Excuses voor het uitgraven van deze thread, maar ik heb vandaag ook de UB450 binnengekregen en auto switchen lijkt niet te werken. Als DV op “aan” staat in de instellingen, dan worden HDR10 schijven ook in DV afgespeeld. Een dergelijke conversie wens ik niet. Zet ik DV uit, dan worden uiteraard DV schijven in normale HDR10 afgespeeld.Goofy1978 schreef op zondag 27 november 2022 @ 14:38:
Ik heb de Panasonic DP-UB450 gekocht prima ding, schakelt ook uit zichzelf naar DV of hdr10plus.
Analoge pre outs en apps heb ik niet nodig op de speler, en verder doet ie hetzelfde als de hogere modellen.
Loopwerk is ook stil en iets via USB/HD af spelen werkt wel, maar is nooit zo goed en snel dan een losse pc of nvidia shield ernaast te hebben.
Ook bij 4k spelers van 1000 euro zet je er beter nog een shield naast voor streaming van hd of usb
Was ik onder de foute veronderstelling dat de UB450 kan auto switchen tussen DV en HDR10? Of kan dit alleen tussen DV en HDR10+?
De player heeft de actuele firmware en is aangesloten op een Sony X90L
Op een concurrerend Amerikaans message board kom ik niet verder, daar willen ze meteen dat je de 820/824 koopt. HDR optimizer is mij echter niet 200€ meer waard.
Ik wil alleen zeker weten dat ik niks fout heb ingesteld of dat de player foutief is.