Muziek op mp3 speler zetten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBear48
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-03 21:08
Mijn vraag
...
Hallo mensen, Ik wil graag eigen muziek, van bestaande cd's, via Itunes op mijn Ipod zetten.

Ik heb echt van alles gezocht op Google en geprobeerd, tot het downloaden van programma's, (een paar jaar geleden is het mij ook gelukt maar je wordt ouder, haha).

Mijn pc heeft Windows 10 en ik gebruik Windows Media Player en het moet op een ouder model Ipod.

Wie kan mij uit de brand helpen, ben al dagen bezig.

Groet, Jasper
...
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Waar zit precies het probleem? De muziek van de CD's op de computer krijgen of de muziek van de computer naar de iPod verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Ik gebruikte vroeger CDex om muziek van cd af te halen naar mp3.

iTunes is een gruwel, maar genoeg filmpjes te vinden met instructie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
iTunes > CD in je cdspeler van je computer doen > vraagt iTunes direct of hij deze moet rippen. Daar zeg je ja op, vervolgens ga je naar je iTunes bibliotheek en sleep je de liedjes die je wilt naar je aangesloten iPod die links in de lijst verschijnt wanneer je die verbindt.

of zet automatisch synchroniseren aan in de opties van je iPod. Dan krijg je wel direct alles wat in je iTunes bibliotheek staat.

[ Voor 19% gewijzigd door SmurfLink op 09-05-2024 17:21 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBear48
Dank voor jullie snelle reacties. Buiten muziek van cd's heb ik ook ' losse' nummers, zeg maar de beste nummers van cd afgehaald die ik op mijn mp3 speler wil zetten. Als voorbeeld, ik ben een groot fan van REM en heb van alle albums de, voor mij, beste nummers afgehaald en in een map gezet. Hoe krijg ik die nu in Itunes op mijn Ipod? Punt is dat Itunes zegt ' apparaat aansluiten' maar zegt dat er niets aangesloten is terwijl mijn Ipod via usb aangesloten is. Zo kan ik uberhaupt geen (extra)muziek op die mp3 speler krijgen. Ik hoor graag weer van jullie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Heb je de stappen in je topic van 4 jaar geleden al herhaald?

Apple iPod 4 wordt niet herkend door Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:04
Apple is wel bezig om iTunes uit te rangeren. Je kan er nu alleen nog maar podcasts en radio mee afspelen.
Hopelijk heb je nog een oude versie van iTunes op je PC staan.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BigBear48
Sorry maar ik heb geen enkel idee welke Itunes ik heb.

En ook sorry dat ik hetzelfde probleem in 2020 ook had, dat was ik vergeten.

Ik heb de betreffende pagina's van 2020 opgeslagen en ga daar morgen weer eens mee aan de gang. Ik ben 76 en wordt ook ouder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBear48
Ik heb nu een afspeellijst in Groove. Hoe krijg ik dit op mijn Ipod?

Geprobeerd in een map buiten Groove te zetten maar dat lukt niet. In Itunes kan hij de map niet vinden vandaar dat ik hem op het bureaublad wilde zetten.

Morgen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBear48
Huidige stand:

Itunes opnieuw gedownload.

De map die ik via Itunes op mijn Ipod 6e generatie wil zetten staat in Windows Media Player en Groove..

Als ik mijn Ipod aansluit op de USB van mijn computer vraagt Itunes het apparaat (de Ipod) aan te sluiten, maar die is aangesloten. Waarom 'ziet' Itunes mijn Ipod niet?

En hoe krijg ik de betreffende map uit Media player en/of Groove om toe te voegen in Itunes? Als ik op 'map of bestand toevoegen' klik kan hij niets vinden.

Het programma wat ik 3 1/2 jaar geleden gebruikt heb, Copy Trans Control is helemaal niet gratis (meer) en werkt ook niet.

Omdat ik na die tijd, oktober 2020, niets meer toegevoegd heb op mijn Ipod weet ik de gang van zaken niet meer.

Overigens ben ik wel vrij handig met de computer op zich, maar jullie zijn natuurlijk veel handiger en gehaaider. Geloof me, ik heb echt veel gezocht op Google maar misschien niet de juiste zoekopdracht gegeven.

Fijne avond en ik hoop weer op reacties.

Groet,

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is meer een onderwerp voor iPhones, iPads en Apple Watch dan voor Algemene Zaken. Ik verplaats het topic dan ook die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik gebruikte destijds Media Monkey om de muziek op mijn iPod te beheren, wellicht werkt dat voor jou ook? - https://www.mediamonkey.com/

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 11-05-2024 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBear48
Ik heb Media Monkey gedownload en ga er morgen mee aan de gang.

Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBear48
Helaas lukt het ook niet met Media Monkey.

Het gaat vooral om afspeellijsten die ik zelf maak. Dus van diverse cd's. Die wil ik, met of zonder Itunes, op mijn Ipod zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBear48
Helaas lukt het mij niet om op een fatsoenlijke manier mappen met muziek op mijn Ipod te zetten dus ik stop ermee mits iemand nog een duidelijke tip heeft.

Ik heb 2 Ipods en de oudere heb ik helemaal geformatteerd maar nog niets mee gedaan.

Nu had mijn vrouw nog een oude P2 speler en daar heb ik zonder enige moeite een nummer als test op gezet. Maar ik wil het ook graag op zo'n makkelijke manier op mijn Ipod doen.

Tijdgebrek komt ook om de hoek kijken want ik ga over een week met vakantie en moet nog het een en ander doen buiten muziek op de Ipod zetten. Maar ik had graag de Ipod met extra nieuwe nummers meegenomen.

Mag ik iedereen danken voor het meedenken?

Groet,

Jasper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigBear48
Vandaag zonder enig probleem muziek, hele cd's maar ook van cd's afgehaalde, in mijn ogen beste, nummers op de P2 gezet.

Maar het was de bedoeling de Ipod (mooier geluid) mee te nemen met vakantie. Maar nu moet, en kan ik ook wel, tevreden zijn met de P2. Na mijn vakantie hoop ik meer tijd te hebben om met de Ipod aan de gang te gaan.

En dan zeggen ze 'een rustige oude dag'. :*)

Nogmaals mijn dank voor jullie tijd, _/-\o_ maar jammer dat ik niet echte oplossingen kreeg.

Groet,

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBear48
Ik weet niet wat het is, maar ik zag dat ik een nieuw bericht had maar als ik het aanklik zie het nergens terug.
Pagina: 1