Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-01 10:18
Hallo,

Graag zou ik advies willen over energiecontracten.
Mijn verbruik: 3000KWh, 1000m3 en 5400kWh terugleveren.

Ik kan bij EnergieDirect verlengen met 3 jaar voor 83 p/m en daarna 111 p/m o.b.v. de aangegeven verbruiken.

Energie
Normaaltarief is 0,26
Daltarief is 0,26
Vaste leverkosten per dag is 0,32

Gas
Gas is 1,23
Vaste leverkosten per dag is 0,24

Zouden jullie momenteel een 3 jarig contract aangaan of adviseren jullie iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:15

mickjuh

Good news everyone!

Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Stel iemand hier geeft aan deze deal te pakken en over 2 weken dalen de prijzen?

Persoonlijk heb ik een paar maand geleden ook weer een contract afgesloten voor 2 jaar. De reden daarvoor is omdat ik dan weet waar ik aan toe ben. De prijzen kunnen iets dalen maar ook stijgen maar ik weet in ieder geval wel waar ik ongeveer de aankomende 2 jaar aan toe ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:25
Wellicht kan je zelf meer uitwerken? Dit is wel heel makkelijk het werk elders proberen te leggen.

En ik denk dat dit meer op zijn plek is in dit topic: Energieleveranciers aanbiedingentopic

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-04 09:53
Verkeerde subforum.
Maar dit raad ik je aan: Novax in "Energieleveranciers aanbiedingentopic"
en gas apart.

[ Voor 5% gewijzigd door Truus01 op 15-05-2024 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkS90
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-03 19:15
Ik zou 2 airco's ophangen die kunnen koelen en verwarmen: woonkamer 3,5 of 4 kW en de overloop 2,5 kW. Die aanzetten als het koud is (of warm) en je ketel programmeren voor een uurtje in de ochtend en de rest je airco's gebruiken.

Waarom? Zo gebruik je de kWuren die je anders te veel teruglevert en je gasverbruik halveert. Misschien slim om meteen een E-boiler in je keuken te plaatsen zodat je meteen warmwater in de kraan hebt en je ketel niet iedere keer even aanslaat.

En stap over op een dynamisch contract: dan betaal je regelmatig nog minder voor je stroom en gas.

[ Voor 9% gewijzigd door MarkS90 op 15-05-2024 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:56

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

>> TFE

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:56

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Wat vinden de vergelijkingssites? (Al kennen die de magische GC 3jaar link niet)

Met 2400 kWh overproductie en 1000 m³ gas zou ik inderdaad zsm een warmtepomp of airco regelen trouwens.
Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic

[ Voor 53% gewijzigd door Proton_ op 15-05-2024 22:12 ]

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Pagina: 1