Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Homepage
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
F5
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Cookie wall niet zichtbaar na accepteren en F5.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:fill(white):strip_exif()/f/image/PGYiIVcgzqRrpf9t8rQpRGH8.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
(desktop) Linux, Brave browser.
Ik zie het elke keer tijdens het openen van de tweakers hoofdpagina en is al zeker een maand zo. De cookie muur staat dan heel even links in beeld en verdwijnt weer. Te kort om te lezen. Het makkelijkste om te reproduceren als je het niet zelf ziet is om de developer console erbij te pakken en een performance profile te doen met screenshots. Daar is ook mijn screenshot van. Je ziet dan ook netjes dat tweakers eerst deels laad zonder cookie waal, dan even met en dan is ie weer weg.
Op het forum lijkt het overigens niet te gebeuren, zal wel een front page specifiek stukje zijn.
Homepage
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
F5
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Cookie wall niet zichtbaar na accepteren en F5.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:fill(white):strip_exif()/f/image/PGYiIVcgzqRrpf9t8rQpRGH8.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
(desktop) Linux, Brave browser.
Ik zie het elke keer tijdens het openen van de tweakers hoofdpagina en is al zeker een maand zo. De cookie muur staat dan heel even links in beeld en verdwijnt weer. Te kort om te lezen. Het makkelijkste om te reproduceren als je het niet zelf ziet is om de developer console erbij te pakken en een performance profile te doen met screenshots. Daar is ook mijn screenshot van. Je ziet dan ook netjes dat tweakers eerst deels laad zonder cookie waal, dan even met en dan is ie weer weg.
Op het forum lijkt het overigens niet te gebeuren, zal wel een front page specifiek stukje zijn.