Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdP
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13-05-2024
Mijn vraag
...Wie kan mij helpen om slide gordijnmotor te bedienen met de Iphone nu de firma zo goed als failliet is. Heb zelf weinig kennis

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Ik heb een Fibaro Homecenter 3 lite. Kan ik hier iets mee. Ben 82 jaar en heb wel een beetje kennis van
een computer maar de verhalen over API enz. ontgaan mij helemaal.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zou vreselijk geholpen zijn met een oplossing. Bij voorbaat dank.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdP
Heelaas werkt Fibaro met de server van Slide. De verwachting is dat deze binnen afzienbare tijd uitgeschakeld wordt waardoor Fibaro niet meer zou werken. Daarom mijn vraag of er een andere oplossing is. In ieder geval bedankt voor je antwoord. Gr. Jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:06
Ja, maar dan ga je toch zelf moeten leren werken met APIs.

Dus, voor de gemiddelde mens is dat een NEE, of hopen dat iemand een open source project start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:45

MsG

Forumzwerver

Hier wordt er ook over oplossingen gesproken: Slide - Maak je bestaande gordijnen slim

Via HomeKit met lokale ontsluiting zou het kunnen werken zo te lezen. Maar als het allemaal abracadabra is, zou ik een V&A advertentie maken, er is vast wel een tweaker die je op inhuurbasis hier mee kan helpen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdP
bedankt voor jullie antwoorden. Ik wacht nog even af en zal dan een V7A advertentie zetten.
Met vriendelijke groet, Jan van der Plas.
Pagina: 1