Waarom geen vergelijkingscheckbox op de kenmerkentab?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kloassie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-04-2024
Mijn vraag

Voorbeeld: ik zoek een nieuwe beamer en wil in mijn zoektocht vergelijken met mijn huidige beamer die al jaren niet meer verkocht wordt.

Mijn huidige beamer is de Acer P1185, die ik alleen kan vinden door precies op dat merk & model te zoeken, omdat ie niet zichtbaar is wanneer ik algemeen op beamers zoek en alle beschikbare beamers in een lijst krijg. Dit is tot zover prima, want de Acer P1185 wordt niet meer verkocht dus staat niet meer in de algemene lijst.

Het probleem is dat er op de kenmerken tab van de Acer P1185 geen 'vergelijk' checkbox staat (iig niet voor zover ik zie) en dat ik em dus niet naast de beamers die ik in de algemene lijst kies om te vergelijken kan zetten.

Mijn uiteindelijke vraag aan Tweakers: Waarom?

Waarom staat er geen checkbox voor de vergelijking? Zo'n ding neemt toch niet zóveel ruimte in? Het zou toch makkelijk ergens boven- of onderaan passen?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Ik bekijk de site op m'n smartphone

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[ Voor 10% gewijzigd door kloassie op 08-04-2024 07:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-05 13:22

jelle.

Product Owner
De vergelijkingsknop ontbreekt inderdaad op mobiel vanwege de beperkte ruimte. Dit is wel een bekende wens die we mee willen nemen in een redesign van de pricelisting. Komende tijd hebben we daar echter geen focus op.

Zie ook het verzameltopic Verbeteringen aan vergelijken in Pricewatch, doe ik deze op slot :)

Dit topic is gesloten.