Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ansa
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 05-05 13:41
Ik lees steeds vaker op apps dat mannen zichzelf dominant noemen. Nu ben ik van mening dat jezelf zoiets noemen sowieso al hetzelfde is als jezelf knap of grappig noemen: als je het moet benadrukken ben je het niet.

Maar dat gezegd hebbende, waarom zou ik, als vrouw, een man willen die zichzelf een alfa noemt? Een man die mij toesnauwt, dramt om zijn zin te krijgen en alles wat ik opper afzeikt omdat hij perse zijn zin moet krijgen? Want dat versta ik onder dominant. Bovenaan de apenrots door verbaal agressief gedrag.

Wat wel aantrekkelijk is, is proactiviteit, respect, en drive. Een gelijkwaardige partner. Iemand die seksueel het heft in handen neemt,maar ook zichzelf durft over te geven.

Ik hoop dat de "dominante" Tatefans snel verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Misschien kan je beter werk zoeken als "Dominatrix". Lekker het alfa'tje zijn en beter verdienen dan in het onderwijs :P

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dan zoek je er eentje die dat niet is?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
En waar wil je nou heen met dit topic? Je bent toch bewust celibaat en hebt het daten afgezworen? Dan maakt dit toch allemaal niets meer uit?

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:07
Wat is het doel van dit draadje...

Een maatschappelijke discussie of het bespreken van dominantie in de 50 shades context?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
RaZ schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:03:
Misschien kan je beter werk zoeken als "Dominatrix". Lekker het alfa'tje zijn en beter verdienen dan in het onderwijs :P
Rare opmerking. Waarom moet ik iemand domineren en kan ik niet gewoon gelijkwaardig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:07:

Een maatschappelijke discussie of het bespreken van dominantie in de 50 shades context?
Het eerste. Wat jij in bed wil doen, al dan niet met zweepjes, moet je zelf weten. Dat hoef ik ook niet gelijk op een profiel te lezen.

Maar als ik dominant zie denk ik niet aan seks maar aan roidrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Kurkentrekker schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:07:
Dan zoek je er eentje die dat niet is?
Ik vraag me gewoon af waarom mannen denken dat dit sexy is, en of er vrouwen zijn die het geil vinden om gekleineerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
SmurfLink schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:07:
En waar wil je nou heen met dit topic? Je bent toch bewust celibaat en hebt het daten afgezworen? Dan maakt dit toch allemaal niets meer uit?
Dat was ik. Nu een baan en dus alles op orde en kan ik weer gelijkwaardig daten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:57
Welke apps zijn dat dan, vage sex dating apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
ppeterr schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:11:
Welke apps zijn dat dan, vage sex dating apps?
Bumble, Hinge en Breeze. Alle andere apps zijn seks apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:09:
Het eerste. Wat jij in bed wil doen, al dan niet met zweepjes, moet je zelf weten. Dat hoef ik ook niet gelijk op een profiel te lezen.
Heb daar niets mee, maar jij gebruikt bewust het woord dominant waarvan je weet dat veel mensen die associatie zullen maken. ;)

Verder snap ik je vraag niet, je vindt mannen stom en wilt daar bevestiging in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:10:
[...]

Ik vraag me gewoon af waarom mannen denken dat dit sexy is, en of er vrouwen zijn die het geil vinden om gekleineerd te worden.
Ja die zijn er. En andersom ook. In alle soorten en maten. Er zijn gewoon heel veel mensen, en dan krijg je dus ook een verscheidenheid aan wensen. Kunst is om dat een beetje te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:13:
[...]

Heb daar niets mee, maar jij gebruikt bewust het woord dominant waarvan je weet dat veel mensen die associatie zullen maken. ;)

Verder snap ik je vraag niet, je vindt mannen stom en wilt daar bevestiging in?
Nee, ZIJ gebruiken het woord dominant.

Ik heb genoeg mannelijke vrienden. Maar dat zijn geen alfamannetjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:11:
[...]

Dat was ik. Nu een baan en dus alles op orde en kan ik weer gelijkwaardig daten.
Doe je goed van dakloos en ziek naar een nieuwe woning en een vaste baan in 1,5 maanden tijd.

En als je niet met een zweepje op je kont geslagen wil worden, moet je gewoon verder swipen :Y

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:12:
[...]

Bumble, Hinge en Breeze. Alle andere apps zijn seks apps.
Ben er allemaal niet bekend mee, maar het is toch juist fijn als het er bij staat?

SWIPE en klaar ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:13:
Nee, ZIJ gebruiken het woord dominant.
Definieer 'zij', het kan aan mijn leeftijd liggen maar ken niemand die zichzelf zo noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Kurkentrekker schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:13:
[...]

Ja die zijn er. En andersom ook. In alle soorten en maten. Er zijn gewoon heel veel mensen, en dan krijg je dus ook een verscheidenheid aan wensen. Kunst is om dat een beetje te filteren.
Maar dan vraag ik me af...

