Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB_
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 22-04-2024
Wij hebben een KAKU Smart bridge voor het bedienen van 4 inbouwschakelaars die zijn aangesloten voor lampen.
Nu is het telkens dat wanneer wij deze 4 inbouwschakelaars/ontvangers instellen in de app, ze voor korte duur werken tot je automatisch wordt uitgelogd en bij het opnieuw inloggen is de app terug leeg en zijn al de instellingen verdwenen.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
KAKU Smart Bridge, 4 KAKU inbouwschakelaars en de KAKU app.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Zowel te verbinden via Ethernetconnectie als gewoon via de WiFi, app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , nieuw account,... We hebben ook al na communicatie met de helpdesk een nieuwe smart bridge opgestuurd gekregen maar ook dit heeft niets geholpen.

Is er iemand die bekend is met het probleem en/of weet hoe je dit kan oplossen?
Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38
@AB_ er is een topic van KAKU waar je vraag beter past: KlikAanKlikUit ICS-2000 - Ervaringen en discussies

Jouw probleem herken ik niet overigens. Heb je ergens integraties gemaakt met andere smarthome producten (Homey, HA, google home, etc)? Wellicht dat daar een bepaalde verkeerde actie wordt uitgevoerd. Je zou evt. nog kunnen overwegen om een compleet nieuw account aan te maken met een ander emailadres (volgens mij moeten zijn dan bij KAKU wel je account ontkoppelen van je bridge).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W