Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
No offence ik ben super Dune fan maar die filpjes vindt ik zo triest. Met dat rooie om die monden van die Artreides etc.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Verwijderd
Het is toch Freemen, niet FremmenOp dinsdag 11 september 2001 16:57 schreef Rude-e het volgende:
dit is toch net zoiets als waarom the fremmen zo'n blauwe waas in hun ogen hebben ( omdat in al hun eten kleine beetjes spice zit )
Verwijderd
allebei fout, het zijn de fremen.Op dinsdag 11 september 2001 20:29 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Het is toch Freemen, niet Fremmen
Verwijderd
de spellen zijn compleet gebaseerd op de film.
maar het boek is vele malen beter dan die film. de hele film is niet logisch
voor de leek is ie gewoon veel te wazig
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Het eindfilmpje van de Ordos waarin je hun wapens voorbij ziet racen maakt echter een hoop weer goed.
Volgens mij hebben ze bij Westwood het spel Empire niet gebasseerd op de eerste film Dune, maar op de latere 3 Delige MiniMovie Series die uitkwamen...
Daarin zien de Harkonnen er ook al zo lame uit en vorral de Baron Harkonnen! En ze neefje Freyd Ratha Harkonnen is dan zo'n zielig mager ventje, terwijl ik die Psycho gewend ben uit de boeken en het eerste spel Dune...
Weet niet of iemand die series wel es gezien heeft op Canal +, maar vind et echt zwaar zielug gemaakt... Vooral ook dat worm riding enzo... Zag er niet uit:(
Signature?
Verwijderd
ik heb eerst het boek gelezen.Op dinsdag 11 september 2001 22:29 schreef knightofn1 het volgende:
film is alleen logisch als je het boek al heb gelezen
voor de leek is ie gewoon veel te wazig
maar kan jij me dan vertellen waar in helsnaam iets over geluids wapens staat.
in de film is het hele motief om de artreidies uit te moorden anders.