Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsbezorger.
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 18-06-2024
Hoi allemaal,

Kort samengevat: ik ben bezig met een grote schoonmaak bij mij thuis en heb twee laptops (MacBook Air 2016 en een retina MacBook Pro 2014) die al jaren ongebruikt liggen. Beide laptops ben ik nu aan het terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Aangezien ik binnenkort op vakantie ga en uit ervaring weet hoe lang het kan duren voordat ik ze op Marktplaats of hier op Vraag & Aanbod verkocht krijg: welke van deze twee tweedehandszaken raden jullie aan of zijn het meest betrouwbaar om mijn laptop aan te verkopen voor wat extra vakantiegeld? :)

Ik weet dat ik op Marktplaats veel meer kan krijgen, maar elke extra euro voor mijn vakantie is welkom. Daarnaast moeten die winkels ook wat winst maken en hun huur betalen, dus vind ik het niet erg om daar minder te krijgen. Ik wil vooral weten of ze betrouwbaar zijn.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien dit onderwerp niet Apple-specifiek is, past dit topic beter in het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

MS > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsbezorger.
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 18-06-2024
Daedalus schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:32:
[mbr]Aangezien dit onderwerp niet Apple-specifiek is, past dit topic beter in het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

MS > SF[/]
Helemaal prima, dank je wel voor de moderatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-05 07:54
Ik heb alleen een paar keer gehandeld met CeX. Dat ging zoals ik had verwacht. Ik lever het product in, zij controleren en wipen het en ik krijg het geld in mijn hand gedrukt. Dit was wel in één van hun winkels. Inleveren met verzending heb ik niet gedaan.

Maargoed, via Google kom je op Trustpilot uit en daar zijn er genoeg die hun ervaring delen: https://nl.trustpilot.com/review/nl.webuy.com

[ Voor 39% gewijzigd door SacreBleu op 06-06-2024 13:55 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth-Kova
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-04 19:24
Ik heb tevens goede ervaring met Sobby.
Betalen ook snel uit (handig als je op korte tijd op vakantie gaat en het geld nodig heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HakanT
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-01 19:02
Darth-Kova schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 13:08:
Ik heb tevens goede ervaring met Sobby.
Betalen ook snel uit (handig als je op korte tijd op vakantie gaat en het geld nodig heb)
Sobby koopt geen oude macbooks in,
In ieder geval niet ouder als 2017
Pagina: 1