Mijn vraag gaat over een Mitsubishi split airco met een losse wifi module, sinds een aantal dagen is de airco niet meer met de Melcloud app en google home te bedienen, zowel de app als google home hebben wel verbinding met de Melcloud server, een opdracht uitgevoerd door google is ook terug te zien in de app, echter komen de commando's niet binnen op het wifi module, deze is wel met internet verbonden en is lokaal ook te pingen, wel knipperen diverse lampjes waaronder het verbinding maken met de Melcloud server, deze verbinding lijkt niet tot stand te komen.
Navraag gedaan bij de installateur die aangaf dat er een storing was geweest bij Mitsubishi en dat de boel 5 min van de stroom afhalen dit op zou lossen.
Dit een aantal keren uitgevoerd maar helaas zonder het gewenste resultaat.
Zijn antwoord daarop was dat er dan nog steeds storing zou zijn, het rare is echter dat de app, google home en ook de website wel gewoon werken.
Ik kan ook nergens een vermelding vinden op internet dat er een storing zou wezen.
Is er hier misschien iemand die hier meer van de storing af weet of nog tips heeft om dit op te lossen.
Het gaat hier om de Mitsubishi Electric MAC-587IF-E wifi-module
En de Mitsubishi MSZ-HR35 VF binnen unit.
Navraag gedaan bij de installateur die aangaf dat er een storing was geweest bij Mitsubishi en dat de boel 5 min van de stroom afhalen dit op zou lossen.
Dit een aantal keren uitgevoerd maar helaas zonder het gewenste resultaat.
Zijn antwoord daarop was dat er dan nog steeds storing zou zijn, het rare is echter dat de app, google home en ook de website wel gewoon werken.
Ik kan ook nergens een vermelding vinden op internet dat er een storing zou wezen.
Is er hier misschien iemand die hier meer van de storing af weet of nog tips heeft om dit op te lossen.
Het gaat hier om de Mitsubishi Electric MAC-587IF-E wifi-module
En de Mitsubishi MSZ-HR35 VF binnen unit.