Goedemiddag,
Ik heb ervaring met het bouwen van kantoor Pc's en zou graag jullie mening horen over onderstaand:
Mijn neefje wil graag een goeie game PC, en hij moet hoe dan ook ALL White zijn. Ik kwam uit op de volgende specs:
- AMD Ryzen 7 7800 X3D
- NZXT N7 B650E
- Kingston Fury 32 GB RGB (genoeg? of moet dit 64 GB worden?)
- NZXT Kraken Elite 280 RGB
- Lexar NM790 2 TB SSD (Genoeg? of moet dit 4TB worden?)
- Asus TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB (Gigabyte of MSI beter?)
- Corsair RM850 Watt 80 Plus Gold
Games draaien op 1440 over het algemeen. Randapparatuur is verder aanwezig.
Las ergens dat ASUS tegenwoordig niet meer helemaal de kwaliteit is die het ooit was op gebied van MB, geldt dit ook voor de GPU?
Ook ben ik benieuwd hoe je het beste in een game PC de RGB aan kan sturen / synchroniseren? Kan dit met bovenstaande config of zie ik iets over het hoofd? (Hier heb ik dus totaal geen ervaring mee
)
Dank jullie voor het meedenken!
Ik heb ervaring met het bouwen van kantoor Pc's en zou graag jullie mening horen over onderstaand:
Mijn neefje wil graag een goeie game PC, en hij moet hoe dan ook ALL White zijn. Ik kwam uit op de volgende specs:
- AMD Ryzen 7 7800 X3D
- NZXT N7 B650E
- Kingston Fury 32 GB RGB (genoeg? of moet dit 64 GB worden?)
- NZXT Kraken Elite 280 RGB
- Lexar NM790 2 TB SSD (Genoeg? of moet dit 4TB worden?)
- Asus TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB (Gigabyte of MSI beter?)
- Corsair RM850 Watt 80 Plus Gold
Games draaien op 1440 over het algemeen. Randapparatuur is verder aanwezig.
Las ergens dat ASUS tegenwoordig niet meer helemaal de kwaliteit is die het ooit was op gebied van MB, geldt dit ook voor de GPU?
Ook ben ik benieuwd hoe je het beste in een game PC de RGB aan kan sturen / synchroniseren? Kan dit met bovenstaande config of zie ik iets over het hoofd? (Hier heb ik dus totaal geen ervaring mee
Dank jullie voor het meedenken!