Ik heb twee universitaire masters en neig naar een derde. Waarom zou ik me in godsnaam laten commanderen en kleineren alsof ik dom en wilsonbekwaam ben? Waarom zou ik dat geil vinden? Dát snap ik niet.

Dat jij het tijdens seks geil vindt om je te onderwerpen: prima. Maar in het dagelijks leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:15:
[...]

Definieer 'zij', het kan aan mijn leeftijd liggen maar ken niemand die zichzelf zo noemt.
Dat zeg ik toch, de mannen op de apps tussen 30-45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
ppeterr schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:14:
[...]

Ben er allemaal niet bekend mee, maar het is toch juist fijn als het er bij staat?

SWIPE en klaar ofzo....
Dat denk je bij de eerste. "haha, wat een gekkie". Na drie valt het wel op. Als 1/3e van die mannen dat zegt ga ik me ongemakkelijk voelen. Willen ze allemaal een tradwife? Wat zegt dat over de gelijkheid tussen man en vrouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:10:
[...]

Nu zou ik absoluut niet dominant willen zijn in een relatie, maar nu maak je ook wel zelf er een karikatuur van. Dus tja, wat is dan het doel hiervan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:15:
Waarom zou ik me in godsnaam laten commanderen en kleineren alsof ik dom en wilsonbekwaam ben?
Niet.

Genoeg mannen die niet zo zijn, of zijn die te saai in jouw ogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:11:
[...]

En waarom blijf je dan hangen op dit onderwerp als het niet is wat je zoekt? In plaats van te focussen op wat je wel wilt en daar achteraan gaan? Je vertoont nog steeds exact dezelfde patronen als in de vorige topics..

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:07:

TS zit blijkbaar wel vaker met een vraag in d'r hoofd, en maakt dan een topic hier aan om dat tot in den treure te bespreken: https://gathering.tweaker...ind/poster/2108350/topics

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:17:
[...]

Niet.

Genoeg mannen die niet zo zijn, of zijn die te saai in jouw ogen?
Ook weer zo'n gekke vraag.

Ik swipe rechts op emotioneel volwassen mannen die er verzorgd uit zien (hygiene, flatterende kleding, redelijk fit), een goede baan en opleiding hebben, geen kinderen, en meer over zichzelf vertellen dan "just ask".

Ik wil een proactieve man. Niet iemand die in zijn broek schijt vooraf aan een date, niet iemand die mij commandeert. De normale guy next door dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 19:15

Dido

heforshe

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:16:
Dat denk je bij de eerste. "haha, wat een gekkie". Na drie valt het wel op. Als 1/3e van die mannen dat zegt ga ik me ongemakkelijk voelen. Willen ze allemaal een tradwife?
Misschien wel. En de kans is ook best aanwezig dat er genoeg vrouwen zijn die dat ook wel prima vinden.
Wat zegt dat over de gelijkheid tussen man en vrouw?
Dat er een heleboel mensen (mannen en vrouwen) zijn die die gelijkheid kennelijk anders zien dan jij.

Begrijp me niet verkeerd, ik zit zelf ook niet te wachten op een relatie waar 1 van de 2 de broek aanheeft en de anders zich maar moet schikken, maar er zijn best een hoop mensen die de traditionele rolverdeling en alles wat daar bij hoort best wel OK vinden.

Dat kan je boos maken (doe ik soms ook wel), je kunt proberen daar wat aan te doen (yeay! actie!), maar er is geen enkele reden om jezelf er onzeker van te voelen. Als 1/3 van de kerels er zo over denkt hoef je alleen de resterende 2/3 dus maar te bekijken.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Hahn schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:23:
[...]

TS zit blijkbaar wel vaker met een vraag in d'r hoofd, en maakt dan een topic hier aan om dat tot in den treure te bespreken: https://gathering.tweaker...ind/poster/2108350/topics
En jij bent er gelijk bij om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Dido schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:23:
[...]

Misschien wel. En de kans is ook best aanwezig dat er genoeg vrouwen zijn die dat ook wel prima vinden.

[...]

Dat er een heleboel mensen (mannen en vrouwen) zijn die die gelijkheid kennelijk anders zien dan jij.

Begrijp me niet verkeerd, ik zit zelf ook niet te wachten op een relatie waar 1 van de 2 de broek aanheeft en de anders zich maar moet schikken, maar er zijn best een hoop mensen die de traditionele rolverdeling en alles wat daar bij hoort best wel OK vinden.

