vergelijk knop verdwenen in picewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interficiam
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 10:03
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
pricewatch
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Als ik producten wil vegelijken, is de layout veranderd tov vroeger en ik vind de "vergelijk" knop niet meer. Waarschijnlijk ben ik gewoon blind en staat de knop nu ergens anders. Kan iemand mij zeggen waar ik hem terugvind?
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
de vergelijk knop stond vroeger naast de "verwijder lijst" knop
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YuXWEUqb9yox74N9ifzBJjLG2n8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GYnY9MatjEL3JBIeCg0qkUTK.png?f=user_large
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Chrome op windows

Beste antwoord (via interficiam op 04-04-2024 14:58)

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:32
Ik heb het meteen voor je gecheckt, want ik zit in dezelfde test en wat ik zeg is niet waar. De knop is bij mij ook rechtsboven weg.

Wat wel werkt:
Selecteer de producten die je wilt Vergelijken en ga vervolgens naar een productpagina van een willekeurig product. Dan is de knop wel weer zichtbaar. Zowel in de pop-up als in de lijst rechtsboven.

En trouwens, dit is een work-around. Het is wel gewoon een bug.

[ Voor 8% gewijzigd door JelleDJs op 04-04-2024 14:58 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:46
Misschien je browser een keer opnieuw opstarten, of cookies weggooien? Hier zie ik de knop nog gewoon, ook in Chrome op Windows:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/leyNvpQDZwIIcEVI0Q4A_Gte180=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y1N37UdTCJtkDO4fOm8qkule.png?f=user_large

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Heb je toevallig een adblocker of custom CSS aan staan? Wellicht even in private browser zonder addons én niet ingelogd nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
Je zit in een A/B-test zoals wordt besproken in dit topic, en waarschijnlijk hebben ze in die test waarin jij zit die knop niet gezet.

Als je producten wilt vergelijken, kan je best op die knop klikken en als het goed is verschijnt dan rechtsboven rechts van je gebruikersnaam dezelfde lijst. In die lijst staat hoogstwaarschijnlijk wél een Vergelijk-knop, omdat die (denk ik) buiten de A/B-test valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interficiam
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 10:03
Helaas, browser herstart en private browser zonder addons lossen het niet op. En ik gebruik geen adblocker op tweakers.
Intussen heb ik wel gemerkt dat ik in firefox de oude layout krijg met de vinkjes om te vergelijken en niet dat menu-icoontje zoals in mijn screenshot. In Firefox met de oude layout is de vergelijk knop er gelukkig wel nog.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
Ik heb het meteen voor je gecheckt, want ik zit in dezelfde test en wat ik zeg is niet waar. De knop is bij mij ook rechtsboven weg.

Wat wel werkt:
Selecteer de producten die je wilt Vergelijken en ga vervolgens naar een productpagina van een willekeurig product. Dan is de knop wel weer zichtbaar. Zowel in de pop-up als in de lijst rechtsboven.

[ Voor 8% gewijzigd door JelleDJs op 04-04-2024 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JelleDJs schreef op donderdag 4 april 2024 @ 14:57:

Wat wel werkt:

En ook via het hamburgermenu, rechtsbovenaan de pagina, is de vergelijkknop wel beschikbaar.

@Tweakers (@crisp en @bozhoyo?) ik begin me wel een beetje te ergeren aan deze vage bugs, steeds. Volgens mij rammelt het testproces een beetje. 8)7 O-)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Daar is een iets te generieke CSS selector gebruikt waardoor de button ook verborgen is. Ik heb het doorgegeven :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
Room42 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 15:13:
[...]

En ook via het hamburgermenu, rechtsbovenaan de pagina, is de vergelijkknop wel beschikbaar.
Nu wel ja, vanmiddag nog niet.

Nu zie ik hem overigens ook weer in het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:46
JelleDJs schreef op donderdag 4 april 2024 @ 16:52:
[...]

Nu wel ja, vanmiddag nog niet.

Nu zie ik hem overigens ook weer in het overzicht.
Je reageert op een post die 15 minuten na TS z'n reactie was geplaatst, en voordat crisp aan had gegeven het door te geven. Toen was het probleem er nog steeds, alleen blijkbaar niet voor iedereen (het is volgens mij ook deel van een A/B-test).

Maar goed, blijkbaar is het nu dan voor iedereen opgelost. Mooi :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan bevestigen dat het gefixed is :)

Intentionally left blank

Pagina: 1