Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCuno
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik ben opgevoed met het idee dat je altijd het maximale uit je capaciteiten moet halen. En daar hoorde een studie bij om daarna een baan op niveau te krijgen. Na de universiteit ben ik dan ook altijd blijven doorleren en me blijven ontwikkelen.

Nu had ik laatst een match met iemand die na een jaar hbo was gestopt en jaren callcenterwerk heeft gedaan. Diegene is nu 40+ en verdient eindelijk op niveau. Ik heb dit nooit begrepen. Waarom zou je bewust zo'n rotbaan/rotleven willen? Het is een ding als je door een (geestelijke) handicap uitvalt. Of iets heftigs meemaakt. Diegene was gestopt omdat diegene studeren niet leuk vond. Nou, ik vind de afwas ook niet leuk of de belastingaangifte, maar toch moet het. En zelfs dan kan je het later toch oppakken?! Het was voor mij in elk geval een enorme afknapper. Sommige mensen vinden dat oppervlakkig, ik zie het als een verschil in waarden. Hoe zien jullie dit?

Diegene had trouwens gelogen over een studie op de app. Als mensen eerlijk invullen dat ze geen vervolgopleiding hebben gedaan swipe ik links.

[ Voor 7% gewijzigd door TheCuno op 30-05-2024 11:54 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
je besloot om hiervoor een account aan te maken? (weer een dag-1 account met een gek verhaal)

[ Voor 36% gewijzigd door Farabi op 30-05-2024 11:56 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Ik heb mijn HAVO toentertijd niet afgemaakt en daarna MBO niveau 4 ICT diploma behaald. Ik heb dus geen HAVO en daardoor ook geen HBO. Ik ben full time gaan werken en heb een huis gekocht ( eind 2018 toen de markt nog niet zoals nu is) . Die heb ik vorig jaar goed verkocht en ik zit nu in het huis wat ik altijd heb willen hebben.

Ik ben gelukkig zo. Ik heb geen studieschuld en ik kan elke maand lekker uit eten. Ik kijk mijn serie en mijn sport en ik geniet van m'n gezin. Ik vind het allemaal prachtig, het leven is mooi.

[ Voor 4% gewijzigd door Agent47 op 30-05-2024 11:58 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
TheCuno schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 11:53:
(...) Waarom zou je bewust zo'n rotbaan/rotleven willen?
(...)
:')

Ga even een oordeel over geven over een grote groep mensen geven... Wie ben jij om te zeggen dat zij een rotleven hebben? Wellicht hebben zij daar veel plezier bij. Was het niet Albert Einstein die een makkelijk baantje bij een patentenkantoor had om zo meer tijd over te hebben voor zijn hobby's en eigen studies? Om maar wat te noemen...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:24

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[b]TheCuno in "Mensen die nooit hun studie hebben afgemaakt"Nou, ik vind de afwas ook niet leuk of de belastingaangifte, maar toch moet het.
Wat denk je klein, zo onaantrekkelijk! Ik heb bedienden van bedienden die de afwas en de BD aangifte voor me doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mog op 30-05-2024 12:04 ]

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zie weinig toekomst in dit topic en zal het daarom ook sluiten

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.