Cookie instellingen sinds kort niet wegklikbaar/niet gestyle

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gevoelig
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 09:11
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
de frontpage
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
de frontpage openen, de instellingen rondom cookies, daarna opslaan klikken. Er gebeurt vervolgens niets.

In het screenshot is te zien dat de cookies instellingen links blijven staan. Ik weet niet exact sinds wanneer maar het is al enige tijd.
Ik heb gezocht in bestaande topics rondom cookiewall waarbij er eentje was over niet wegklikbare meldingen maar dit topic is bewerkt waardoor ik niet kan inschatten of dit hetzelfde probleem is. Het lijkt mij iig een bug.

(Misschien interessant te melden is dat ik de user-name hide aan heb staan.)

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
wegklikbare cookie settings
Indien relevant, voeg een screenshot toe: done

Gebruikte browser:
Brave
Version 1.63.174 Chromium: 122.0.6261.128 (Official Build) (64-bit)

...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/004mpeSZGqHrPIzFGpEKrsyoH6w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qaYYIZRcsspVeRBQqagAMwJP.png?f=fotoalbum_largeVermeld welk apparaat en browser je gebruikt
...

[ Voor 3% gewijzigd door gevoelig op 21-03-2024 07:55 ]

Buiten is het koud en guur. Gisteren was het warmer dan vandaag. Maar dat kan ook aan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30

crisp

Devver

Pixelated

Gebruik je een adblocker? Wat gebeurt er als je die uitzet of Tweakers whitelist?

Edit: Brave browser is natuurlijk een adblocker :P

[ Voor 33% gewijzigd door crisp op 21-03-2024 08:15 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Overigens al eerder gemeld: Cookie bar helemaal links uitgelijnd en niet weg te klikken

Dit kunnen wij simpelweg niet fixen; het is voor ons praktisch geen doen om rekening te houden met adblockers, en we willen dat (om moverende redenen) ook niet faciliteren.

Als je hier een oplossing voor wilt dan zal je dus bij Brave moeten zijn, of de maintainer van een eventuele onderliggende filterlist.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gevoelig
Ah, die had ik gezien maar niet direct gelinkt omdat het er anders uit zag.

Daarbij had ik niet verwacht dat dit een add-blocker issue zou zijn, meer een stijl issue.

Brave is mijn favoriete browser (niet vanwege de add-block functionaliteit) de hele browser wordt als add-blocker gezien?

Buiten is het koud en guur. Gisteren was het warmer dan vandaag. Maar dat kan ook aan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Heeft Brave een whitelist? Zo ja dan kan je Tweakers op de whitelist zetten, dat zou het probleem kunnen oplossen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gevoelig
Ik heb het opgelost door de custom css voor het weghalen van de cookiewall in te schakelen.

Het is me duidelijk waarom dit niet is op te lossen. Waarom ik dit pas sinds een maand zie (ik weet niet precies hoe lang) en voorheen niet is me nog niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

gevoelig schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:09:
Ik heb het opgelost door de custom css voor het weghalen van de cookiewall in te schakelen.

Het is me duidelijk waarom dit niet is op te lossen. Waarom ik dit pas sinds een maand zie (ik weet niet precies hoe lang) en voorheen niet is me nog niet duidelijk.
Brave zal net als adblockers werken met dynamische configuratie of filterlist, welke eens in de zoveel tijd een automatische update krijgt.

Je kan zo te zien gewoon bugs rapporteren bij Brave; dat lijkt me ook nog een optie: https://support.brave.com...-do-I-submit-a-bug-report

Intentionally left blank

Pagina: 1