Mijn tip:
Ga naar je VvE beheerder toe, dat is ook meteen de kennishouder en vraag die om advies.
Als de nieuwe wetgeving er komt (of al is?), dan kan het zijn dat je alleen een melding moet doen bij de VvE en dat de VvE wel bepaalde voorwaarden mag stellen aan de installatie, maar het niet mag verbieden.
En anders zet je het nog een keer op de VvE vergadering en kom je met de juiste bronnen aan. Een poging om het te blokkeren zal dan meestal al direct stranden, de VvE beheerder zal er tegen adviseren en als ze daarna nog niet toegeven is de stap naar de rechter ook logisch. Wat dan eigenlijk alleen nog maar een formaliteit wordt als je gewoon gelijk hebt volgens de wet.
Daar zou ik nog het volgende aan toevoegen :
Beste VVE leden , ik ben van plan om de rechter om uitsluitsel te vragen daar enkele personen binnen de VVE mij het recht willen ontzeggen om mijn auto op te laden via mijn eigen stroomvoorziening.
In mijn ogen is dit onterecht en gevoed uit onwetendheid volgens diverse artikelen en informatie stromen heb ik dit recht wel degelijk, uiteraard wanneer dit tot een rechtszaak komt zal ik in dat geval al mijn huidige onkosten , dervingen en de voor de rechtszaak te maken kosten op onze VVE moeten gaan verhalen.
Dit omdat men mij het laden misgunt, helaas zie ik geen andere keuze meer na de huidige gang van zaken
Indien u er GEEN probleem mee heeft dat ik mijn auto op eigen parkeerplaats en met eigen stroomvoorziening zal opladen en aldus geen extra onnodige kosten voor de VVE en aldus uzelf wenst kunt u mij dan een e-mail versturen / ingevuld formulier in de brievenbus van nr XXX waarin u aangeeft hier geen probleem in te zien?
Indien ik niet +50% van de stemmen haal voor datum ##### zal ik helaas genoodzaakt zijn om het juridische traject te gaan starten en aldus bij een gelijk van de rechter mijn onkosten en dervingen op u als mede leden van de VVE moeten gaan verhalen.
Wedden dat dit effect heeft?

nee vrienden zul je er bij de tegenstanders niet mee maken dat wel
[
Voor 0% gewijzigd door
MPCoreDeveloper op 20-06-2024 13:43
. Reden: nog even wat dieper raken op de persoon >:) ]