langs kwam. Als ik het goed herinner ben je begin 30 ofzo? Het aantal begin 30'ers die "normaal" zijn en een LAT relatie willen, die meer inhoudt dan friends with benefit, is denk ik erg beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
ppeterr schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:24:
[...]

Ja kom op zeg, dan liever toch een rijke dominante man......
Waarom? Om dan alles te moeten doen wat hij wil met de dreiging dat ik mijn huis uit word gezet als hij niet meer tevreden is? Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:24:
In het licht van effectieve EMDR, beter zijn, weer kunnen werken en dus een gelijkwaardige partner zijn en eisen kunnen stellen ipv een last?
Als ik één tip mag geven: mocht je in gesprek raken met in jouw ogen de ideale man, begin dan de eerste gesprekken niet over deze zaken.

Niet lullig bedoeld, maar je laat bij mij allemaal rode vlaggen afgaan. Geen stabiel liefdevol relatiemateraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Sissors schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:27:
[...]

Maar even los van je vervolg post waar nog een reeks dingen langs kwam. Als ik het goed herinner ben je begin 30 ofzo? Het aantal begin 30'ers die "normaal" zijn en een LAT relatie willen, die meer inhoudt dan friends with benefit, is denk ik erg beperkt.
Ik ben als de dood voor afhankelijkheid en heb net een eigen plek. Lijkt me logisch dat ik die wil aanhouden. Samenwonen is alleen leuk als het goed gaat. Ik wil niet weer op straat staan in deze huizenmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:28

De Nelis

en anders maar niet...

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:27:
[...]

Waarom? Om dan alles te moeten doen wat hij wil met de dreiging dat ik mijn huis uit word gezet als hij niet meer tevreden is? Bah.
Waarom associeer je een dominante man met een man die je mishandeld, die zaken zijn niet per definitie aan elkaar verbonden.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:28:
[...]

Als ik één tip mag geven: mocht je in gesprek raken met in jouw ogen de ideale man, begin dan de eerste gesprekken niet over deze zaken.

Niet lullig bedoeld, maar je laat bij mij allemaal rode vlaggen afgaan. Geen stabiel liefdevol relatiemateraal.
Want? PTSS is geen borderline of schizofrenie. Het is een hersenbeschadiging na trauma en kan genezen met EMDR waardoor je geen last meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:26:
[...]

Ik wil JOUW visie. Googlen kan ik zelf ook wel.
Ik zei al; mentale stimulans.

Maar goed, dit alles voelt wel een beetje als;

"Ik zoek een loodgieter dus ga ik even op [zzp-aanbiesingsite] kijken. Gvd, er zitten ook dakdekkers tussen, die wil ik niet...laat ik even ergens klagen."

Sommigen willen die dakdekkers juist wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:29:
Ik ben als de dood voor afhankelijkheid en heb net een eigen plek. Lijkt me logisch dat ik die wil aanhouden. Samenwonen is alleen leuk als het goed gaat. Ik wil niet weer op straat staan in deze huizenmarkt.
Past een FWB niet beter bij jou?
Volgens mij wil je helemaal geen relatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:28:
[...]

Voor het welzijn van die man, slechte tip.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
De Nelis schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:29:
[...]

Waarom associeer je een dominante man met een man die je mishandeld, die zaken zijn niet direct aan elkaar verbonden.
Hoe moet ik het dan zien?

Even een uiteenzetting.

Dominant is D, normaal is N

Ik: ik wil graag op vakantie naar Griekenland deze zomer. Wil je mee?
D: Griekenland is stom. Waarom zou je dat willen? We gaan naar Italie en klaar.
N: ik vind Griekenland niet zo leuk. Wellicht kun je zelf gaan of met een vriendin en dat we daarna een weekendje Rome doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
evilution schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:30:
[...]

Voor het welzijn van die man, slechte tip.
Want?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:18
Gezien al je topics kun je beter single blijven, lekker je ding doen, plezier maken met je vrienden en verder leven. En dat is ook helemaal prima! Ken er genoeg in mijn omgeving die hier bewust voor kiezen.

