Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoshuaO038
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-05 13:20
Mijn vraag
Waar kan ik een goede Samsung S10e batterij kopen waar ik nog een lange tijd mee vooruit kan? Veel websites beweren dat ze een originele hebben. Ik hoef geen originele te hebben, maar wel een betrouwbare (niet opzwellen, niet warm worden, lange batterijduur).

Relevante software en hardware die ik gebruik
Galaxy S10e waarvan ik het vermoeden heb dat de batterij licht is opgezwollen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gezocht naar andere merken of deze betrouwbaar zijn, zoals van 123accu. Ik kan er weinig over vinden, behalve dat hij bij één iemand opgezwollen was.

[ Voor 0% gewijzigd door JoshuaO038 op 29-03-2024 07:50 . Reden: Autocorrectie ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:46
Bij originele heb je de grootste zekerheid, maar het moeten dan wel echte originele zijn. Dus lees goed de reviews en ervaringen van eerdere klanten. Dat is wat iemand die hier antwoord feitelijk ook doet, zijn of haar ervaringen delen.

En kijk ook in het accessoire topic voor de S10 serie:
[Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires

[ Voor 42% gewijzigd door swhnld op 29-03-2024 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoshuaO038
@swhnld dat is een goede tip, bedankt. In het topic kan ik niets vinden over een batterij, of kijk ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
JoshuaO038 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 07:50:
Mijn vraag
Waar kan ik een goede Samsung S10e batterij kopen waar ik nog een lange tijd mee vooruit kan? Veel websites beweren dat ze een originele hebben. Ik hoef geen originele te hebben, maar wel een betrouwbare (niet opzwellen, niet warm worden, lange batterijduur).

Relevante software en hardware die ik gebruik
Galaxy S10e waarvan ik het vermoeden heb dat de batterij licht is opgezwollen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gezocht naar andere merken of deze betrouwbaar zijn, zoals van 123accu. Ik kan er weinig over vinden, behalve dat hij bij één iemand opgezwollen was.
https://eustore.ifixit.co...-s10e-replacement-battery
Betrouwbaar en beschikbaar.

https://www.ifixit.com/Gu...attery+Replacement/121285

[ Voor 49% gewijzigd door RepareerDroid op 29-03-2024 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoshuaO038
Ifixit gaf aan tijdelijk gesloten te zijn, dus ben voor en polarcell gegaan. Die is ook 150mAh meer dan de originele en heeft ook goede ervaringen.