In mijn zoektocht naar een manier om mijn privacy enigszins te beschermen op internet heb ik ondertussen al best wat stappen gezet. In nogal wat artikelen lees ik dat de Brave-browser één van de beste browsers is voor wat betreft bescherming van jouw privacy. Dit alles maakte dat ik vol vertrouwen met Brave aan de slag ben gegaan. Maar een aantal zaken begrijp ik niet helemaal. Kan iemand mij daar antwoorden op geven. Startpunt bij alle opmerkingen en vragen is privacy.
Na installatie en opstarten van Brave, krijg ik gelijk een popup van iets dat Brave Beloningen heet. Advertenties waaraan je kunt verdienen..... Wat betekenen deze rewards in de praktijk? In hoeverre kun je deze club serieus nemen als je kunt verdienen met advertenties?
Na installatie en opstarten van Brave, krijg ik gelijk een popup van iets dat Brave Beloningen heet. Advertenties waaraan je kunt verdienen..... Wat betekenen deze rewards in de praktijk? In hoeverre kun je deze club serieus nemen als je kunt verdienen met advertenties?