Ik kan me niet voorstellen dat een man gelukkig gaat worden met jou aan je zijde als ik je topics door lees, die haalt een 'bak' ellende in huis.

Ik ben wel echt benieuwd hoe jij in het echt bent. Ben je ook zo, ben je een 'toetsenbordridder'. Ik vind het wel facinerend.

[ Voor 15% gewijzigd door SgtElPotato op 08-06-2024 18:33 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Begin het eerste gesprek met die man hierover. Ik zou dit willen weten voor ik enige emotionele investering doe.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:15:
[...]

Maar dan vraag ik me af...

Ik heb twee universitaire masters en neig naar een derde. Waarom zou ik me in godsnaam laten commanderen en kleineren alsof ik dom en wilsonbekwaam ben? Waarom zou ik dat geil vinden? Dát snap ik niet.

Dat jij het tijdens seks geil vindt om je te onderwerpen: prima. Maar in het dagelijks leven?
Ík vind het niet geil. Ook niet in het dagelijks leven. En niemand zegt dat jij het ook moet vinden. Die profielen staan er ook niet voor jou. Er zijn vast ook mensen die er niks aan vinden als iemand aan jouw ideale plaatje voldoet. Laat het los! Genoeg mensen, genoeg keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:31:
[...]

Even een uiteenzetting.

N: ik vind Griekenland niet zo leuk. Wellicht kun je zelf gaan of met een vriendin en dat we daarna een weekendje Rome doen?
Een dominant persoon kan ook zeggen: Ik vind Griekenland stom, waarom zou je dat willen. Ga lekker met een vriendin. Het zijn dingen waar je over kan praten.

Niet iedere dominante persoon is een Tate aanhanger zoals jij ze noemt.

[ Voor 8% gewijzigd door De Nelis op 08-06-2024 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
sOid schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:20:
[...]

Onzin. Bij de vrouwen waar ik me het meest tot aangetrokken heb gevoeld, was dat niet liefde op het eerste gezicht. Ook fysieke aantrekkingskracht kan groeien.
Klopt, maar als jij iemand ziet in een fursuit denk je daar wel wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
De Nelis schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:34:
[...]

Een dominant persoon kan ook zeggen: Ik vind Griekenland stom, waarom zou je dat willen. Ga lekker met een vriendin. Het zijn dingen waar je over kan praten.

Niet iedere dominante persoon is een Tate aanhanger zoals jij ze noemt.
Waarom denk jij dat het normaal is om je partner af te kraken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
[...]

Even een uiteenzetting.

"ik wil graag op vakantie naar Griekenland deze zomer. Wil je mee?"

In een relatie vind ik deze opmerking al vervelend, de 'wil je mee' opmerking insinueert dat jij de plannen al hebt gemaakt en er geen ruimte meer is voor de ander om daarin mee te beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
SgtElPotato schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:32:
Gezien al je topics kun je beter single blijven, lekker je ding doen, plezier maken met je vrienden en verder leven. En dat is ook helemaal prima! Ken er genoeg in mijn omgeving die hier bewust voor kiezen.

Ik kan me niet voorstellen dat een man gelukkig gaat worden met jou aan je zijde als ik je topics door lees, die haalt een 'bak' ellende in huis.

Ik ben wel echt benieuwd hoe jij in het echt bent. Ben je ook zo, ben je een 'toetsenbordridder'. Ik vind het wel facinerend.
Ja vreselijk een uitgesproken vrouw die zich niet onderwerpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:36:
[...]

Waarom denk jij dat het normaal is om je partner af te kraken?
Ik vind niet dat dat normaal is, maar waar is het je partner afkraken als je iets stom vind en vraagt waarom je dat zou willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
talkatoo schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:37:
[...]

"ik wil graag op vakantie naar Griekenland deze zomer. Wil je mee?"

