so whatOp zondag 09 september 2001 22:26 schreef Sponz het volgende:
Dubbel post dit, zie de spielerie
Laat maar ik zie dubbel geloof ikOp zondag 09 september 2001 22:27 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
so what
Als je een idee hebt zeg het dan maar. Ik ben op het moment bezig eraan.. samen met logik. (tijdens school
|Specs|
Ehhh, dat is het probleemOp maandag 10 september 2001 09:10 schreef ocke het volgende:
Op de cd van max payne staat ie.. als je die teminste hebt.
Kan er iemand em misschien ergens op 't net pleuren plz?
1. Orgineel idee.
2. Goed verhaal.
3. Zorgen in een goede gameplay/leveldesign.
4. Pakkende titel.
5. Kijken wat andere (succes volle) mods-makers doen/maken, en daar een beetje vanaf euh.. kijken (kuck..kuck).
En over de mod files:
Die doe ik morgen wel ff uploaden... = 10 mb...
www.ockeftp.cjb.net (staat tot nu toe niet veel).
Verwijderd
mzzls Logik
Wil daar namelijk wel eens mee klooien
Verwijderd
Neem dan ook AUB ff de moeite om eens een keer een (goed) spel (dat het dus verdiend) legaal te kopen!Op dinsdag 11 september 2001 14:08 schreef SanderHovestad het volgende:
Niemand een linkje naar die editor?
Wil daar namelijk wel eens mee klooien
Max Payne draait bij niet in hardware modusOp dinsdag 11 september 2001 14:46 schreef gillesdegrote het volgende:
Ik wil ook wel helpen met bijv. Level-design...
[..]
Neem dan ook AUB ff de moeite om eens een keer een (goed) spel (dat het dus verdiend) legaal te kopen!
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
Volgens mij hadden ze deze editor speciaal MAKKELIJK gemaakt zodat iedereen er mee kan werkenOp woensdag 12 september 2001 16:41 schreef SanderHovestad het volgende:
Hmm, die level editor is toch lastiger als ik dacht
Verwijderd
Mail: ocke@wish.net
of
Logik ICQ# 107542756
Mail: logik@home.nl
we horen het wel dan krijg je ook de verdere details over de mod.
mzzls Logik
naar ocke@exploder.nl
ik bel nl nooit met wish in enzodoende kan ik nooit mijn wish controleren
iedereen die nu zeker wil mee doen.. mail mij ff.. naar ocke@exploder.nl ,ik zal ondertussen ff het verhaal op papier zetten.
Oooh. jah. nog iets..
We zoeken ook nog iemand die een site voor onze mod zou willen maken. Dat is ook een belangrijk onderdeel van een goede mod: een site.
Thx ocke + Logik
Als je me zou willen mailen voor details e.d. want ik denk niet dat ik vaak genoeg hier in dit topic ga komen...
ludo@tiscalimail.nl
Verwijderd
Ocke, we horen het wel als je een idee hebt...
Ik html voornamelijk met textpad (soort verbeterde notepadOp zaterdag 15 september 2001 19:02 schreef ocke het volgende:
Waar html je mee? En welke talen ken je? En dat van die graphics komt eerlijk gezegd wel goed uit.. want iemand zei gisteravond nog tegen mij dat ie wel wou helepen bij de site.. maar dan alleen de graphics deed...
Maar eerst moet het idee komen, wat voor mod wordt het?
Verwijderd
T's nu al een tijdje bezig, hebben jullie al wat gedaan?
2. We zijn bezig met een website.. Maar aangezien we nog geen naam voor onze mod hebben, hebben we nog geen url.
3. IEDEREEN DIE MEE WIL DOEN MAIL NAAR:
OCKE@EXPLODER.NL
Die zal ik dan mailen... en we kunnen dan vanaf vandaag echt gaan beginnen met de mod.
4. Ik ben persoonlijk bezig met het leren van maxEd, en dan kan ik ook levels maken.
Verwijderd
(ga ik ondertussen effe mijn usericon fixen
Verwijderd
hoi (aan iedereen van ons team),
We gaan dus een mod maken. Ik zal ff een report doen.
1. Het verhaal: (wel in het engels, maar ik neem aan dat iedereen dat toch wel kan)
Movie:
You see a beach, and the sun is going down, into the sea. You see someone coming out of the water, dirty, wet,
dressed with torn clothes and with a lot of wounds. He walks to the nearest city, and goes to the police
station. He tells the he lost his memory, and don't know who he is, where he is, and where he lives. The police
helps the man, and give him some food, and rest. The next day he hears that he is *** *** (not ready a name for
the person), and where he lives. He gets some money, and the next thing you see is that he arrives at his place.
He rings the bell, and than breaks the back door. He look inside the house, and he found some old pictures of
himself. Than night he falls in sleep with many questions. That night he has a strange dream. (Dream: He sees a man falling, next he sees a man shooting at terrorist, next a oil platform exploding, or something in that way). The next morning he gets a ring: he is expected 11 clock the next morning. He doesn't know who the man is, and because he found a gun inside the house, he carries it with him. He sees a couple man running away at the time he arrives. From that point he doesn't trust it, and takes his gun. The game starts.......
2. Wat we nu hebben:
1 a 2 leveldesigners.
2 graphicsboys (voor de website).
3 level-bouwers
2 skin-bouwers
0 effect-makers
groot aantal vrienden, die willen helpen met het inspreken van tekst(en).
