Ik zoek een?
Nieuwe TV als vervanging voor mijn 42" Panasonic Plasma <13 jaar oud>
Wat is je budget?
2000 Euro maar iets meer is geen echt bezwaar
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om .....
TV kijken (Films en Sport via de antenne ingang en AppleTV, Google ChromeCast), Geen Dolby Surround.
GT7 spelen op mijn PS5.
Apps op de TV zal ik niet gebruiken denk ik: ik doe dat nu op mijn Apple TV en Google ChromeCast, en dat bevalt prima. Ik heb genoeg verhalen gehoord van TVApps die na twee jaar geen updates meer krijgen.
Ik heb een Sonos Playbase die nu via de optical uitgang verbonden is met de TV. Die wil ik graag behouden.
Hij komt te staan op de Sonos Playbase. Dus heel brede voet, of twee poten aan de zijkanten is geen optie.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik wil OLED, omdat er vanuit verschillende posities wordt gekeken, OLED een grotere kijkhoek heeft.
Afhankelijk van het feit of ik een 48 dan wel 55 inch neem heb ik een shortlist van drie types:
LG Oled 48C
LG Oled 55C
SAMSUNG Oled 55s95C
Welke vragen heb je hier nog over?
Verschillen in beeldkwaliteit en geluidskwaliteit.
Stabiliteit van een toch wel groot apparaat. Ik heb geen kinderen maar wel twee katten die er langs lopen. Als hij heel snel voorover kukkelt moet ik toch muur montage gaan overwegen.
Ervaringen met de ConnectBox die die Samsung heeft. Lijkt me een mooi systeem.
Nieuwe TV als vervanging voor mijn 42" Panasonic Plasma <13 jaar oud>
Wat is je budget?
2000 Euro maar iets meer is geen echt bezwaar
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om .....
TV kijken (Films en Sport via de antenne ingang en AppleTV, Google ChromeCast), Geen Dolby Surround.
GT7 spelen op mijn PS5.
Apps op de TV zal ik niet gebruiken denk ik: ik doe dat nu op mijn Apple TV en Google ChromeCast, en dat bevalt prima. Ik heb genoeg verhalen gehoord van TVApps die na twee jaar geen updates meer krijgen.
Ik heb een Sonos Playbase die nu via de optical uitgang verbonden is met de TV. Die wil ik graag behouden.
Hij komt te staan op de Sonos Playbase. Dus heel brede voet, of twee poten aan de zijkanten is geen optie.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik wil OLED, omdat er vanuit verschillende posities wordt gekeken, OLED een grotere kijkhoek heeft.
Afhankelijk van het feit of ik een 48 dan wel 55 inch neem heb ik een shortlist van drie types:
LG Oled 48C
LG Oled 55C
SAMSUNG Oled 55s95C
Welke vragen heb je hier nog over?
Verschillen in beeldkwaliteit en geluidskwaliteit.
Stabiliteit van een toch wel groot apparaat. Ik heb geen kinderen maar wel twee katten die er langs lopen. Als hij heel snel voorover kukkelt moet ik toch muur montage gaan overwegen.
Ervaringen met de ConnectBox die die Samsung heeft. Lijkt me een mooi systeem.