In een relatie vind ik deze opmerking al vervelend, de 'wil je mee' opmerking insinueert dat jij de plannen al hebt gemaakt en er geen ruimte meer is voor de ander om daarin mee te beslissen.
Het is doodnormaal om je eigen leven en plannen te hebben. Je bent toch geen siamese tweeling?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:36:
Klopt, maar als jij iemand ziet in een fursuit denk je daar wel wat van.
Je wilt helemaal geen relatie, je legt de lat bewust zo hoog dat niemand eraan voldoet om jezelf zielig te kunnen voelen en los te gaan op een techforum.

Inmiddels een biertje erbij gepakt, amusante discussie maar de ware ga je zo niet vinden. Wees wat reëler, neem een FWB of accepteer dat de ander ook niet perfect is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
De Nelis schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:38:
[...]

Ik vind niet dat dat normaal is, maar waar is het je partner afkraken als je iets stom vind en vraagt waarom je dat zou willen?
Jij zegt bij alles wat je niets vind gelijk "dat is stom" ipv gewoon diplomatiek te zeggen dat het je niet aanspreekt? Leuk zo'n negging type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:38:
[...]

Je wilt helemaal geen relatie, je legt de lat bewust zo hoog dat niemand eraan voldoet om jezelf zielig te kunnen voelen en los te gaan op een techforum.

Inmiddels een biertje erbij gepakt, amusante discussie maar de ware ga je zo niet vinden. Wees wat reëler, neem een FWB of accepteer dat de ander ook niet perfect is...
Ik wil een gelijke. Geen man die mij alleen ziet als neukgat (FWB). En genoeg mensen die nooit meer willen samenwonen maar wel van elkaar houden en om en om bij elkaar tijd doorbrengen. Wellicht als de huizenmarkt weer gezond is en je niet op straat staat na een breuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:38:
[...]

Het is doodnormaal om je eigen leven en plannen te hebben. Je bent toch geen siamese tweeling?
Het is prima in een relatie als iemand met d'r vriendinnen een lang weekend naar Rome gaat, of hij met vrienden gaat wintersporten (of andersom natuurlijk). Maar als je op zo'n botte manier vertelt dat de zomervakantie voor jou Griekenland is, en hij mag dat accepteren of hij zoekt maar wat anders, dan ben jij misschien wel erg dominant. En niet in een positieve manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Oké ik zeg het hardop.

Dit topic roept enorme 'don't put your dick in crazy' vibes op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Sissors schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:41:
[...]

Het is prima in een relatie als iemand met d'r vriendinnen een lang weekend naar Rome gaat, of hij met vrienden gaat wintersporten (of andersom natuurlijk). Maar als je op zo'n botte manier vertelt dat de zomervakantie voor jou Griekenland is, en hij mag dat accepteren of hij zoekt maar wat anders, dan ben jij misschien wel erg dominant. En niet in een positieve manier.
Eh, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik naar Griekenland wil. Ik heb 6 weken vrij. Ik kan ook daarnaast naar Italie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
[...]

Even een uiteenzetting.

Dat is geen daadwerkelijk 'dominant' persoon. In een dominant-onderdaan verhouding staat er één ding boven alles; respect. Zonder dat is het gewoon een of andere toxic internet-variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ansa schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:55:
[...]

Ik ben 35 en heb sinds mijn 15e gedate en een behoorlijk aantal mannen "gehad". Stuk voor stuk negatieve ervaringen.

Ik zoek een man die monogamie hoog in het vaandel heeft staan, die emotioneel volwassen is (en dus geen verslavingen, liegen, vreemdgaan, woedebuien) zijn eigen boontjes dopt (financieel maar ook qua huishouden), verzorgd is, een druk sociaal leven heeft en dus niet te needy is, en een goede opleiding heeft. Daarnaast is hij lang, verzorgd, en goed gekleed. Voorgaande keren altijd water bij de wijn gedaan en dat ging altijd mis.
Het zal ongetwijfeld allemaal aan de (foute) mannen gelegen hebben, als er geen man is met wie je een langdurige relatie hebt kunnen opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:41:
Oké ik zeg het hardop.

