Aanpassingen meterkast ivm laadpaal en pv installatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nimie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 19:47
Enkele maanden geleden heb jullie mij geholpen met de indeling van mijn groepen kast.
De verbinding naar mijn schuur zonder hoofdschakelaar in huis moest worden aangepast alsook het doorverbinden stoppen en gaan werken met verdelers.

Ik heb nu de nieuwe onderdelen gehaald en wil ze gaan aansluiten. Ik weet alleen niet zeker of ik het nu op de juiste manier doet. Is dit nu volgens de nieuwste normen, of moet er nog iets aangepast worden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SVSC9ToA2xf0aPkTT-3SngAdNxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/URxz40HuwsHSbCbcs198BmTI.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik vind het een vaag schema.

• IplugNplay
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-10 15:50
Heb je ook een link naar je oude post?

• nimie
Ik snap wat je zegt. Ik heb de kast qua positie proberen na te bouwen in excel en de lijnen ertussen zijn de de onderlinge aansluitingen. Ik kan niet de mooie overzichten maken welke sommige opnemen.

Ik heb in de meterkast 3abb kasten handen en in mijn schuur heb ik 1 abc kast hangen. Is het hiermee duidelijker?

• nimie

• jadjong
  • Niet online
nimie schreef op woensdag 17 april 2024 @ 14:39:
[...]

Ik heb in de meterkast 3abb kasten handen en in mijn schuur heb ik 1 abc kast hangen. Is het hiermee duidelijker?
Yes, als die drie kasten strak tegen elkaar hangen snap ik hem. Heb je ook een foto van de drie kasten naast elkaar?

[ Voor 8% gewijzigd door jadjong op 17-04-2024 17:31 ]

• nimie
jadjong schreef op woensdag 17 april 2024 @ 17:30:
[...]

Yes, als die drie kasten strak tegen elkaar hangen snap ik hem. Heb je ook een foto van de drie kasten naast elkaar?
Nee Nog niet daar ik nu de 3de kast moet gaan plaatsen. Er is ruimte genoeg voor om ze naast elkaar te plaatsen als dat je vraag is.

• jadjong
  • Niet online
Check. Die kabel van de linker kast naar de schuur zit aan beide kanten op een 40A schakelaar, waarom aan de voedende kant geen automaat?
Pagina: 1