Dat kan je boos maken (doe ik soms ook wel), je kunt proberen daar wat aan te doen (yeay! actie!), maar er is geen enkele reden om jezelf er onzeker van te voelen. Als 1/3 van de kerels er zo over denkt hoef je alleen de resterende 2/3 dus maar te bekijken.
Kijk, ik ben sterk genoeg om dan voor mezelf te kiezen en te denken "liever alleen dan met iemand die mij verbaal mishandelt". Want dat is het gewoon. Maar ik sta ook voor de klas en zie jonge meiden tradwifecontent kijken en meegezogen worden in een illusie van een lui luxeleventje, terwijl ze elk moment uit hun huis geschopt kunnen worden als ze geen inkomen hebben en volledig afhankelijk zijn. Dat vind ik zeer zorgelijk. Dat werkt mishandeling in de hand, want als jij geen eigen geld hebt en afhankelijk bent kan zo'n man je vanalles aan doen en moet jij het slikken. Andersom ook, een man zonder inkomen, opleiding, en eigen geld moet al gauw kiezen tussen dakloosheid of accepteren dat zijn vrouw vreemdgaat en hem slaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Ansa op 08-06-2024 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:15:
Zij, derde persoon meervoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
CH4OS schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:27:
[...]
Zij, derde persoon meervoud?
Mannen op datingapps die zichzelf dominant noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:23:
Ik swipe rechts op emotioneel volwassen mannen die er verzorgd uit zien (hygiene, flatterende kleding, redelijk fit), een goede baan en opleiding hebben, geen kinderen, en meer over zichzelf vertellen dan "just ask".
Alfa mannetjes dus ;)

Je zoekt tussen 30-45, de meeste 'normale mannen, guy next door' in die leeftijd hebben een relatie, kinderen en vinexwoning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:28:
Dat snap ik, maar degene op wie ik reageerde blijkbaar niet zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:29:
[...]

Alfa mannetjes dus ;)

Je zoekt tussen 30-45, de meeste 'normale mannen, guy next door' in die leeftijd hebben een relatie, kinderen en vinexwoning.
Ik wil geen kinderen. En relaties gaan stuk. Kijkend naar mijn vrienden zitten er twee in een huwelijk,de rest is gescheiden of weer single. Veel willen ook geen kinderen. Ik heb zelf ook een stuk of 5 relaties gehad.

Normaal vind ik iemand die gewoon een handvol vrienden heeft, hobby's en interesses naast een stabiele carriere, en die een leuk gesprek kan sturen. Itt de zolderkamernerd met sociale angst of de Jersey Shore sportschoolboy.

[ Voor 3% gewijzigd door Ansa op 08-06-2024 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:47
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:23:
[...]

Ook weer zo'n gekke vraag.

Ik wil een proactieve man. Niet iemand die in zijn broek schijt vooraf aan een date, niet iemand die mij commandeert. De normale guy next door dus.
Je zoekt de speld in de hooiberg. Dat wordt nog een interessante zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Trichoglossus schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:32:
[...]

Je zoekt de speld in de hooiberg. Dat wordt nog een interessante zoektocht.
Mijn leven is een hel als ik een man met kinderen date. Ik vind het vreselijk: constant moeten aanpassen aan bemoeizuchtige exen, niet mogen meebeslissen in de opvoeding, etc etc. Dan liever alleen met katten.

Verzorgd zijn en gestudeerd hebben lijkt me toch eerder de norm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het valt mij juist op dat er op Hinge veel vrouwen om 'masculiene, traditionele mannen' vragen. (Tot mijn verbazing overigens.)

Dus, tja. Lijkt mij goed op elkaar aansluiten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:16
Nog snel even reageren voordat deze ook gesloten wordt door zo’n dominante admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 19:15

Dido

heforshe

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:26:
Kijk, ik ben sterk genoeg om dan voor mezelf te kiezen en te denken "liever alleen dan met iemand die mij verbaal mishandelt". Want dat is het gewoon. Maar ik sta ook voor de klas en zie jonge meiden tradwifecontent kijken en meegezogen worden in een illusie van een lui luxeleventje, terwijl ze elk moment uit hun huis geschopt kunnen worden als ze geen inkomen hebben en volledig afhankelijk zijn. Dat vind ik zeer zorgelijk.
Oh, die zorg deel ik met je! Zelfs als man die achter een PC zit in plaats van voro een klas staat.

Maar het is denk ik wel gezond om je persoonlijke relatie-eisen (die je, voor zover ik zie, redelijk scherp hebt, en waar je je mannetje wel staat) niet direct te koppelen aan wat je (denk ik terecht) ervaart als een stuk maatschappelijke verantwoordelijkheid die je voelt als docent en als mens.

Dus deal met je dominante kerels in de apps door ze te negeren, en bedenk daarbuiten wat je zou kunnen doen om die kids (het probleem ligt echt niet alleen bij die meiden die zich door waanbeelden laten verleiden!) een wat minder gedateerde kijk op de werkelijkheid te verschaffen :)

offtopic:
Ik moet nu om de een of andere reden denken aan de krantenkop "Famous international human rights lawyer Amal Alamuddin marries actor." Die had het goed voor elkaar, en George was kennelijk ook niet op zoek naar een mokkel dat alleen maar deed wat hij zei.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:28:
[...]
Wat ik lastig vind in dezen is dat je dominant in het dagelijks leven verwart met dominant in bed. Dat kunnen wel degelijk twee verschillende vormen van dominantie zijn die los van elkaar kunnen bestaan. Het lijkt me wijs om te achterhalen wat de aangever bedoelt met z'n dominantie en hoe zich dat uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hoevenpe
Heel misschien dat 'normale mannen' terugdeinzen als ze het gesprek aangaan, ik voel veel frustratie en verbale agressie. Verleden dat z'n sporen nagelaten heeft.

