I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Mijn Miele wasmachine heeft ook een HA integratie en uitgestelde start etc. Maar ook deze heeft al een paar keer de connectie verloren waarna ik e.e.a. opnieuw moest instellen.
Ook lijkt het erop dat als je de machine uitzet, je geen enkele connectie meer hebt via HA. Kan ook aan mij liggen ik heb me er niet heel erg in verdiept.
Ook lijkt het erop dat als je de machine uitzet, je geen enkele connectie meer hebt via HA. Kan ook aan mij liggen ik heb me er niet heel erg in verdiept.
![]() | ![]() |
[ Voor 60% gewijzigd door ERMAWG op 21-05-2024 12:50 ]
Even een out of the box/KISS opmerking, wat ik zelf gedaan heb is een dashboardje gemaakt in HA met daarop, gebaseerd op de forecast.solar integratie, de verwachtte vermogenspiek voor vandaag en morgen (die van morgen verandert naar x aantal uren wanneer <24).
Aangezien je je wasmachine/vaatwasser toch moet inladen, vind ik het een kleine extra moeite om op basis van dit dashboard de standaard timer functie te gebruiken.
:strip_exif()/f/image/9CuVm3yLH5mWyYuXEoCd3GKD.jpg?f=fotoalbum_small)
Zelfs mijn vriendin gebruikt het.
M.i. op dit moment de meest kost-effectieve oplossing.
Aangezien je je wasmachine/vaatwasser toch moet inladen, vind ik het een kleine extra moeite om op basis van dit dashboard de standaard timer functie te gebruiken.
:strip_exif()/f/image/9CuVm3yLH5mWyYuXEoCd3GKD.jpg?f=fotoalbum_small)
Zelfs mijn vriendin gebruikt het.
M.i. op dit moment de meest kost-effectieve oplossing.
Pagina: 1
/f/image/EbQcRcCYQCO1ELWYZPzZvuWn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EnLCiYY9qu846ZuNLLGfzx1U.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/s5zgGPMDf4GRUu6trXrRdTbM.png?f=fotoalbum_tile)