Dit topic roept een enorme 'don't put your dick in crazy' vibes op...
En wat vind jij precies crazy? Een vrouw die niet clingy is, haar eigen leven heeft, zelfstandig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:39:
[...]

Jij zegt bij alles wat je niets vind gelijk "dat is stom" ipv gewoon diplomatiek te zeggen dat het je niet aanspreekt? Leuk zo'n negging type.
Ik zeg niets. Jij ziet blijkbaar iedere "dominante" persoon hetzelfde en weigert te zien dat iedereen zijn eigen manier van uiten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:38:
[...]

De gedreven en succesvolle man die jij zoekt werkt 80 uur per week en heeft weinig tijd voor vakantie. Vind je het dan nog doodnormaal als hij in zijn enige 2 weken vakantie zelf maar wat boekt? Is toch zijn eigen leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Trichoglossus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:42:
[...]

Het zal ongetwijfeld allemaal aan de (foute) mannen gelegen hebben, als er geen man is met wie je een langdurige relatie hebt kunnen opbouwen.
Het lag aan ptss en teveel over mijn grenzen laten gaan. Het is niet mijn schuld dat een ander agressief is of vreemd gaat. Ze kunnen het ook gewoon uitmaken. En omdat ik niet wist dat ik ptss was bleef ik toxische relaties aan gaan.

En met twee liep het gewoon stuk. Liefde was over. Verder prima mannen due ik het beste wens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:37:
[...]

Heeft niks met onderwerpen te maken. Zoals al je voorgaande topics weet je een groot deel van de bestaande omgangsnormen weer dermate extreem uit te drukken/ridiculiseren dat er eigenlijk niet veel te bespreken valt.

En dat brengt me gelijk bij het onderwerp 'daten': jij stelt een persona a lá strawman voor die je absoluut niet wil daten, prima. Probeer je eens in te beelden dat jouw karakter als een boeman overkomt: altijd negatief, doordrammend, onmogelijk om overeenstemming te vinden, etc.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
talkatoo schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:44:
[...]

De gedreven en succesvolle man die jij zoekt werkt 80 uur per week en heeft weinig tijd voor vakantie. Vind je het dan nog doodnormaal als hij in zijn enige 2 weken vakantie zelf maar wat boekt? Is toch zijn eigen leven?
Eh, ik werk ook 36 uur straks en heb twee masters. Gedreven en succesvol is niet gelijk een workaholic. Hij kan in die twee weken toch met mij boeken en dat ik daarna naar Griekenland ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:37:
[...]

Dat zeg ik nergens. We zijn gelijke wezens met gelijke rechten en plichten etc etc. Dat je nu paar keer een verkeerde man ontmoet betekend hoogstwaarschijnlijk dat je dat soort types zelf aantrekt, dus moet je wellicht aan jezelf gaan werken voordat je op zoek gaat naar een 'levenspartner'.
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:41:
[...]

Eh, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik naar Griekenland wil. Ik heb 6 weken vrij. Ik kan ook daarnaast naar Italie gaan.
En de ander wil dat niet, dus is ie gelijk dominant etc. :+

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
SgtElPotato schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:45:
[...]

Dat zeg ik nergens. We zijn gelijke wezens met gelijke rechten en plichten etc etc. Dat je nu paar keer een verkeerde man ontmoet betekend hoogstwaarschijnlijk dat je dat soort types zelf aantrekt, dus moet je wellicht aan jezelf gaan werken voordat je op zoek gaat naar een 'levenspartner'.
[...]

En de ander wil dat niet, dus is ie gelijk dominant etc. :+
1. Ik heb na mijn emdr niet meer gedate maar ik trek nu wel een ander type aan.
2. Het gaat om de toon, niet om het niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
nst6ldr schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:45:
[...]

Heeft niks met onderwerpen te maken. Zoals al je voorgaande topics weet je een groot deel van de bestaande omgangsnormen weer dermate extreem uit te drukken/ridiculiseren dat er eigenlijk niet veel te bespreken valt.