Niet echt de basis voor een stabiele warme relatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
sOid schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:35:
Het valt mij juist op dat er op Hinge veel vrouwen om 'masculiene, traditionele mannen' vragen. (Tot mijn verbazing overigens.)

Dus, tja. Lijkt mij goed op elkaar aansluiten.
Verschrikkelijk. Ik snap het echt niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:40:
[...]

Overigens verbaas ik me er ook over hoeveel vrouwen aangeven spiritueel te zijn en hoe genormaliseerd drugsgebruik is.

Maar goed, </offtopic>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:39:
Heel misschien dat 'normale mannen' terugdeinzen als ze het gesprek aangaan, ik voel veel frustratie en verbale agressie. Verleden dat z'n sporen nagelaten heeft.

Niet echt de basis voor een stabiele warme relatie...
Huh? Ik ga het gesprek niet aan, ik swipe alleen. En zie dit dus op hun profielen. Deze mannen krijgen geen kans om met mij te praten.

En ja: ik heb een ex gehad die mij inderdaad finabcieel, fysiek,en verbaal mishandelde. Juist daarom vind ik het zo zorgwekkemd dat due vrouwen het gevaar niet zien. Want een goede gast zal het nooit fijn vinden om overal controle op uit te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-06 01:07

Barrycade

Through the...

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:40:
[...]

Waarvan notie, slotje er op dan.

Maar gewoon nieuwsgierig: hoe omschrijf jij je dan op die apps? In dat specifieke veldje/vakje? (Geen idee hoe dat werkt met apps al sinds mijn 18e met dezelfde vrouw, gewoon in de disco ontmoet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
sypie schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:39:
[...]

Wat ik lastig vind in dezen is dat je dominant in het dagelijks leven verwart met dominant in bed. Dat kunnen wel degelijk twee verschillende vormen van dominantie zijn die los van elkaar kunnen bestaan. Het lijkt me wijs om te achterhalen wat de aangever bedoelt met z'n dominantie en hoe zich dat uit.
Ook dominant in het leven vult ze wel op de meest negatieve manier mogelijk in. En dan afvragen waarom iemand zich zo zou omschrijven. Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Barrycade schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:43:
[...]

Waarvan notie, slotje er op dan.

Maar gewoon nieuwsgierig: hoe omschrijf jij je dan op die apps? In dat specifieke veldje/vakje? (Geen idee hoe dat werkt met apps al sinds mijn 18e met dezelfde vrouw, gewoon in de disco ontmoet).
Er is geen vakje. Dit staat in hun profiel. Ik vertel wie ik ben, wat ik zoek, en wat ik niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:42:
Huh? Ik ga het gesprek niet aan, ik swipe alleen. En zie dit dus op hun profielen. Deze mannen krijgen geen kans om met mij te praten.
Vroeger op relatieplanet was dat echt anders. Wellicht een andere site proberen, zou Lexa nog bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Sissors schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:43:
[...]

Ook dominant in het leven vult ze wel op de meest negatieve manier mogelijk in. En dan afvragen waarom iemand zich zo zou omschrijven. Tja.
In bed moeten mensen zelf weten.

Wat vind jij dominant in het leven dan? Ik zie een Jordan Peterson/Tate voor me.

Succesvol=/= dominant.
Proactief=/= dominant.
Zelfverzekerd=/=dominant.
Gedreven=/= dominant.

Die dingen zijn sexy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:46:
[...]
Die dingen zijn vind ik sexy.
Gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Zijn er vrouwen die een natte poes krijgen van een sulletje dan? Een zonder sociale vaardigheden, toekomstplannen, die overal afwachtend toekijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 16:39
Als ik programma's kijk als 'lang leve de liefde' is een veel gehoorde opmerking van vrouwen: "ik ga over je heen lopen", "ik wil tegengas" etc. Denk dat veel mannen hun profiel proberen te vormen op zo'n manier dat ze überhaupt een match (kans) krijgen, denk dat je analyse klopt dat als je het zelf neerzet je het zelden bent (of je krijgt het vaak te horen, dan waarschijnlijk ben je dan een eikel). :)

[ Voor 10% gewijzigd door talkatoo op 08-06-2024 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Nou ja, je noemt 4 kenmerken terwijl er nog veel meer zijn. Er zijn vast soortgenoten van je die daar wél op vallen omdat andere kenmerken belangrijker zijn voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
talkatoo schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:48:
Als ik programma's kijk als 'lang leve de liefde' is een veel gehoorde opmerking van vrouwen: "ik ga over je heen lopen", "ik wil tegengas" etc. Denk dat veel mannen hun profiel proberen te vormen op zo'n manier dat ze überhaupt een match (kans) krijgen, denk dat je analyse klopt dat als je het neerzet je het zelden bent. :)
Ik heb een paar afleveringen gezien en dat soort mannen zijn ook vreselijk. Van die angstige kwenen.

