LG Therma V MonoBloc HM091MR.U44 hybride | Bosch Compress 3000i (split) 5kW hybride | Home Assistant met WAF
Vraag
Alle reacties
LG Therma V MonoBloc HM091MR.U44 hybride | Bosch Compress 3000i (split) 5kW hybride | Home Assistant met WAF
Dit is t t-stuk even verderop:marcop23 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 20:57:
[...]
Sorry voor mijn twijfels, maar ik heb het idee dat het misschien geen perskoppeling isZo lang bestaan perskoppelingen voor cv buis volgens mij nog niet. Het beeld dat ik heb met de foto, plus de opmerking "nog de originele installatie", doen mij denken dat het systeem niet uit deze eeuw komt.
Kan je eens een foto maken van die koppeling? Misschien heb ik het helemaal fout hoor, ik ben ook maar een amateur, maar ik ben wel benieuwd.
:strip_exif()/f/image/jPQZ400o8EedEUZNmboMITpI.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik dacht ook die s-bocht die ik noemde in de radiator te schroeven (1/2"), en dan de andere kant (ook een 1/2") aan t voetventiel en de 90 graden radiatorbocht te draaien die er nu zitten, of kan dat niet?Speedy-Andre schreef op maandag 6 mei 2024 @ 20:57:
[...]
Nee, zie je daar iets dat op een moer lijkt?
Ik doel op de radiatorkraan en het voetventiel.
De s-bochten hebben geen knelkoppeling en een net iets andere draad dan 15mm knel.
Volgens mij is dat bedoeld om direct in een radiator te monteren vanwege de 1/2" maat.
edit: oh wacht, je bedoeld de aansluiting op de 15mm buis en t voetventiel/thermostaatkraan. Dat zijn inderdaad knelkoppelingen.
[ Voor 4% gewijzigd door bvw op 06-05-2024 21:08 ]
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/qP8OaZYLAcDyz4j5DXYhxnJR.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/NO8rMthHBRX7lOeQ8FK6uZWP.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5Jq4vHwCNEo52TEzm8iQOLtD.jpg?f=user_large)