Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PokePower
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01 00:01
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone met goede camera .

Wat is je budget?
Rond de 500/600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Eigenlijk wat een gewone smartphone kan. Bellen, appen, wat low graphic games en vooral ook fotos maken

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf probeer ik altijd niet voor de standaard merken te gaan en opzoek te gaan naar nieuwere merken of minder bekende.
Zelf heb ik de Pixel 8a gevonden, maar deze vind ik kwa scherm best wel klein. Ik gebruik nu zelf de Oppo Find X3 Lite en dit vind ik een ideaal formaat.
Zelf ook gekeken of de nieuwe Find series gaan uitkomen in Nederland, maar daar is nog geen beslissing over gevallen.
Nothing Phone ook gevonden, maar kan daar nog geen goede reviews over vinden m.b.t. de camera. De OnePlus 12R lijkt een goede keus, maar heb het idee dat die te groot in de hand ligt. Tevens is de Nord 4, bevestigd, maar weet niet of die goede camera krijgt.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zie bovenstaande .

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door PokePower op 06-06-2024 00:04 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:38

_Apache_

For life.

Ik heb sinds kort de Oppo Find X5. Na ik ene P30 heb gebruikt.
Prima telefoon die Oppo. Ruim binnen je budget.
Maakt goede foto's
product: OPPO Find X5

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:03
Nieuwe Find en Reno komen wel hierheen, was toevallig gisteren hier op de website gemeld:
nieuws: OPPO brengt Find X- en Reno12-series wereldwijd uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PokePower
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01 00:01
Dankjewel voor jullie reacties? Kan ik niet wachten dat er een nieuwe Oppo Find series naar Nederland komt? Hoe zit het precies met het update beleid nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:03
PokePower schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 00:10:
Dankjewel voor jullie reacties? Kan ik niet wachten dat er een nieuwe Oppo Find series naar Nederland komt? Hoe zit het precies met het update beleid nu?
Laatste Find x5 had 5 jaar, goedkopere modellen korter, geen idee wat ze nu doen met de nieuwe modellen. Denk dat je het op moet zoeken of vragen aan Oppo na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
PokePower schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 00:10:
De Find X reeks is wel meer dan dubbel je genoemde budget. Er is geen Lite variant meer en als je gaat wachten is dat wel tot minimaal begin volgend jaar. De Reno 12 Pro komt nog deze zomer uit en lijkt ook een prima camera toestel te zijn en past goed bij je budget.

Het update beleid van de Find X reeks is inderdaad 5 jaar. En de Reno reeks krijgt waarschijnlijk 4 jaar aan beveiligingsupdates.
Pagina: 1