Wat is er mis met gewoon normaal doen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• __R__
  • Laatst online: 20:05
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:49:
[...]

Niks. Zou je eens moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
[...]

In bed moeten mensen zelf weten.

Wat vind jij dominant in het leven dan? Ik zie een Jordan Peterson/Tate voor me.
Maar misschien moet jij eerst uitzoeken dan hoe andere daarin staan? Voor je zulk soort extreme dingen gaat invullen.

En gezien ik zelf me niet zou omschrijven als dominant, laat ik het antwoord over aan bijvoorbeeld het eerste resultaat op Google: https://lifearchitekture....ste-gezonde-balans-vinden. Dat is toch wel een ietwat subtielere invulling ervan dan wat jij gebruikt. Je kan dominant zijn in een relatie zonder met mensenhandel te beginnen.

Anyway, ik zie ook genoeg uitspraken in profielen van vrouwen terugkomen waarvan ik denk: Wie zit hier nou op te wachten. Maar goed, dan scroll ik verder. Als ik jou was zou ik je wat meer focussen op die andere 2/3de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
sypie schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:49:
Nou ja, je noemt 4 kenmerken terwijl er nog veel meer zijn. Er zijn vast soortgenoten van je die daar wél op vallen omdat andere kenmerken belangrijker zijn voor ze.
Mijn theorie is dat mensen die anderen willen overheersen zelf erg onzeker zijn. Bijvoorbeeld toen ik nadacht over mijn klassenmanagement en besefte dat ik uit angst handelde en daarom alles wilde dichttimmeren. Zo werkt dat ook in relaties. Ze hebben een laag zelfbeeld en dwingen daarom respect af ipv er relaxed en zelfverzekerd te staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
Succesvol=/= dominant.
Proactief=/= dominant.
Zelfverzekerd=/=dominant.
Gedreven=/= dominant.

Die dingen zijn sexy.
En dat weten die mannen, bewust van hun 'marktwaarde' en mede daarom na al die jaren nog steeds single en kinderloos.

Niet willen binden, succesvol en zelfstandig. Als ze hadden gewild hadden ze allang achter een kinderwagen gelopen, hun single leven en bewuste keus. Jij vindt een man met gezin waarschijnlijk niet sexy, heb je iets aangevinkt waardoor je vooral dat soort mannen te zien krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04
Het ligt natuurlijk ook wel aan je eigen associatie met/interpretatie van dominant. Kennelijk heb je er een dermate ervaring mee dat je iedereen die zich zo benoemt per definitie een rode vlag vindt. En dat is prima toch? Dan moet je ze lekker vermijden. Alleen maar fijn dat het van tevoren duidelijk is, het is maar net hoe je ernaar kijkt...

Maar je lijkt vol te zitten met vooroordelen. Alleen al je opmerking over wie er opgewonden raakt van iemand zonder toekomstplannen. Voor sommigen is dat dus gewoon prima. Je moet je eigen behoeften niet projecteren op de wereld. Op elk potje past een deksel, sommige moeten wat langer zoeken.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Sissors schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:51:
[...]

Maar misschien moet jij eerst uitzoeken dan hoe andere daarin staan? Voor je zulk soort extreme dingen gaat invullen.

En gezien ik zelf me niet zou omschrijven als dominant, laat ik het antwoord over aan bijvoorbeeld het eerste resultaat op Google: https://lifearchitekture....ste-gezonde-balans-vinden. Dat is toch wel een ietwat subtielere invulling ervan dan wat jij gebruikt. Je kan dominant zijn in een relatie zonder met mensenhandel te beginnen.

Anyway, ik zie ook genoeg uitspraken in profielen van vrouwen terugkomen waarvan ik denk: Wie zit hier nou op te wachten. Maar goed, dan scroll ik verder. Als ik jou was zou ik je wat meer focussen op die andere 2/3de.
Ja, ik hoef geen leider. Ik ben zelf meer dan bekwaam om verstandige keuzes en plannen te maken. Ik wil een gelijke. Die site vind ik dus behoorlijk creepy.

Wat vind jij dan raar bij de dames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Arjan90 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:53:
Het ligt natuurlijk ook wel aan je eigen associatie met/interpretatie van dominant. Kennelijk heb je er een dermate ervaring mee dat je iedereen die zich zo benoemt per definitie een rode vlag vindt. En dat is prima toch? Dan moet je ze lekker vermijden. Alleen maar fijn dat het van tevoren duidelijk is, het is maar net hoe je ernaar kijkt...

Maar je lijkt vol te zitten met vooroordelen. Alleen al je opmerking over wie er opgewonden raakt van iemand zonder toekomstplannen. Voor sommigen is dat dus gewoon prima. Je moet je eigen behoeften niet projecteren op de wereld. Op elk potje past een deksel, sommige moeten wat langer zoeken.
Vooroordelen of levenservaring? Wat als jij een meid tegen komt die zegt: :" ik heb geen opleiding, geen ambitie, draag niks bij aan het huishouden, wil alleen kinderen baren maar ook niet echt opvoeden, en alleen maar shoppen van jouw geld terwijl jij alles doet en regelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:54:
[...]

