Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Smartwatch voor sporten en alledaags gebruik.
Wat is je budget?
€400-700
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn sportactiviteiten bij te houden. Ik voetbal regelmatig en daarnaast fiets ik graag en ga ik soms hardlopen. Dat wil ik beter gaan bijhouden. Daarnaast zouden extra functies zoals Spotify fijn zijn maar niet essentieel.
Wat heb je zelf al gevonden?
In mijn zoektocht ben ik voorlopig uitgekomen bij de Suunto Race. Mooi scherm en design in combinatie met Sapphire glas en degelijke bouwkwaliteit. Dat in combinatie met een volgens mij redelijke prijs van €450-550.
De software lijkt nog wat instabiel en de HR-meting inconsequent, heeft iemand hier ervaringen mee of betere alternatieven?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb ook gekeken naar diverse Garmin producten, zoals de Venu 3 en Forerunner, die lijken mij echter erg krasgevoelig?
Ik zoek een?
Smartwatch voor sporten en alledaags gebruik.
Wat is je budget?
€400-700
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn sportactiviteiten bij te houden. Ik voetbal regelmatig en daarnaast fiets ik graag en ga ik soms hardlopen. Dat wil ik beter gaan bijhouden. Daarnaast zouden extra functies zoals Spotify fijn zijn maar niet essentieel.
Wat heb je zelf al gevonden?
In mijn zoektocht ben ik voorlopig uitgekomen bij de Suunto Race. Mooi scherm en design in combinatie met Sapphire glas en degelijke bouwkwaliteit. Dat in combinatie met een volgens mij redelijke prijs van €450-550.
De software lijkt nog wat instabiel en de HR-meting inconsequent, heeft iemand hier ervaringen mee of betere alternatieven?
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb ook gekeken naar diverse Garmin producten, zoals de Venu 3 en Forerunner, die lijken mij echter erg krasgevoelig?