(kan nog veranderen)
3. Waar we mee bezig zijn:
het maken van het eerste level
het maken van de skin van de hoofdpersoon
en het veranderen/aanpassen toevoegen van dingen in het verhaal
4. de taken.
Als je een level-bouwer bent, stel ik voor dat die personen mij ff persoonlijk mailen, zodat ik ze kan vertellen waar ze aan kunnen gaan werken.
Als je een skin-maker bent, stel ik voor dat je logik ff mailt. Hij zal je alles vertellen over het maken van de skins. (logik@home.nl)
Als je een site gaat maken, stel ik voor dat je naan nssn mailt, hij is zelf grahpics maker van de site, maar hij zal je zeggen wie wat voor de site kan gaan doen. (nssn@notmail.nl)
5. Nog vragen? Maail naar mij ocke@exploder.nl
Verwijderd
Lastig
Minimal Memory, ofzo
(niet erg origineel, maar het klinkt wel lekker..)
En het engels in de voorlopige verhaallijn loopt niet echt prettig, dus ik raad jullie aan om daar in de eindversie wat meer aandacht aan te besteden (maar dat hadden jullie zelf waarschijnlijk ook al bedacht).
Dat bedoel ik...Op zaterdag 22 september 2001 21:42 schreef G1itch het volgende:
Topicje dood??
En over het engels in het verhaal.. dat heb .. euh. ik dus geschreven. Maar mjn engels is nie zo goed. Dus als je het wil herschijven.. dan is dat goed...
Verwijderd
zoals alle voorgaande "projectjes" van GoTOp zaterdag 22 september 2001 21:42 schreef G1itch het volgende:
Topicje dood??
volg dit topic een beetje op afstand al fftjes, vind het nl wel cool
kort samengevat Counter-StrikeOp maandag 10 september 2001 23:00 schreef ocke het volgende:
Voor het maken van de mod moeten voor een paar dingen zorgen belangrijkheid:
1. Orgineel idee.
2. Goed verhaal.
3. Zorgen in een goede gameplay/leveldesign.
4. Pakkende titel.
5. Kijken wat andere (succes volle) mods-makers doen/maken, en daar een beetje vanaf euh.. kijken (kuck..kuck).
Verwijderd
Verwijderd
Maar jullie zoeken een forum ... heel toevallig heb ik en franksjaak (frank) een site ( check mijn huisje ) ... en we zijn bezig met het maken van een forum, morgen is de officiele release, dus ik stel voor ... dat wij een fora voor jullie openen op ons forum wat gaat over de max payne mod.
Greetz Kornovich.
Verwijderd
Fantasties idee...
Ocke zit vast te slapen, maar als mede-modder stel ik voor dat je dat forum inderdaad opengooit en effe een URL post...(of evt redirecten met cjb.net)
Neem anders ff contact op met mijn via:
ocke@exploder.nl
dan stuur ik je een mail terug die ik gemaakt heb voor iedereen uit ons MPM team
Verwijderd
nouja wel stoer idee ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken!
Succes
(enne... aangezien ik geen ervaring heb met mods behalve spelen zou ik zeggen beta testen misschien *evil grin*
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
ik zit hier te w88.. mail me anders ff:
ocke@exploder.nl
thx
Verwijderd
Verwijderd
(No offence
Verwijderd
btw ... het forum zelf is nog maar 3 dagen online ...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Nee, ze zijn nu net klaar met het forumOp dinsdag 09 oktober 2001 23:26 schreef OiSyN het volgende:
is die mod nou nog niet klaar?
En dan nog iets...
WE ZOEKEN NOG MENSEN
MAAR GEEN WEBDEGINERS (Want die hebben we in OVERVLOED)
Verwijderd
ja zelfde probleem hier, ik kan niet registeren daaar, want ik krijg geen mailtjerOp vrijdag 12 oktober 2001 13:57 schreef Cyberneer het volgende:
En zelfs die werkt nietik krijg iig geen meel van ze
Ik heb MAXed inmiddels aan de praat overigens...
Ben nu een paar tutorialtjes aan het volgen, als julie een opdrachtje voor me hebben kan je me contacten op icq...
Maar hebben jullie nou al wat piccies klaar?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
http://pub80.ezboard.com/bvoodoofans
Ik heb het verhaal in het engels wat bijgeschaafd voor Ocke, maar betekent dit dat alleen de verhaal-lijn pas af is?
Hoe ver staan eigenlijk?
Meewerken aan Max Payne mod?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik denk dat de mensen (hij/zij weet wie ik bedoel) niet zo ontzettend negatief moeten doen over onze Total Conversion voor Max Payne, Total Blackout. Omdat het spel vrij nieuw is, betekend dat ook de editor een onbekend gebied is voor velen. Ik denk dan ook dat je de makers moet steunen met links naar goede tutorials en sites. Zeker in een community die (nu nog) niet zo groot is als die van (bv) Half-life of Unreal.
Verder hebben de makers ook nog een priveleven (denk ik, hoop ik) en in mijn geval is die net ff iets belangrijker dan een of ander spelletje die iemand over een paar jaar is vergeten, ok?
Nee.. dat duurt meestal een week of 2Op zondag 11 november 2001 22:33 schreef Cyberneer het volgende:
Een mod bouw je niet in een week
|_____vakje______|
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Er wordt verder toch niet meer gediscussieerd en enkel omhoog getrapt.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()