Ja, ik hoef geen leider. Ik ben zelf meer dan bekwaam om verstandige keuzes en plannen te maken. Ik wil een gelijke. Die site vind ik dus behoorlijk creepy.

Wat vind jij dan raar bij de dames?
En sommige willen wel een leider en volgen die liever. Dat is heel wat anders dan iemand willen die bijbeunt in de mensenhandel en je graag vernedert. Dat jij dat niet wil is helemaal prima, maar andere staan er anders in.

Wat betreft die laatste, het aantal spirituele vrouwen wat iemand anders noemde is wel heel hoog. Maar los daarvan ga ik nu niet dit hele topic veranderen in vreemde dingen in dating profielen van vrouwen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 08-06-2024 17:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:49:
[...]

Rijst de vraag "wat is normaal"? :?
Voor wie en wat en afgezet tegen [?]?

dit topic en de door de TS andere gestarte topics vind ik persoonlijk ook niet echt helemaal 'normaal' ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:48:
Zijn er vrouwen die een natte poes krijgen van een sulletje dan? Een zonder sociale vaardigheden, toekomstplannen, die overal afwachtend toekijkt?
Geen toekomstplannen...

Een gezin stichten, leuke baan en bijbehorend huis noem ik toch echt met de toekomst bezig zijn. Meer dan mannen die vooral in de gym hangen en met hun uiterlijk bezig zijn.

Als de relatie strandt heeft zo'n 40 jarige man vaak kinderen, dat is een sulletje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:12
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 16:57:
Wat wel aantrekkelijk is, is proactiviteit, respect, en drive. Een gelijkwaardige partner. Iemand die seksueel het heft in handen neemt,maar ook zichzelf durft over te geven.
Spreek voor uzelf ;) er zijn velen smaken op dit gebied.

Dominant staat trouwens niet gelijk aan verbaal mishandelen en het staat eveneens niet gelijk aan het internet fenomeen 'alpha zijn' (dat alpha zijn bestaat eigenlijk niet eens).

Zonder iemand die meer onderdanig is, ofwel submissive, valt er niets te doen met dat 'dominante'. Jij bent duidelijk geen sub, dus zijn die figuren niet voor jou bedoelt. Swipe, next, klaar.

De wereld hoeft zich niet aan jou smaak aan te passen, he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:55:
[...]

Vooroordelen of levenservaring? Wat als jij een meid tegen komt die zegt: :" ik heb geen opleiding, geen ambitie, draag niks bij aan het huishouden, wil alleen kinderen baren maar ook niet echt opvoeden, en alleen maar shoppen van jouw geld terwijl jij alles doet en regelt?
Het gaat niet over mij en je vergelijking slaat nergens op, jij noemde het voorbeeld van een sulletje waar niemand gelukkig van wordt. Nu noem je een heel ander voorbeeld. En ook in dat geval zullen er mannen zijn die daar gelukkig van worden, bijvoorbeeld omdat ze aanzien/status willen en bijv. een knappe vrouw (subjectief) aan dat plaatje voldoet en ze de rest voor lief nemen, of het gewoon ook prima vinden. Of om welke reden dan ook. Dus ja, nog steeds een vooroordeel. Het lijkt wel alsof je je niet kan voorstellen dat iedereen anders is en dus andere behoeftes heeft.

Leven en laten leven.

[ Voor 4% gewijzigd door Arjan90 op 08-06-2024 18:04 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Sissors schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:57:
[...]

En sommige willen wel een leider en volgen die liever. Dat is heel wat anders dan iemand willen die bijbeunt in de mensenhandel en je graag vernedert. Dat jij dat niet wil is helemaal prima, maar andere staan er anders in.

Wat betreft die laatste, het aantal spirituele vrouwen wat iemand anders noemde is wel heel hoog. Maar los daarvan ga ik nu niet dit hele topic veranderen in vreemde dingen in dating profielen van vrouwen ;)
Ik zie ook spirituele mannen of sukkels die praten over hun love language.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Arjan90 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:02:
[...]

Het gaat niet over mij en je vergelijking slaat nergens op, jij noemde het voorbeeld van een sulletje waar niemand gelukkig van wordt. Nu noem je een heel ander voorbeeld. En ook in dat geval zullen er mannen zijn die daar gelukkig van worden, bijvoorbeeld omdat ze aanzien/status willen en bijv. een knappe vrouw (subjectief) aan dat plaatje voldoet en ze de rest voor lief nemen, of het gewoon ook prima vinden. Of om welke reden dan ook. Dus ja, nog steeds een vooroordeel. Het lijkt wel alsof je je niet kan voorstellen dat iedereen anders is en dus andere behoeftes heeft.

Leven en laten leven.
Ik kan me dat voorstellen, maar niet dat dat emotioneel volwassen mensen zijn nee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:04:
[...]

