Onze Gemeente wil op korte termijn een geluidsmeting uitvoeren. 'Onderzoek naar hardste geluid van de airco buiten-unit '.
Wij zijn erbij gebaat om hier z.s.m. een antwoord op te krijgen.
Het is te warm nu eind april om de defrostmodus in werking te horen. En dan kan er geen waardevolle meting uitgevoerd worden volgens de wetgeving.
- Kunnen we door iets in te stellen van 't airco apparaat , dat wanneer het rond de 10 graden buiten is , toch de verdamper laten bevriezen waardoor de ontdooistand in werking gaat?
Het geluid van de defrostmodus, willen we en moeten we meten!
Weet u welke handelingen/ instellingen hiervoor nodig zijn?
Ik denk , als niet technisch persoon, in de richting: de ruimte eerst flink koelen, daarna verwarmen, weer koelen .
Wanneer zal de verdamper aanvriezen zodat deze in de defroststand gaat?
- En nog een vraag:
Ik heb ervaren door te horen dat de ontdooistand op de ene dag meer geluid kan maken dan op een ander moment.
Iemand ook ervaring mee? Zorgen de weersomstandigheden ervoor dat ook de ontdooimodus verschillend geluid maakt omdat hij minder (erg) is aangevroren dan op een ander moment?
Bedankt alvast voor het delen van jullie kennis. TYPE Airco LG S12ET
Wij zijn erbij gebaat om hier z.s.m. een antwoord op te krijgen.
Het is te warm nu eind april om de defrostmodus in werking te horen. En dan kan er geen waardevolle meting uitgevoerd worden volgens de wetgeving.
- Kunnen we door iets in te stellen van 't airco apparaat , dat wanneer het rond de 10 graden buiten is , toch de verdamper laten bevriezen waardoor de ontdooistand in werking gaat?
Het geluid van de defrostmodus, willen we en moeten we meten!
Weet u welke handelingen/ instellingen hiervoor nodig zijn?
Ik denk , als niet technisch persoon, in de richting: de ruimte eerst flink koelen, daarna verwarmen, weer koelen .
Wanneer zal de verdamper aanvriezen zodat deze in de defroststand gaat?
- En nog een vraag:
Ik heb ervaren door te horen dat de ontdooistand op de ene dag meer geluid kan maken dan op een ander moment.
Iemand ook ervaring mee? Zorgen de weersomstandigheden ervoor dat ook de ontdooimodus verschillend geluid maakt omdat hij minder (erg) is aangevroren dan op een ander moment?
Bedankt alvast voor het delen van jullie kennis. TYPE Airco LG S12ET