En dat brengt me gelijk bij het onderwerp 'daten': jij stelt een persona a lá strawman voor die je absoluut niet wil daten, prima. Probeer je eens in te beelden dat jouw karakter als een boeman overkomt: altijd negatief, doordrammend, onmogelijk om overeenstemming te vinden, etc.
Ik ken genoeg van dat soort mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:42:
En wat vind jij precies crazy? Een vrouw die niet clingy is, haar eigen leven heeft, zelfstandig is?
Je snapt heel goed waar die uitdrukking op slaat...

Wat maakt jou een gezellige leuke vriendelijke aanvulling op het leven van die ideale man? Wat heb je zelf te bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
eric.1 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:42:
[...]

Dat is geen daadwerkelijk 'dominant' persoon. In een dominant-onderdaan verhouding staat er één ding boven alles; respect. Zonder dat is het gewoon een of andere toxic internet-variant.
Die variant is het enige wat ik tegenkom. Dominant betekent overheersend. En een ander overheersen vind ik ongezond. Dat is normaal in ouder-kindrelaties en zelfs dan moet het respectvol blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:46:
[...]

1. Ik heb na mijn emdr niet meer gedate maar ik trek nu wel een ander type aan.
2. Het gaat om de toon, niet om het niet willen.
Ik krijg een beetje het gevoel alsof je het allemaal snel voor elkaar wilt krijgen maar daarbij loop je tegen dingen aan zoals mannen die wel snel contact willen maar niet 'goed' zijn voor je.

Wat betreft die toon, dat kun je toch uitten? Jullie hebben beide een rugzak. Praten met elkaar zorgt voor minder conflicten en dat je elkaar kunt begrijpen en daarin kunt groeien.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:47:
[...]

Ik ken genoeg van dat soort mannen.
Naja, ik ken bij deze klaarblijkelijk zo'n vrouw. :/

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:48:
[...]

Je snapt heel goed waar die uitdrukking op slaat...

Wat maakt jou een gezellige leuke vriendelijke aanvulling op het leven van die ideale man? Wat heb je zelf te bieden...
Slim, gedreven, humor, sociaal sterk, zie er leuk uit, eigen leven en interesses, zorgzaam en supportive etc etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Liefde is hoe je omgaat met datgene wat niet matcht. Ik wens je veel succes in de zoektocht naar de ideale man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
SgtElPotato schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:49:
[...]

Ik krijg een beetje het gevoel alsof je het allemaal snel voor elkaar wilt krijgen maar daarbij loop je tegen dingen aan zoals mannen die wel snel contact willen maar niet 'goed' zijn voor je.

Wat betreft die toon, dat kun je toch uitten? Jullie hebben beide een rugzak. Praten met elkaar zorgt voor minder conflicten en dat je elkaar kunt begrijpen en daarin kunt groeien.
Ik ben geen therapeut en als hij op zijn 40e nog niet weet hoe je normaal een gesprek voert voel ik me niet geroepen hem dat te leren. Dat doe ik met liefde bij pubers in ontwikkeling, niet bij volwassen mannen.

Daarnaast wil ik niks voor elkaar krijgen want er is geen man. Dat wilde ik vroeger wel op die manier, nu ga ik veel secuurder te werk, wacht het af en probeer goed op te nemen wat een man doet vs wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
evilution schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:50:
Liefde is hoe je omgaat met datgene wat niet matcht. Ik wens je veel succes in de zoektocht naar de ideale man.
Liefde is een sprookje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
En wat is je potentiële relatie dan?
Geen liefde, geen FWB...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:52:
[...]

Liefde is een sprookje.
Prima opmerking voor op je datingprofielen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
[...]

Ik ben geen therapeut en als hij op zijn 40e nog niet weet hoe je normaal een gesprek voert voel ik me niet geroepen hem dat te leren. Dat doe ik met liefde bij pubers in ontwikkeling, niet bij volwassen mannen.