Ik zie ook spirituele mannen of sukkels die praten over hun love language.
In jouw ogen zijn alle mannen dominant of sukkeltjes

Waarom ga je niet gewoon op een sybian zitten??

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Is.. is de HK weer aan het lekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
eric.1 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:02:
[...]

Spreek voor uzelf ;) er zijn velen smaken op dit gebied.

Dominant staat trouwens niet gelijk aan verbaal mishandelen en het staat eveneens niet gelijk aan het internet fenomeen 'alpha zijn' (dat alpha zijn bestaat eigenlijk niet eens).

Zonder iemand die meer onderdanig is, ofwel submissive, valt er niets te doen met dat 'dominante'. Jij bent duidelijk geen sub, dus zijn die figuren niet voor jou bedoelt. Swipe, next, klaar.

De wereld hoeft zich niet aan jou smaak aan te passen, he.
Waarom zou je opgewonden raken van iemand die passief is? Ik vraag me dit af. Is zo iemand dan echt gelukkig? Is diegene enorm onzeker/angstig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Amusant draadje op de zaterdagmiddag, maar kan TS niet heel serieus meer nemen.

Zoekt de perfecte man, zonder zich te realiseren dat ze zelf misschien niet de 'perfecte vrouw' is. Wil geen dominant in bed, maar wel iemand die zichzelf daar laat gaan en de spreekwoordelijke(?) touwtjes in handen heeft.

Does not compute...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
RaZ schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:05:
[...]

In jouw ogen zijn alle mannen dominant of sukkeltjes

Waarom ga je niet gewoon op een sybian zitten??
Nee hoor, er is ook een normale categorie. Mannen die hun partner als gelijke zien en behandelen. Die over hun wensen praten als twee volwassenen. Die hun emoties op een gezonde manier uiten. Die gelijkwaardig bijdragen aan inkomsten en het huishouden. Aka het merendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:07:
[...]

Waarom zou je opgewonden raken van iemand die passief is? Ik vraag me dit af. Is zo iemand dan echt gelukkig? Is diegene enorm onzeker/angstig?
Er zijn zat vrouwen die het fijn vinden om te 'moederen' bij hun partner. Dus daar past ongetwijfeld een meer passieve man bij.

Ik wil oprecht niet lullig zijn, maar ben je niet op zoek naar een schaap met 5 poten? Heb het gevoel dat er bijna niemand aan jouw hoge eisen kan voldoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Laatst online: 18:33
TS moet nog uit de kast komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:54

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hey, Ansa is in ieder geval heel duidelijk met enkele rode vlaggen aan het wapperen, wel zo eerlijk naar potentieel geinteresseerden :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:47
Ga gewoon lekker sporten, sociale dingen doen, wat dan ook. Lijkt me nuttiger dan op datingsites rond te hangen op zoek naar de perfecte man voor jou.
TS heeft heel veel eisen, succes met je zoektocht. Het zal niet mee vallen om een man te scoren die aan al die eisen moet en wil voldoen.

Toch nog een amusant draadje voordat er een slotje op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Laatst online: 01-06 16:39
@Ansa ik merk bij jou veel frustratie over het vinden van een geschikte man (ook gezien je andere topics), ben je er niet teveel mee bezig? Met een sociaal leven moet het vanzelf wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:09:
Nee hoor, er is ook een normale categorie. Mannen die hun partner als gelijke zien en behandelen. Die over hun wensen praten als twee volwassenen. Die hun emoties op een gezonde manier uiten. Die gelijkwaardig bijdragen aan inkomsten en het huishouden. Aka het merendeel.
En die zijn meestal getrouwd en hebben kinderen...

Je snapt dat die zelfstandige succesvolle kinderloze gespierde mannen niet zitten te wachten op het woord 'huishouden'... :P

[ Voor 13% gewijzigd door hoevenpe op 08-06-2024 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:12
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:07:
[...]

Submissive is niet gelijk aan passief.

Mensen zijn nu eenmaal anders. Andere wensen, andere smaken, andere .. alles. Dit concept lijkt me niet onbekend?

P.s. ren gewoon weg van die datingsites. Die zijn er niet om een goede match voor je te vinden...

[ Voor 10% gewijzigd door eric.1 op 08-06-2024 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Wat maak je je druk om die minderheid dan? Het is zaterdagavond en mooi weer. Misschien moet je iets anders gaan doen dan een topic maken en de avond weg te F5en.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
GioStyle schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:09:
TS moet nog uit de kast komen. :D
Ik ben openlijk bi en hoef ook geen dominante vrouw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
talkatoo schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:11:
@Ansa ik merk bij jou veel frustratie over het vinden van een geschikte man (ook gezien je andere topics), ben je er niet teveel mee bezig? Met een sociaal leven moet het vanzelf wel goed komen.
Mwah, dat laatste is denk ik ook weer niet zo makkelijk, er zijn er genoeg die op hun 40ste bedenken dat ze nu wel erg laat zijn willen ze nog een gezin hebben.

