Ervaring met Ring Deurbel Plus Batterij

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Aangezien ik geen algemeen Ring Deurbel Algemeen Topic kan vinden, die ik gerust wil starten als ik toestemming krijg van de Moderators (@ThinkPad, @teacher) . Maar de deurbel die wij willen is nu scherp afgeprijsd, dus daarom start ik toch maar even snel een vraag.

Wij willen vanwege onveilige situaties in onze buurt een Ring Deurbel aanschaffen en twijfelen hier al jaren over, maar blijkbaar is er afgelopen Vrijdagavond iets gebeurd in de buurt waardoor er gisteren politie op de stoel stond en die graag beelden hadden gehad. Voor ons de druppel om er toch een te nemen, nu zien wij dat de gene die wij op het oog hebben goedkoop in de aanbieding is bij de Praxis, maar ik kan er geen ervaringen over vinden op het forum. Volgens Pricewatch is dit de Ring 3, maar klopt dit ook en zijn er mensen die hun ervaringen willen delen?

Want we willen natuurlijk geen miskoop doen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Beste antwoord (via G_Dragon op 13-05-2024 09:14)

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12-11 21:21

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12-11 21:21

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dank je wel! Is dat wel een algemeen topic? Want daar twijfelde ik al over, maar het ziet er niet echt uit als een algemeen topic, ook aan de titel is het helemaal af te lezen. Moet er niet een keer een andere titel komen en een andere TS zodat het duidelijker is wat het is? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Als je een mooie/duidelijke en informatieve ring topicstart wil maken, doe je ding! :Y

Wise enough to play the fool

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
teacher schreef op maandag 13 mei 2024 @ 20:42:
Als je een mooie/duidelijke en informatieve ring topicstart wil maken, doe je ding! :Y
Ik wil wel een opmaak opzetten en dan met behulp van een paar vrijwilligers het verder invullen? Want kwa diepgaande informatie ben ik niet de juiste persoon :)

Zal er deze week even naar gaan kijken en voor gaan zitten, mochten mensen mede-auteur willen worden doe gerust een dm.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Gewoon een uitgebreide vraag stellen mag uiteraard ook. :)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1