Daarnaast wil ik niks voor elkaar krijgen want er is geen man. Dat wilde ik vroeger wel op die manier, nu ga ik veel secuurder te werk, wacht het af en probeer goed op te nemen wat een man doet vs wat hij zegt.
Nou dan houdt het toch al op? Die mannen van 40 hebben ook een rugzak en hebben ook al een leven achter de rug. Je wilt niet communiceren met een man over wat jij fijn vindt en wat jij verwacht? Maar die man moet het wel gelijk goed doen in jouw ogen 8)7

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:50
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:41:
[...]

Ik wil een gelijke. Geen man die mij alleen ziet als neukgat (FWB). En genoeg mensen die nooit meer willen samenwonen maar wel van elkaar houden en om en om bij elkaar tijd doorbrengen. Wellicht als de huizenmarkt weer gezond is en je niet op straat staat na een breuk.
Je bent wel echt heel erg zwart/wit. Je wil eigenlijk het liefst een LAT relatie, maar FWB ben je meteen een neukgat? Daar zit nog zoveel tussen, is maar net hoe je het zelf invult.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:49:
[...]

Die variant is het enige wat ik tegenkom. Dominant betekent overheersend. En een ander overheersen vind ik ongezond. Dat is normaal in ouder-kindrelaties en zelfs dan moet het respectvol blijven.
Dan kom je geen echte dominantie tegen:)

Dominantie bestaat niet, langdurig, zonder dat de andere partij dit wel gewild toestaat. De 'macht' ligt in dat opzicht helemaal niet bij die dominante persoon. Eigenlijk is daarom ook heel dat 'alpha' fenomeen gewoon kol; het bestaat niet automatisch, het is geen gegeven, het is afhankelijk van de situatie, persoon en nog veel meer.

Hersenloos overheersen is gewoon toxic, niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
sig69 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:54:
Je wil eigenlijk het liefst een LAT relatie, maar FWB ben je meteen een neukgat?
LAT relatie zonder liefde, dat noem ik toch echt FWB... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:56:
[...]

LAT relatie zonder liefde, dat noem ik toch echt FWB... ;)
Maar dan kan het nog steeds heel leuk zijn, zonder een "neukgat" te zijn.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ik zou TS aanraden om eens een relatie met een vrouw te beginnen. Mannen gaan het niet worden.

Mijn vrijgezelle ik, ongeveer passend in de doelgroep, zou acuut het klooster in gaan als ik zou moeten kiezen tussen TS en monnik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
[...]

Liefde is een sprookje.
Leuk gegeven voor eventueel toekomstige partners...je gaat dan hoe dan ook sceptisch een relatie aan. Super start, solide basis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Trichoglossus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:58:
Ik zou TS aanraden om eens een relatie met een vrouw te beginnen. Mannen gaan het niet worden.

Mijn vrijgezelle ik, ongeveer passend in de doelgroep, zou acuut het klooster in gaan als ik zou moeten kiezen tussen TS en monnik >:)
Denk dat vrouwen hier ook niet voor in de rij gaan staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
sig69 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:57:
Maar dan kan het nog steeds heel leuk zijn, zonder een "neukgat" te zijn.
Zeker, ik snap die weerzin gewoon niet.

Ze zoekt iemand om af en toe leuke dingen mee te doen, zowel in als uit bed. Geen gedoe en verplichtingen, vrij laten en zelfstandig zijn. Begin als goede vrienden, heel misschien groeit die liefde vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:53:
[...]

En wat is je potentiële relatie dan?
Geen liefde, geen FWB...
Je kan van iemand houden,maar geloven dat het niet uitmaakt dat diegene alleen maar neemt en een last is omdat je van hem houdt is een sprookje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 19:05:
[...]

Ze zoekt iemand om af en toe leuke dingen mee te doen, zowel in als uit bed. Geen gedoe en verplichtingen, vrij laten en zelfstandig zijn. Begin als goede vrienden, heel misschien groeit die liefde vanzelf.
Omdat ik het vernederend zou vinden om intiem te zijn met iemand die mij niet als neer ziet dan een lichaam. Omdat ik monogaam ben. Ik wil alleen niet mijn huis opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
SgtElPotato schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:54:
[...]

