Een update! Toch niet zo heel blij met Faber. Voor een tijd geleden de anhydriet vloer door ze laten storten. Netjes 8 weken laten drogen totdat de PVC vloer met egaline ondervloer gelegd zou worden. Wij hadden strakke deadlines staan want we moesten erin. Nu kwam een zeer gerenomeerd bedrijf uit de regio die al meer dan 40 jaar bestaan en alles zelf doen en niet met onderaannemers werken hier om de PVC vloer te leggen. Zij zijn ook de anhydriet vloer gaan schuren voordat de egaline er overeen zou komen. Hun reactie was direct dat de anhydriet vloer niet goed was. De vloer was veel te "verzand". Wat nu? De vloerenlegger kon op deze ondervloer geen garanties geven dat deze op termijn niet los zou kunnen komen. Op hun advies gelijk Faber een mail gestuurd met de bevindingen. Daarna doorgegaan met het leggen van de vloer.Sunri5e schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:24:
Grappig om te lezen. Ik heb afgelopen maand ook door Faber een schuimbetonvloer en Anhydriet dekvloer laten leggen. Mijn schuimbetonvloer vertoonde ook gebreken in de zin van dat er op sommige plekken gaten zaten. Dit is uiteindelijk door Faber netjes opgelost en gister is (volgens mij) naar alle tevredenheid de Anhydriet dekvloer gestort. Ik heb er nog niet op kunnen lopen dus ik heb het nog niet helemaal goed kunnen bekijken. Faber is naar mijn idee een fijne partij om zaken mee te doen want ze denken actief en oplossend met je mee. Ik denk dat ze wat "pech" hebben met onderaannemers die niet al te best zijn.
We konden niet stoppen want de twee dagen later zou de keuken komen en 5 dagen later zouden we erin trekken.
trekt nu overal zijn handen vanaf. Kunnen en willen geen garanties meer geven op hun ondervloer. We zijn nu juridisch aan het kijken wat we kunnen doen. Meer mensen ervaring met bedrijven die niet meer garant willen staan voor hun eigen product?
Dit topic is afgesplits van Het vloer debacle, de Saga.
@Sunri5e wil jij de TS leesbaar maken hij is onlocked
[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 20-05-2024 11:40 . Reden: beter in een eigen topic / topic kaping ]