Pricewatch "producten" weergave uitlijning klopt niet meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-10 20:05
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt

categorie: Toetsenborden

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren

Ga naar een product listing, klik in de knop [uitvoeringen | producten] op "producten".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cBC-mkRtRoyTNJvfdCVeoH0nT50=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tWSB2AoR43qeyHYsILWzCnaX.png?f=user_large

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed

Ik verwacht een normale lijst weergave.

Indien relevant, voeg een screenshot toe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDXoXm6hdIGCk7sMYeMPt6YMTcs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MzwdDl3MHZePoinPAiWWEna0.png?f=fotoalbum_large

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt

Desktop Chrome, Vivaldi, Edge.

Overige opmerkingen

Gek genoeg klopt de weergave wel als ik uitgelogd ben en nog geen cookies heb geaccepteerd.
Zodra ik ik cookies heb geaccepteerd gaat het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:37
Hier vergelijkbare problemen met de PW. In een categorie zie ik slechts 3 producten volledig in de lijstweergave op 31" 2560x1440. In een InPrivate venster zonder ingelogd te zijn is de weergave wel goed met 9 producten volledig weergegeven. Nog steeds beroerd, maar dat is de keuze om een smal kolommetje te maken, geen bug.
Cookies wel of niet accepteren maakt in InPrivate geen verschil voor mij.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
Ik heb de melding doorgeven aan de verantwoordelijke van de A/B-test van Meer producten in één oogopslag
Crahsystor schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:47:
Hier vergelijkbare problemen met de PW. In een categorie zie ik slechts 3 producten volledig in de lijstweergave op 31" 2560x1440. In een InPrivate venster zonder ingelogd te zijn is de weergave wel goed met 9 producten volledig weergegeven. Nog steeds beroerd, maar dat is de keuze om een smal kolommetje te maken, geen bug.
Cookies wel of niet accepteren maakt in InPrivate geen verschil voor mij.
ik denk dat je hier even wil kijken: Meer producten in één oogopslag

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
DaFeliX schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 07:27:
[...]

Ik heb de melding doorgeven aan de verantwoordelijke van de A/B-test van Meer producten in één oogopslag

[...]

ik denk dat je hier even wil kijken: Meer producten in één oogopslag
Ah, dat verklaart gelijk waarom ik zonder cookies de normale layout zag. Dan denk ik overigens ook dat de A/B functionaliteit wellicht ook eens goed bekeken moet worden. Aangezien ik in diverse browsers namelijk na het accepteren van cookies direct deze layout te zien kreeg. Dat doet mij vermoeden dat dit meer een "B" test is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
Dat is het niet. Het staat nu nog steeds zo op 2560 1440:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OkWVcO0LxJbxjUYcETe23TMnjJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bNITbMpETN6AEsawfjZmpTZx.png?f=fotoalbum_large
Nogmaals, alleen bij ingelogd. Niet ingelogd werkt het wel, cookies of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Creesch
Crahsystor schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:35:
[...]

Dat is het niet. Het staat nu nog steeds zo op 2560 1440:
[Afbeelding]
Nogmaals, alleen bij ingelogd. Niet ingelogd werkt het wel, cookies of niet.
Probeer eens de waarde van cookie "SSLB" op 0 te zetten? (browser developer tools, application tab, dan in de linkerkant cookies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-10 17:16

Boost9898

Software developer

Heel het nieuwe ontwerp van de Pricewatch ben ik niet over te spreken.
Er is totaal geen cohesie meer, het is uit verhouding en bulky.

1.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XVpT8W5.png

2.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/auL1K0n.png

[ Voor 30% gewijzigd door Boost9898 op 21-03-2024 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
Creesch schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:43:
[...]

Probeer eens de waarde van cookie "SSLB" op 0 te zetten? (browser developer tools, application tab, dan in de linkerkant cookies)
Dat fixt het. Maar waar het vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
Crahsystor schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:49:
[...]

Dat fixt het. Maar waar het vandaan komt?
Het topic waar je naar werd gelinkt gaat over een A/B test. Wat die cookie waarde doet, is jou uit de groep halen die de alternatieve layout voorgeschoteld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
Creesch schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:51:
[...]

Het topic waar je naar werd gelinkt gaat over een A/B test. Wat die cookie waarde doet, is jou uit de groep halen die de alternatieve layout voorgeschoteld krijgt.
Ik had het topic door gescrold maar zag nergens een vergelijkbare situatie. En ik kon me niet voorstellen dat de layout die ik zag bewust gekozen was. Blijkbaar moet ik m'n verwachtingen weer naar beneden bijstellen.

@DaFeliX Misschien in z'n algemeenheid een knopje "A/B test" toevoegen? Bijvoorbeeld naast het instellingen wieltje bovenin. Geen indicatie voor de gebruiker welke hij ziet, A of B, maar wel een wissel mogelijkheid.
Verlaagt mogelijk de druk iets m.b.t. bug reports. Als gebruikers consequent zoeken naar de switch zal de verandering wel niet in de smaak vallen. en als upside dat mogelijk meer betrokken gebruikers zelf actief wisselen. Als ze niet terug wisselen weet je ook weer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
Crahsystor schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:02:
[...]

@DaFeliX Misschien in z'n algemeenheid een knopje "A/B test" toevoegen? Bijvoorbeeld naast het instellingen wieltje bovenin. Geen indicatie voor de gebruiker welke hij ziet, A of B, maar wel een wissel mogelijkheid.
Verlaagt mogelijk de druk iets m.b.t. bug reports. Als gebruikers consequent zoeken naar de switch zal de verandering wel niet in de smaak vallen. en als upside dat mogelijk meer betrokken gebruikers zelf actief wisselen. Als ze niet terug wisselen weet je ook weer iets.
Dat is niet aan mij. Maar we voeren heel vaak A/B tests uit die geen problemen geven, helaas is deze toch iets complexer gebleken dan beoogd waardoor er wat situaties waren die voor fouten zorgden. Maar de voorgaande zoveel tests gingen zonder problemen.
Dus liever zorg ik dat A/B tests dingen niet stukmaken, dan de optie te geven om je ervoor af te melden ;)

Daarnaast is het sowieso onwenselijk om gebruikers zich te laten afmelden voor tests. Vooral omdat je daarmee de resultaten beïnvloed: Mensen die 't niets vinden gaan zich afmelden, waardoor alleen gebruikers die 't prima vinden in de test overblijven. Het resultaat van de test wijst dan iets anders uit ("iedereen vind het prima") dan de feiten. Niet wenselijk dus.

Afin, de oorzaak van 't probleem is bekend en er wordt aan gewerkt voor een oplossing. Om een herhaling van de discussie in MF te voorkomen sluit ik dit topic :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.