Ik ben al een tijdje bezig met het spelen met HomeAssistant en eigen servers hosten, echter loop ik tegen wat beperkingen aan in mijn kennis. Ik heb veel opgezocht, maar kom niet verder.
Netwerk:
IAP
-
Router (Nokia/Delta - DHCP)(port forwarding naar HA op 80 en 443)
/f/image/LFx3S5dlt3cmUUDARkxWMIcA.png?f=fotoalbum_large)
-
Switch 1 (TP-Link managed; DHCP uit)
-
NUC (Proxmox)
--
Configuratie
Op de NUC is proxmox geïnstalleerd en draait HomeAssitant (op 192.168.1.115(HA))
Op de HA staat NGINX Proxy Manager.
Met DuckDNS heb ik url's aangemaakt en in de NGINX proxy routeer ik de requests door naar bijvoorbeeld HA (op poort HA:8123).
Het goede nieuws: dit werkt zonder problemen als ik buiten mijn eigen netwerk verbind. Zit ik echter in mijn eigen netwerk dan kom ik erop eens niet meer bij. Niet bekabeld, noch op de WiFi.
Via mijn netwerk krijg ik de volgende melding: "Unable to fetch auth providers. Https://xxxxx.duckdns.org/?auth_callback=1".
Dus.. hoe zou ik dat moeten oplossen?
Alvast bedankt!
Netwerk:
IAP
-
Router (Nokia/Delta - DHCP)(port forwarding naar HA op 80 en 443)
/f/image/LFx3S5dlt3cmUUDARkxWMIcA.png?f=fotoalbum_large)
-
Switch 1 (TP-Link managed; DHCP uit)
-
NUC (Proxmox)
--
Configuratie
Op de NUC is proxmox geïnstalleerd en draait HomeAssitant (op 192.168.1.115(HA))
Op de HA staat NGINX Proxy Manager.
Met DuckDNS heb ik url's aangemaakt en in de NGINX proxy routeer ik de requests door naar bijvoorbeeld HA (op poort HA:8123).
Het goede nieuws: dit werkt zonder problemen als ik buiten mijn eigen netwerk verbind. Zit ik echter in mijn eigen netwerk dan kom ik erop eens niet meer bij. Niet bekabeld, noch op de WiFi.
Via mijn netwerk krijg ik de volgende melding: "Unable to fetch auth providers. Https://xxxxx.duckdns.org/?auth_callback=1".
Dus.. hoe zou ik dat moeten oplossen?
Alvast bedankt!
[ Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 12-04-2024 14:20 ]