Mij verbaasd het eigenlijk dat TS geen dominante partner wil. Laten we wel wezen gebaseerd op ook eerdere topics is TS nogal onzeker. En dat is niet het einde van de wereld, kan je ook aan werken. Maar ze wil niet een dominante man die de leiding meer neemt. Ze wil niet een man die ook onzeker is, want daar knapt ze hard op af. En ik begrijp geheel dat je gewoon gelijk in een relatie wil zijn. Maar TS is dan wel erg onzeker zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
eric.1 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:13:
[...]

Submissive is niet gelijk aan passief.

Mensen zijn nu eenmaal anders. Andere wensen, andere smaken, andere .. alles. Dit concept lijkt me niet onbekend?

P.s. ren gewoon weg van die datingsites. Die zijn er niet om een goede match voor je te vinden...
Leg het dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
@Ansa zit je te trollen?

Het is je in ieder geval gelukt om de meute over bdsm te laten discussiëren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:05:
[...]

Ik kan me dat voorstellen, maar niet dat dat emotioneel volwassen mensen zijn nee.
Dan ga je toch op zoek naar een ander? :O Dat jij ze niet emotioneel volwassen vind, is aan jou. Misschien vinden ze jou wel niet emotioneel volwassen omdat jij ze al veroordeelt zonder ze te kennen.

Ik swype even verder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Sissors schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:15:
[...]

Mwah, dat laatste is denk ik ook weer niet zo makkelijk, er zijn er genoeg die op hun 40ste bedenken dat ze nu wel erg laat zijn willen ze nog een gezin hebben.

Mij verbaasd het eigenlijk dat TS geen dominante partner wil. Laten we wel wezen gebaseerd op ook eerdere topics is TS nogal onzeker. En dat is niet het einde van de wereld, kan je ook aan werken. Maar ze wil niet een dominante man die de leiding meer neemt. Ze wil niet een man die ook onzeker is, want daar knapt ze hard op af. En ik begrijp geheel dat je gewoon gelijk in een relatie wil zijn. Maar TS is dan wel erg onzeker zelf.
Ik ben niet erg onzeker hoor. Ik ben onzeker over klassenmanagement geweest en ik zat een tijd in een dip. Nu gaat het weer een stuk beter met me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Arjan90 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:15:
[...]

Dan ga je toch op zoek naar een ander? :O Dat jij ze niet emotioneel volwassen vind, is aan jou. Misschien vinden ze jou wel niet emotioneel volwassen omdat jij ze al veroordeelt zonder ze te kennen.

Ik swype even verder :+
Iedereen veroordeelt elkaar op datingapps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
We zitten hier alleen niet op een datingsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
We kunnen wel even een profiel schetsje maken van Ansa toch.....

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:16
hoevenpe schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:15:
@Ansa zit je te trollen?

Het is je in ieder geval gelukt om de meute over bdsm te laten discussiëren. :+
“Doordeweeks is Hans een doodgewone systeembeheerder, maar in het weekend is hij Ansa op een techforum”

Jambers stem er even bij denken

[ Voor 5% gewijzigd door Johan Bogle op 08-06-2024 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Sissors schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:15:
[...]

Ik wil geen gezin, of ooit nog samenwonen. Ik wil een LAT-relatie met een man met minimaal hbo-niveau, een 9-5 baan, en een eigen leven. Lijkt me niet zo extreem. Iedereen in mijn omgeving voldoet daar aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Arjan90 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:17:
Dat was ooit wel een succesvolle 1 april grap.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Als iedereen even een fototje post kan dat maar zo veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
ppeterr schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:17:
We kunnen wel even een profiel schetsje maken van Ansa toch.....
Doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:17:
[...]

Ik wil geen gezin, of ooit nog samenwonen. Ik wil een LAT-relatie met een man met minimaal hbo-niveau, een 9-5 baan, en een eigen leven. Lijkt me niet zo extreem. Iedereen in mijn omgeving voldoet daar aan.
Zet een linkje van dit topic in je profiel, en je blijft voor zeker eenzaam en alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

De Nelis

en anders maar niet...

Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:17:
[...]
Iedereen in mijn omgeving voldoet daar aan.
Maar niemand wil? Weird.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
evilution schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:18:
[...]

Dat was ooit wel een succesvolle 1 april grap.
Ah dat was ik vergeten die was heel leuk! Maar het is geen 1 april. Toch? Toch?! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
Iedereen die je tegenkomt verdoordeelt je bij een eerste indruk. Zo is de mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansa
De Nelis schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:19:
[...]

Maar niemand wil? Weird.
Waarom ik niet met mijn vrienden wil daten:
1. Kinderwens
2. Te passief
3. Geen fysieke aantrekkingskracht van mijn kant (en wellicht ook van hun kant, al hebbem de meesten ooit in het begin wat geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ansa schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:19:
[...]

Iedereen die je tegenkomt verdoordeelt je bij een eerste indruk. Zo is de mens ben ik.
Ik heb het even aangepast voor je zodat het beter klopt. Sorry, maar we kunnen net zo goed tegen een muur praten.

[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 08-06-2024 18:21 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.