Toon posts:

hoe internet delen voor qnx client?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik op 1 pc windows 98 se en op de andere qnx
nou wou ik graag op die windows 98 pc het internet delen zodat de qnx bak ook op internet kan hoe moet ik dit doen en met welk programma?

Verwijderd

Topicstarter
oja ik gebruik geen hub

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

oja, er zit ook een edit knop op ;)

Verder even de ICS help doorlezen, en in de QNX network properties kijken. Zie je het vanzelf. :P Doe 'es wat moeite...

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben daar nog niet zo ervaren mee heb begrip niet gelijk weer iemand afkankeren

Verwijderd

Topicstarter
help doorgelezen maar ik kon niet echt verder :(

Verwijderd

Topicstarter
dag verder nog niemand? gebruikt hier niemand qnx?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit gaat nergens heen, leer je eerst eens gedragen zeg, lees voor tips de algemene FAQ door. Voor je gedrag in dit topic (omhoogschoppen, je taal en gedrag naar medeusers) krijg je een officiële waarschuwing.

Je berichtje wijzigen doe je met dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif, maak daar voortaan gebruik van, want dit is bijzonder storend.

Over het delen van de internetverbinding: Eigenlijk hoort dit thuis in [forum=19], maar hier is al bijzonder veel over geschreven, lees dus eerst het onderstaande eens:Gebruik daarna de zoekfunctie van GoT eens, daar vind je ook veel informatie en de vele antwoorden op vergelijkbare vragen die al voorbij zijn gekomen. Een aantal voorbeeldjes:
  • [search=internet delen]
  • [search=winroute]
  • [search=sygate]
Tipje: op de bijzondere bak gewoon TCP/IP installeren en een IP adres van de DHCP server laten verkrijgen, het verhaal zoals het eigenlijk bij een PC ook allemaal werkt. Voor de PC is dit echt een standaard FAQ, Search, etc. vraagje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.