Mod break

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:54
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de gebruikersnaam. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van gebruikersnaam', waar 'gebruikersnaam' de gebruikersnaam van de auteur is.

Even een schop.
Modbreak:
*knip* nee, na 11 jaar zou je inmiddels moeten weten hoe het werkt. Nier hijacken, een duidelijke omschrijving van het probleem, een opsomming van je hardware en de stappen die je zelf hebt geprobeerd

Topic: MetalSonic in "Laptop opladen via docking station"

Zag een modbreak. Blijkbaar snel getypt gezien de typo's zoals "nier". Ik heb een combinatie gedaan van Google + Tweakers + laptop opladen en toen kwam ik in dat topic. Kan ik er wat aan doen dat er al jaren niet gereageerd is. Ik vond het beter om in het bestaande topic een nieuwe reactie te posten dan om een nieuw topic aan te maken.

Ik had iets meer kunnen delen aan de andere kant veel valt er niet te delen. Het is een Dell laptop van werk en sinds kort heb ik de melding. Hoe die kabel heet weet ik niet. Ik heb daar Google sessies op los gelaten. Hij zit vast aan het docking station en het uiteinde is een usb c.

Meer weet ik niet, maar doe nou niet alsof ik loop te trollen of wat dan ook. Ik vroeg mij tijdens het posten van mijn reactie serieus af of iemand wellicht een goede tip heeft voor mij situatie.

En das alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:24

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

En zonder vervelend te willen doen: helaas post je dit in het verkeerde subforum.

Geachte redactie is specifiek bedoeld om te reageren op de artikelen op de frontpage. Zie ook de faq en beleid: GR FAQ en Beleid

Als een forum geen feedbacktopic heeft (zoals bijvoorbeeld OH) en je hebt nog vragen over de ingreep, neem dan even contact op met de desbetreffende mod. Je kan hem via deze link een berichtje sturen: https://gathering.tweaker...end_privatemessage/572357

[ Voor 7% gewijzigd door teacher op 09-05-2024 01:02 ]

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.