Robolokotobo schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 21:31:
[...]
Dat was een leuke watch. Ik zal het nog een aantal keer moeten kijken om alles volledig te begrijpen. Ik ben ook lang geen Pac-Man Pro. Maar die 200K punten op Championship Edition ben ik wel trots op
@
Sagat Op het laatst weet je het wel. Wat de moeite waard is en welke recepten je niet opnieuw hoeft te proberen. En niet alleen wat gaming betreft. Ook met voertuigen. Dingen in huis. En zelfs met vrienden en relaties. Dat komt met leeftijd zoals jij ook vast zult weten
offtopic:
Oh ja hoor, vanaf dat ik hoorde dat er een ps5 ging komen wilde de ongeduldige gamer in mij deze hebben, maar ik hou niet van online multiplayer en niet van de grote verhalende games, niet zo van sandbox spul, geen interesse in vr........gt (en ook andere simcaders als forza) trekt me niet.......waarom zou ik dan day one een ps5 halen? Hij gaat er komen, mogelijk de pro, want als ik het dan toch doe

maar nee rationele kant van me heeft er vrede mee!
Qua die pacman kast......goed helaas hebben we (zo goed als?) allemaal te maken met budgetten, Dus ja dat is voor mij altijd bepaling een. 2 is hoe veel lol je van iets hebt. Als je ech een supergrote pacman fan bent en het geld is verder geeen groot bezwaar is dan zou je het altijd kunnen proberen.
Maar volgens mij heb je de voor- en nadelen prima afgegewogen. Dus ja dan is het goed zo!
en dan die pacman ce games:
Pac-Man Championship Edition DX+ idd gemaxed op x360
deel 2 maar een cheevo gehaald, museum heb ik nooit gekocht maar wel een cheevo voor, mogelijk via gold of gamepass dan gespeeld...
edit:
heb door jou de arcade versie van de og pac-man ook nog even in mijn
retroachievements 'want to play' lijskt gezet. Hoewel dat maxen mogelijk ook nog wel een uitdaging zal zijn!
[
Voor 6% gewijzigd door
Sagat op 24-05-2024 09:47
. Reden: Typo's ]