Mening over nieuw uiterlijk pricewatch?

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQuizyx
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-09 22:24
Hallo allemaal, ik zit al een tijdje op Tweakers maar dit is de eerste keer dat ik deelneem aan dit forum. Hopelijk zit ik hier op de juiste plek.

Zoals het onderwerp al zegt ben ik benieuwd naar de meningen over de nieuwe look van de pricewatch. Persoonlijk ben ik er nog geen fan van eerlijk gezegd. Ik hoop niet dat het een simpele instelling is die ik per ongeluk veranderd heb :+ . Als de pagina laad zie je namelijk nog even een flits van de oude look terug.

Zelf gebruik ik vaak de selectie menu's aan de rechterkant van het "sorteer op" drop down menu. De waarden die je daar instelt vond ik voorheen veel overzichtelijker. Dat is ook meteen mijn algemene gevoel over de nieuwe look. Erg onoverzichtelijk. De afbeeldingen vind ik ook erg aan de kleine kant met de huidige look. Vooral als ik aan het browsen ben naar onderdelen waar uiterlijk een rol speelt was het erg prettig een iets grotere afbeelding te hebben.

De vergelijk knop helemaal rechts vind ik best handig alleen zou ik iets duidelijker maken dat het een vergelijk knop is. Waar voorheen de vergelijk knop zat heb je nu dan ruimte voor meer product informatie. De afbeelding iets kleiner maken ten opzichte van het origineel om meer informatie dichtheid te creëren kan ik nog wel begrijpen maar zo vind ik ze wel heel klein geworden. Onderstaand afbeeldingen van het origineel en de nieuwe look. Ik ben benieuwd wat anderen er van vinden.

Origineel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUDohfLz0La-FTG59t6XljXoUVo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VqibtGdB2ghuuXmb1MtP2Ffj.png?f=user_large

Nieuwe look:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgHxn2t5xcWLMHdfr-wx62vCq2g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1qdfP8dnQw9u9YVqqYFkKVU6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XQuizyx
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-09 22:24
Ah, bedankt! Ik had al zitten kijken maar deze gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Gaan we daar verder :)

Dit topic is gesloten.