Ik zoek een?
Smartwatch met basisfuncties, in ieder geval hartslagmeter.
Wat is je budget?
Ik denk tot de €250.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Momenteel een iPhone en Strava met prima smartphoneband en Airpods tijdens het hardlopen. Maar ik wil trainen met de hartslag zones om zo mijzelf te verbeteren, dus vandaar dat ik dat erbij wil meten. En ook bij sommige Hyrox trainingen is het handig als die meer voor de duur zijn.
Verder zou het mooi zijn als ik er nog muziek mee kan bedienen, maar kan dat ook met m'n Airpods en doe dat niet vaak tijdens hardlopen.
Wel een zonder aparte hartslagmeter band voor om je middel, dat lijkt me vrij onhandig.
En graag eentje die gegevens schrijft naar Apple Health (of via een connect app later, hoeft niet real-time).
Wat heb je zelf al gevonden?
Garmin Forerunner 55 ziet er wel goed en basic uit.
WATCHMARK Unisex Sport Smartwatch en Smartwatch Urban 4 KSIX zien eruit als een Apple Watch rip-off, maar kan nergens reviews ofzo vinden. Dus denk dat dat crap is.
Voorkeur uit gaat naar eentje via Decathlon want heb nog een flinke cadeaubon.
Andere mogelijkheden zagen er vrij crappy uit of weinig informatie over.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog andere geschikte basic sporthorloges?
Welke functies zijn naast hartslag/ritme/zones nog meer belangrijk?
Ik wil de Hyrox ermee gaan doen, en miss wat interval training - maar kan dat ook via Nike app of telefoon.
Smartwatch met basisfuncties, in ieder geval hartslagmeter.
Wat is je budget?
Ik denk tot de €250.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Momenteel een iPhone en Strava met prima smartphoneband en Airpods tijdens het hardlopen. Maar ik wil trainen met de hartslag zones om zo mijzelf te verbeteren, dus vandaar dat ik dat erbij wil meten. En ook bij sommige Hyrox trainingen is het handig als die meer voor de duur zijn.
Verder zou het mooi zijn als ik er nog muziek mee kan bedienen, maar kan dat ook met m'n Airpods en doe dat niet vaak tijdens hardlopen.
Wel een zonder aparte hartslagmeter band voor om je middel, dat lijkt me vrij onhandig.
En graag eentje die gegevens schrijft naar Apple Health (of via een connect app later, hoeft niet real-time).
Wat heb je zelf al gevonden?
Garmin Forerunner 55 ziet er wel goed en basic uit.
WATCHMARK Unisex Sport Smartwatch en Smartwatch Urban 4 KSIX zien eruit als een Apple Watch rip-off, maar kan nergens reviews ofzo vinden. Dus denk dat dat crap is.
Voorkeur uit gaat naar eentje via Decathlon want heb nog een flinke cadeaubon.
Andere mogelijkheden zagen er vrij crappy uit of weinig informatie over.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog andere geschikte basic sporthorloges?
Welke functies zijn naast hartslag/ritme/zones nog meer belangrijk?
Ik wil de Hyrox ermee gaan doen, en miss wat interval training - maar kan dat ook via Nike app of telefoon.
[ Voor 21% gewijzigd door Locolau op 30-05-2024 14:05 ]