Goedemorgen allen,
Binnenkort start de nieuwbouw van mijn woning. Bij deze woning is de volgende warmtepomp aangeboden:
Nefit Bosch - Compress 5800i AWR
https://www.nefit-bosch.n...ompress-5800i-awr#details
Nu heb ik het bericht gekregen dat ze de aangeboden en gevraagde warmtepomp niet kunnen leveren dit jaar. Ze geven ook niet aan wanneer wel. Hierdoor zijn ze genoodzaakt om over te schakelen op een andere warmtepomp. De volgende wordt nu aangeboden:
Alklima / Mitsubishi Electric Ecodan standaard Cylinderunit (koelen en verwarmen) 6 kW SUZ-SWM60 + ERST20D-VM2D
Wellicht relevante informatie:
- Energielabel: A+++;
- Zonnepanelen met een opbrengst van totaal 6.000 kWh;
- Vloerverwarming volledig op begane grond en 1e verdieping;
- 100m2 woonoppervlakte.
Ik probeer de modellen zo goed als ik kan te vergelijken, maar dit lukt me niet echt. Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met één van beiden of mij misschien zouden kunnen helpen met een goede vergelijking?
Je zou me enorm helpen!
Binnenkort start de nieuwbouw van mijn woning. Bij deze woning is de volgende warmtepomp aangeboden:
Nefit Bosch - Compress 5800i AWR
https://www.nefit-bosch.n...ompress-5800i-awr#details
Nu heb ik het bericht gekregen dat ze de aangeboden en gevraagde warmtepomp niet kunnen leveren dit jaar. Ze geven ook niet aan wanneer wel. Hierdoor zijn ze genoodzaakt om over te schakelen op een andere warmtepomp. De volgende wordt nu aangeboden:
Alklima / Mitsubishi Electric Ecodan standaard Cylinderunit (koelen en verwarmen) 6 kW SUZ-SWM60 + ERST20D-VM2D
Wellicht relevante informatie:
- Energielabel: A+++;
- Zonnepanelen met een opbrengst van totaal 6.000 kWh;
- Vloerverwarming volledig op begane grond en 1e verdieping;
- 100m2 woonoppervlakte.
Ik probeer de modellen zo goed als ik kan te vergelijken, maar dit lukt me niet echt. Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met één van beiden of mij misschien zouden kunnen helpen met een goede vergelijking?
Je zou me enorm helpen!
[ Voor 10% gewijzigd door JR25 op 29-05-2024 12:06 ]