Nou dan houdt het toch al op? Die mannen van 40 hebben ook een rugzak en hebben ook al een leven achter de rug. Je wilt niet communiceren met een man over wat jij fijn vindt en wat jij verwacht? Maar die man moet het wel gelijk goed doen in jouw ogen 8)7
Een rugzak: verschillende relaties.
Geen rugzak: na 40 jaar nog steeds geen basiscommunicatie geleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
sig69 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:54:
[...]

Je bent wel echt heel erg zwart/wit. Je wil eigenlijk het liefst een LAT relatie, maar FWB ben je meteen een neukgat? Daar zit nog zoveel tussen, is maar net hoe je het zelf invult.
Een FWB is wel girlfriend duties, geen girlfriend benefits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cb871FRHYjpyzp1wcpEwz8_fl0c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BkpjhIfrqeYN9d6zMII2vqNw.png?f=user_large

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Trichoglossus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:58:

Jij past niet in de doelgroep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 19:12:
[...]

Een FWB is wel girlfriend duties, geen girlfriend benefits.
Nope. Je snapt er niks van. Ik geef het op en wens je veel succes.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sissors schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:41:
[...]
of hij met vrienden gaat wintersporten (of andersom natuurlijk)
Nou als ik met haar vriendinnen ga wintersporten heb ik wel wat uit te leggen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
eric.1 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:59:
[...]

Leuk gegeven voor eventueel toekomstige partners...je gaat dan hoe dan ook sceptisch een relatie aan. Super start, solide basis.
Houden van is realistisch, maar hoteldebotel verliefd en daardoor alles negeren waar je mee zit... nee. Zo werkt dat niet na de middelbare school. Mensen hebben eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
sig69 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 19:14:
[...]

Nope. Je snapt er niks van. Ik geef het op en wens je veel succes.
Ik heb er genoeg gehad toen ik onzeker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 19:05:
[...]

Nee. Ik zeg dat ik een vaste monogame relatie wil met veel vrijheid (niet op seksgebied met anderen). Waarom is het moeilijk om mijn woorden letterlijk te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 19:16:
[...]

Ik heb er genoeg gehad toen ik onzeker was.
En vroeger deed je dat om je zelfverzekerdheid omhoog te boosten en seks te hebben. FWB heeft zo veel verschillende gradaties. Van alleen seks tot aan goede vriendschap met seks. En alles er tussenin, maar ook dat wil je helaas nog steeds niet begrijpen.

Maar eigenlijk wil je gewoon een man die 'ja en amen' zegt en geen tegenwoord mag en kan geven. Heel veel succes!

[ Voor 12% gewijzigd door SgtElPotato op 08-06-2024 19:19 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik vind je vooral als bijzonder onprettig persoon overkomen in ál je topics, dat zou ik het grootste probleem vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 19:13:
[...]

Jij past niet in de doelgroep.
Glazen bol?
Twee masters....hoogopgeleid....en van sommige dingen echt totaal niets snappen.
Leuke slachtofferrol ook, alle anderen doen en zien het verkeerd.

Dit is wederom het zoveelste kansloze topic. Succes met deze trol. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik je posts in dit topic lees: Jeetje wat ben jij dominant :+ en wat heb je een hoge pet van jezelf op.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2024 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 19:20:
Als ik je posts in dit topic lees: Jeetje wat ben jij dominant :+ en wat heb je een hoge pet van jezelf op.
Dat is dan ook haar probleem, gok ik zo. Iedereen die zij na haar eerste scan aantrekkelijk vindt, is nóg dominanter. Levert een hoop gezelligheid op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:De vorige topics gingen niet zomaar dicht, we gaan nu weer dezelfde kant op.

Als er niks wordt aangenomen van een ander dan is er geen discussie en komen we nergens.

Tijd voor wederom een slotje.

Tweakers Discord

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.