Instellen op laagste prijs onafhankelijk van merk/type

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 10:37
Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen en in de search zie ik wel dezelfde vraag maar geen antwoorden.
Dus beschouw het dan maar als een reminder.

Mijn voorstel voor de instelling prijsalerts als product groep.
Voorbeeld uit de praktijk:
Ik ben opzoek naar een RTX4070ti super en mij maakt het verder niets uit, merk, type, leverancier etc etc. Dus ik heb voor alle RTX4070ti super een prijsalert ingesteld op €800,- en dan zit ik om een bepaalde periode nog te controleren of er een nieuwe is bijgekomen, die ik dan ook weer instel op de prijsalert.

Is het niet beter dat je hier iets kunt instellen van prijsalert die de complete aanwezige RTX4070ti super Vkaarten omvat met iets automatisch zodat dit steeds wordt aangepast met de nieuwe toegevoegde?

Sorry als blijkt dat dit alsnog kan, graag wel iets van een uitleg hoe. Mij lijkt deze functie vrij logisch dus ik ga ermaar vanuit dat ik weer iets over het hoofd heb gezien. 8)7

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Toine1 Het lijkt erop dat je exact dit bedoelt: Feature Request: Prijsalerts voor Productfilters

Zo ja, dan sluit ik dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 10:37
Had ik ook gelezen via de , maar we zijn nu sinds 19 januari “twee weken” verder en Ik zie niet echt een oplossing of dat het is opgelost.
Dan stel ik voor om deze samen te voegen, om toch jullie aandacht te verkrijgen. Ik kom nl in de search meer van deze berichten tegen. Maar ook belangrijk wat is de status nu, want uit de search resultaten blijkt dat er weldegelijk een behoefte aanwezig is hierin.

[ Voor 12% gewijzigd door Toine1 op 19-04-2024 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Toine1 Het staat je vrij om in het topic om een update te vragen ;) Zeker na zoveel tijd na de laatste reactie, vind ik wel dat het mag :)

Anyhow, dit topic is dus dubbel, dus graag verder in het andere topic, ik zet hier een slotje op.

Dit topic is gesloten.