Betrouwbare leveranciers serverhardware

Pagina: 1
Acties:
  • 475 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephanheijl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 21:37
Beste professionele IT Tweakers,

Mijn bedrijf wil een nieuwe server aanschaffen, specifiek één met op AI gerichte GPUs (A100, H100).
Welke leveranciers in Nederland ervaren jullie als betrouwbare van server hardware?
Uit mijn onderzoek komen onder andere TWP en Serverdirect als kandidaten in Nederland naar voren.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Uitgaande van TWP en Serverdirect is de keuze op Supermicro gevallen. Een van de standaard merken als het aankomt op maatwerk servers.

Aan je lijstje kan je dan Ahead IT uit België toevoegen, heb daar zelf inmiddels 16 jaar goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephanheijl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 21:37
Dank je voor de tip @_JGC_, Ahead IT zag ik ook al langs komen, maar helaas hebben die geen van deGPUs die ik zoek op vooraad. Ik ben echter wel tevreden over de lijst met prijzen die ze openbaar presenteren.
Supermicro is zeker een serverbouwer die bij ons een goede reputatie heeft, ik zal eens naar hen direct mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holygame
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:03
Ahead-IT gewoon mailen wat de levertijd is, die GPUs zijn erg gewild dus elke leverancier zal ze niet standaard op voorraad hebben verwacht ik. Ahead-IT goede ervaringen mee overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
NCS International heb ik goede ervaring mee voor Supermicro systemen, is een nederlands bedrijf.

Gebruik verder al 20 jaar hoofdzakelijk DELL servers en dat is gewoon echt goed spul, zeer betrouwbaar, kopen kan via Ynvolve. Vraag naar Thanh.

[ Voor 44% gewijzigd door Navi op 02-06-2024 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit gaat niet over de hardware maar over leveranciers.

Move OH -> Shopping Forum

Let echter op dat je topicstart niet voldoet aan het Shopping Forum Beleid - wel zo handig om het aan te passen daarop.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ook hier mis ik een beetje het doel van het topic. Als het om winkelervaringen gaat, zijn er de shopreviews natuurlijk. Zoals ook in Shopping Forum Beleid - Discussie staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling in het Shopping Forum.

Om deze reden doe ik het topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.